23 Nisan 2013 Salı

Ashtar Konuşuyor: Gaia gerçek geçiş dönemi hakkında konuşuyor. 8 Nisan 2013

 
Ashtar’a onun aracılığıyla sizinle konuşma fırsatını bana verdiği için teşekkür ederim.
Ben Gaia’yım. Ben sizi kucaklayan ve orada sizin için olan Anne’nizim. Sizin gelişiminiz benim tarafımdan üstlenildi. Ben size çobanlık, koruyuculuk ve deneyim toplamanız için yardımcılık ettim. Sizin elde ettiğiniz şey şaşırtıcıdır. Biz umduğumuz gibi sizin gidişatı değiştirebilme ve yolunuzu ışığa çevirebilmeniz konusunda emin değildik. Ancak siz bunu başardınız ve biz sizi bütün gönlümüzle kutluyoruz!



Kalbim zevkten uçuyor ve benim size olan sevgim çok büyük. Sizinle gurur duyuyorum. Şimdi gelişiminiz çok daha hızlı bir şekilde ilerleyecek. Siz her ne kadar sizi tam tersine ikna edebilecek dış bozukluklar görmüş olsanız bile, lütfen her şeyin planladığı gibi gidiyor olduğundan emin olunuz. Siz Işığa doğru giden yolunuzdaki pozisyonunuzu aldınız, bu noktadan itibaren bunun hakkında konuşmamıza izin veriniz.


Bu arada bilmeniz gerekiyor ki size mevcut olan geçiş dönemi getirilmiştir ve İlahi Olan buna onay vermiştir. Bu kısa dönem yıllar sürmeyecektir ki biz sizin zamanınızla aylardan bahsediyoruz. Bu dönem boyunca daha çok kız ve erkek kardeşleriniz ‘Yükseliş’ adı verilen gemiye binme fırsatına sahip olacaktır. Tek başına bu gerçek bile sizin ne kadar güçlü ve sevilen Varlıklar olduğunuzu gösterir.

Bu geçiş döneminde her şey daha çok Sevgiyi entegre etmekle alakalıdır. Eski enerjiye ait olan her şey sizin onları yeni enerjiye dönüştürebilmenize izin vermek için su üstüne çıkarılacaktır. Bu bir ölçüde sizin için içeride ve dışarıda oldukça rahatsızlık verici sonuçlara yol açabilir. Bunun olmasına izin verin ve bunun sizin sonuçta değişiyor olduğunuzun bir işareti olduğunu kabul edin.


Bu geçiş dönemi içerisinde bilmeniz gereken en önemli şey İlahi Olanın her hangi bir küresel çatışmaya asla izin vermeyeceğidir. Bu durum yeni çatışmaların patlak vermesiyle ve benim yüzeyimde her yerde bulunan eskiden beri süren çatışmaların yoğunlaşmasıyla endişe verici bir şekilde görülebilir. Ancak bu çatışmaları incelediğiniz zaman bunu bütün kalbinizle yapın ve siz bunların hiçbirinin sizinle birlikte olan yolculuğumuzu önleyecek bir potansiyele sahip olmadıklarını göreceksiniz.


İlahi Olan, bizim yüksek boyutlara dönmemize karar verdi, ve bu kararı yolundan veya hedefinden çıkaracak hiçbir şey olamaz. Şimdi görünen bu negatif enerjilerin çözülmesidir, onlardan korkmayınız. Bizim hedefimize İlahi olarak karar verilmiştir ve biz bunu birlikte başaracağız, her bir birey kendi zamanlamasıyla olmak üzere.
Rapor edildiği gibi, Ben bir Işık Varlığı olarak, çoktan beşinci boyuta ulaştım. Çok boyutlu bir perspektiften ben bir gezegen olarak güzelliklerle süslendim ve daha fazla düşük enerjiler kalmamıştır. Siz halen ara bölgedesiniz, yani geçişte. Diğer taraftan siz çoktan üçüncü boyut deneyiminizin sonuna ulaştınız, ancak hala nihai hedefe ulaşmadınız. Tutunarak ve Işığınızı yayarak, Sevgili Işık işçileri, yolculuk arkadaşlarınızı etkileyeceksiniz. Bu yolla siz onların kendilerini üçüncü boyutun prangalarından kurtarmaları ve titreşimsel olarak benimle ahenkte olmalarına yardım edeceksiniz.


Şu andaki yolunuzun sonunda sizi ne beklemektedir? Ben! Ben sizi Sevginin tanımlanması zor bir kelime olmadığı bir boyutta bekliyorum. Sizin sevgiyi tarif etmek için başka kelimelere ihtiyacınız olmayacak, sizin için sadece sevgi olacak. Koşulsuz sevgi sizin hedefinizdir. Bu sizin sevginizin herhangi bir koşuldan tamamen özgür olması demektir, siz Olan Her şeyi o kadar çok seversiniz ki sürekli sevinç, mutluluk ve refah içerisinde olacaksınız. Bu yükseldiğiniz durumdan da enerjinizi elde edersiniz.


Siz çoktan bu sevgiyi hissetmeye başladınız ancak henüz kalıcı değildir, yakında bu durum çok ama çok daha fazla olacaktır. Bu enerjik destekler sizin eski prangalardan kurtulmanıza yardım eder ve eski ve gizli yöntemlerin su üstüne çıkarılmasının da sebeplerinden biri budur.


Beşinci boyutta bir arada yaşama karşılıklı Sevgi tarafından desteklenmektedir. Sizin bütün odağınız tamamen sevgi üzerinedir. Bu odağınızdan siz benim çoktan olduğum ancak henüz giriş yapmadığınız cenneti birlikte oluşturacaksınız.


Eğer siz şimdi bunun yüzyıllar alacağını düşünüyorsanız, sizi temin edebilirim ki siz eski enerjileri bir palto gibi üzerinizden atarak titreşiminizi bir kez yükselttiğinizde her şey çok hızlı bir şekilde ilerleyecektir. Öncelikle yolunuzda kenara koymanız gerekecek olan daha fazla taşla karşılaşmayacaksınız. Hepiniz bir araya gelin ve aynı hedefi aklınızda tutun. Çabalarınızı birleştirerek bir süre önce hayal bile edemeyeceğiniz bir başarıya ulaşacaksınız.


Size verilen tüm sözler ?? Işık kardeşleriniz tarafından yerine getirilebilir. Sizin titreşiminizi yükseltmeniz yeni teknolojilerinizin, sosyal değişikliklerin ve kendi kişisel gelişiminiz için ön koşuldur. Bu yükselmenin dışarıda meydana gelmesini çok istediğiniz değişimlerden önce, öncelikle yapılması ve tamamlanması gerektiğini anlamanız çok önemlidir. Ve siz bunun üzerinde Şimdi çalışıyorsunuz ve bunu çok fazla tutku ve hatta daha büyük bir başarıyla yapıyorsunuz.


Benim çeşitli alemlerimin birleşmesinin ön şartı da bu sizin enerjilerinizdeki yükselmedir. Ben sadece benim daha önce konuştuğumuz iç alemlerimden bahsetmiyorum. Ben aynı zamanda doğa ve hayvan krallığı alemlerimden de bahsediyorum, bu hevesle tekrar açık ve bilinçli olarak sizinle iletişim kurmak üzere uzun zaman önce perdenin arka tarafına bırakılmıştı.


Hiç kendinize elfler, periler, goblinler ve cüceler hakkında neden efsaneler olduğunu sordunuz mu ? Size bunların sizi eğlendirmek için olan uyku zamanı hikayeleri olduğu söylendi. Hiçbir şey gerçekten bu kadar uzak olamaz, sizin İnsan Krallığınızın var olması gibi cüceler, elfler ve perilerin alemleri de vardır.
Gerçek olarak harikalar sizi beklemektedir. Bu harikalar etrafınızı sardığında keyfiniz sınırsız olacaktır. Hepiniz bu zamanları beklemektesiniz !


Uzun bekleyiş sona ermektedir. Çabalarınızın zayıflamasına izin vermeyin. Sevgi yollayın ve Sevgi olun. Bu hepimizin hak ettiği gelişmelerin olabilmesine izin vermek için yapabileceklerinizin temelidir.
Sizi ne kadar çok sevdiğimi bilebilseydiniz. Ben sizin Annenizim. Benim ruhum Gaia’dır. Sizler benim çocuklarımsınız, ben sizi korur ve severim. Bunu hepinizin fark edeceği günü o kadar çok heyecanla bekliyorum. Ve o gün yakın hem de çok yakındadır.


Derin, sınırsız sevgiyle.
Sizin Gaia’nız.
Kanal: Philipp
Web sayfası: Philipp aracılığıyla ASHTAR
Çev: Pınar Gelişir

0 comments:

Yorum Gönder