Bölüm 9 daha önce yayınlanmıştır, Ekim bölümünde
Horus’un sol gözü Mısır’da, duygusal beden eğitimi derslerinde verilmişti. Çeşitli duygu, his ve korkular üzerinde yapılan eğitim chakraların hem olumlu hem de olumsuz yönlerini ele alıyordu. Mısır’daki tüm tapınaklar Horus’un sol gözü eğitimi sonucunda yapılmıştır. Bu kursta, katılımcılar insan doğasının farklı yönleri üstünde çalışıyorlardı. Her bir chakrayla ilgili korkular inceleniyordu.
İkinci chakradaki korkuyla mücadele eden tapınak, Drunvalo’nun anlattığı kadarıyla, yere açılmış dev bir çukurdan ibaretti. ( Şekil 10-1) Mısırlı modern rehberler dahi, günümüzde turistlere bu çukurun eğitim süreçlerinde kullanıldığını anlatmaktadır. Öğrenci, bu çukura girmek zorundaydı. Daha sonra çukur suyla doldurulurdu. Sonra dikkatli bir şekilde üstü koca taşlarla kapatılırdı. Yapılması gereken alttaki küçük deliği bulup ufak geçitten geçerek diğer taraftan çıkmaktı. Bu pek zor görülmemekle beraber öğrenciden istenenlerin tamamı bu değildi. Mısırlı araştırmacılar antik yazılardan çukurun suyla dolu olduğunu, bunun eğitimin bir parçası olduğunu biliyorlar. Ancak suyun içinde neler olduğu konusunda hiçbir fikirleri yok.
......................................................................................................................................................................................................................................................................
Şekil 10-1: Zemindeki delik
Drunvalo bu konuda merak ettiklerini Thoth’a sorduğunda aşağıdaki yanıtı aldı:
“ Tapınak zemindeki çukurdan oldukça yukarıda inşa edilmişti. Teste katılacak aday sadece suyun dışında kalan üç basamağı görebiliyordu. Tam karşısında arkasını göremediği oldukça yüksek bir duvar bulunuyordu. ( Şekil 10-2) Aday bu üç basamaktan suya inmek, ardından da tek bir nefesle dışarı çıkmak zorundaydı. Ama, elbette girdiği noktadan değil. Suyun altında mümkün olduğunca ağır hareket etmeleri gerekiyordu çünkü su hem karanlıktı hem de çeşitli engellerle doluydu. Böylece dipteki deliğe ulaşıp büyük su tankına geçecek geçidi bulurlardı. Bu bölümün kapağı açık olduğundan etrafı görmek mümkündü. Ancak bu su tankı timsahlarla doluydu! Bu anda aday tankın üst kısımdaki çıkış deliğini görebilirdi. Çıkış suyun hemen üstündeydi. Yapmaları istenen şey ( genelde de bu tuzağa düşerlerdi) timsahları geçip dost doğru yukarı yüzmekti.”
Ancak küçük bir sorun daha vardı. Orası doğru çıkış değildi. İkinci deneme birinciden son derece daha zordu. Çünkü bu kez öğrenci artık iki şeyi birden biliyordu. Bir: İlk gördükleri çıkışın doğru çıkış olmadığı, ikincisiyse su tankının timsahlarla dolu olduğuydu. Et peşindeki timsahları görmek, testi tekrarlamak zorunda kaldıklarında
.................................................................................................................................................................................................................................................................
Şekil 10-2: Horus’un sol gözü eğitimi. A- aday buradan başlar,
B- timsahlarla dolu su tankı, C- yanlış çıkış, D- doğru çıkış,
Şekil 10-1’de görülen yerdeki delik
büyük bir ihtimalle yaşadıkları en büyük korkuyu oluşturuyordu. Bu korkunç anda timsahla dolu bu su tankında daha da derine dalıp diğer yandaki doğru çıkışı bulmak zorundaydılar.
Büyük Piramit
On iki yıllık Horus’un sol gözü ( duygusal bedenin eğitimi) ve üstüne bir on iki yılda Horus’un sağ gözü ( toplu bilinç eğitimi) eğitimlerinden sonra aday üç buçuk günlük son eğitim için Büyük Piramite gelirdi.
....................................................................................................................................................................................................................................................................
Şekil 10-3: Büyük Piramitte eğitim. Aday büyük piramitin altına girer (A).
Sonra aday Kral odasına girer (B)
ve sonunda Kraliçe Odasına ulaşır (C).
Thoth bu piramitin özellikle ikinci bilinç düzeyindeki ( şu anki bilincimiz) bir insanı alıp üçüncü düzeye ( Mesih Bilinci) çıkartmak için inşa edildiğini söylüyor. Ona göre bu piramit bir dershaneydi.
Büyük piramitteki Kral ve Kraliçe odalarına, bu isim görünüşlerinin yaptığı çağrışımdan dolayı müslümanlarca verilmişti. Kral odasının tavanı düzdür ve Müslümanlar erkek ölülerini bu düz tavanın bulunduğu odaya gömdüler. Kraliçe odasını tavanı ise inişli, çıkışlıydı. Müslümanlar kadın ölülerini de bu odaya gömdüler. Ancak Drunvalo’ya göre bu odaların gömme ile bir ilgisi yoktu. Bu odalar eğitim amaçlı yapılmış odalardı.
Eğitim Büyük Piramitin içinde değil altında başlardı. Aday Büyük Piramitin altından önce Kral odasına ardından Kraliçe odasına giderdi. ( Şekil 10-3) Bu işlem Büyük Piramitin altındaki odadan başlardı. Çünkü aday ilk olarak dünyanın merkezine uzanan kara ışık spiralleriyle Amenti koridorlarına uzanan bölümden geçmek zorundaydı. Bu tür bir tünel halen Büyük Piramitin altındadır. Ancak tünel durup dururken, tam yarı yolda bitmektedir. Günümüzde hiç kimse bunun nedenini bilmemektedir.
Drunvalo’ya göre tünel kara ışık spiralini sıfır noktasına yada büyük boşluğa bağlayan yere yapılmıştır. Bu tünelin içinde düşündüğün her şey gerçekleşmektedir. Bunun sebebi tünelin dördüncü boyutta inşa edilmiş olmasıdır. Burada pek çok insan korkularıyla karşı karşıya gelerek feci şekillerde can vermiştir. Yakın yıllarda bu tünelde o kadar tuhaf olaylar olmuştur ki Mısır Hükümeti burayı turistlere yasaklamak zorunda kalmıştır. Bu son derece doğru alınmış bir karadır zira turistler genellikle kendilerini birden bire dördüncü boyutta bulduklarında ne yapacaklarını bilememektedirler.
Bu tünel gerçekliği tamamiyle farklı yorumlayan Mesih bilinç sistemine ulaşmak için adayın geçtiği ilk aşamadır. Bu noktadan sonra aday Kral odasına ulaşır. Kral odası beyaz ışık spiralini kaynağında yakalayabilecek şekilde dizayn edilmiştir, karanlık ışığın buraya girmesi de engellenmiştir. Bu oda kapalı bir odaymış gibi gözükmekle beraber tavanı öyle bir yerleştirilmiştir ki eğer altına uzanırsanız beyaz ışık spirali doğrudan başınıza ulaşır. Adaylar burada üç buçuk gün boyunca üçüncü boyutu terk edip, bilinç gelişmesi yaşarlardı. Sonra yeniden bedenlerine dönüş yolunu bulurlardı. Çünkü adaylar Fibonacci spiralini kullanırlar, altın oran spiralini kullanmazlardı. Daha önce bahsettiğim gibi logaritmik spiralin bir başı ve sonu yoktur. Oysa Fibonacci spirali böyle değildir. Aday Fibonacci spiralindeki bir noktayı baz alarak yeniden bedenine dönebilmektedir.
Bu çarpıcı deneyimden sonra aday arınma odası işlevi gören kraliçe odasına alınır. İnsan bir kez kral odasından başarıyla geçip deneyimlerin en etkileyicisini yaşayınca, kendine gelebilmek için bir süre dinlenmeye ihtiyaç duyar. Kraliçe odası mesih bilincine giden yolda bu işlevi görür.
Arkeologlar Kral odasındaki bir lahiti açtıklarında tuhaf, pudramsı bir maddeyle karşılaştılar. Kristalleşmiş pudrayı inceleyebilmek için kazımak zorunda kalmışlardı. Bu pudra şu anda British Museum’da sergilenmektedir. Bunun ne olduğu çok kısa bir süre öncesine kadar bilinmiyordu. Ortaya çıkan gerçek ise herhalde en son beklenen şeydi. Bilim adamları şunu keşfettiler: Son derece yoğun meditasyon aşamasına
giren bireyin bedenindeki bezelerden özel bir sıvı salgılanır. Bu zaman içinde kristalleşmiş pudraya dönüşür. Kral odasında bu pudradan çok vardı. O halde bu odada yoğun meditasyona girenlerin sayısı oldukça fazla olmalıydı.
Birçok insan Büyük Piramitin bir mezarlık olduğunu sanır. Fakat buranın sadece eğitim yeri olduğunu, mezarlık olmadığını ortaya koyan çok fazla sayıda kanıt mevcuttur. Hiç istisnası olmaksızın antik Mısır’da ölen herkesin kalbi ve belirli organları çıkarılır ve dört farklı bölüme konurdu. Cesedi mumyalar, sonra kapağı açık bir şekilde lahite yerleştirirlerdi. Ceset daha sonra mezarlığa taşınırdı. Ancak Kral odasındaki lahit kapıdan büyüktür. Bu, lahitin daha bina inşa edilirken oraya konulduğunu, gömme işlemi sırasında kullanılmadığını göstermektedir.
Horus’un sol gözü Mısır’da, duygusal beden eğitimi derslerinde verilmişti. Çeşitli duygu, his ve korkular üzerinde yapılan eğitim chakraların hem olumlu hem de olumsuz yönlerini ele alıyordu. Mısır’daki tüm tapınaklar Horus’un sol gözü eğitimi sonucunda yapılmıştır. Bu kursta, katılımcılar insan doğasının farklı yönleri üstünde çalışıyorlardı. Her bir chakrayla ilgili korkular inceleniyordu.
İkinci chakradaki korkuyla mücadele eden tapınak, Drunvalo’nun anlattığı kadarıyla, yere açılmış dev bir çukurdan ibaretti. ( Şekil 10-1) Mısırlı modern rehberler dahi, günümüzde turistlere bu çukurun eğitim süreçlerinde kullanıldığını anlatmaktadır. Öğrenci, bu çukura girmek zorundaydı. Daha sonra çukur suyla doldurulurdu. Sonra dikkatli bir şekilde üstü koca taşlarla kapatılırdı. Yapılması gereken alttaki küçük deliği bulup ufak geçitten geçerek diğer taraftan çıkmaktı. Bu pek zor görülmemekle beraber öğrenciden istenenlerin tamamı bu değildi. Mısırlı araştırmacılar antik yazılardan çukurun suyla dolu olduğunu, bunun eğitimin bir parçası olduğunu biliyorlar. Ancak suyun içinde neler olduğu konusunda hiçbir fikirleri yok.
......................................................................................................................................................................................................................................................................
Şekil 10-1: Zemindeki delik
Drunvalo bu konuda merak ettiklerini Thoth’a sorduğunda aşağıdaki yanıtı aldı:
“ Tapınak zemindeki çukurdan oldukça yukarıda inşa edilmişti. Teste katılacak aday sadece suyun dışında kalan üç basamağı görebiliyordu. Tam karşısında arkasını göremediği oldukça yüksek bir duvar bulunuyordu. ( Şekil 10-2) Aday bu üç basamaktan suya inmek, ardından da tek bir nefesle dışarı çıkmak zorundaydı. Ama, elbette girdiği noktadan değil. Suyun altında mümkün olduğunca ağır hareket etmeleri gerekiyordu çünkü su hem karanlıktı hem de çeşitli engellerle doluydu. Böylece dipteki deliğe ulaşıp büyük su tankına geçecek geçidi bulurlardı. Bu bölümün kapağı açık olduğundan etrafı görmek mümkündü. Ancak bu su tankı timsahlarla doluydu! Bu anda aday tankın üst kısımdaki çıkış deliğini görebilirdi. Çıkış suyun hemen üstündeydi. Yapmaları istenen şey ( genelde de bu tuzağa düşerlerdi) timsahları geçip dost doğru yukarı yüzmekti.”
Ancak küçük bir sorun daha vardı. Orası doğru çıkış değildi. İkinci deneme birinciden son derece daha zordu. Çünkü bu kez öğrenci artık iki şeyi birden biliyordu. Bir: İlk gördükleri çıkışın doğru çıkış olmadığı, ikincisiyse su tankının timsahlarla dolu olduğuydu. Et peşindeki timsahları görmek, testi tekrarlamak zorunda kaldıklarında
.................................................................................................................................................................................................................................................................
Şekil 10-2: Horus’un sol gözü eğitimi. A- aday buradan başlar,
B- timsahlarla dolu su tankı, C- yanlış çıkış, D- doğru çıkış,
Şekil 10-1’de görülen yerdeki delik
büyük bir ihtimalle yaşadıkları en büyük korkuyu oluşturuyordu. Bu korkunç anda timsahla dolu bu su tankında daha da derine dalıp diğer yandaki doğru çıkışı bulmak zorundaydılar.
Büyük Piramit
On iki yıllık Horus’un sol gözü ( duygusal bedenin eğitimi) ve üstüne bir on iki yılda Horus’un sağ gözü ( toplu bilinç eğitimi) eğitimlerinden sonra aday üç buçuk günlük son eğitim için Büyük Piramite gelirdi.
....................................................................................................................................................................................................................................................................
Şekil 10-3: Büyük Piramitte eğitim. Aday büyük piramitin altına girer (A).
Sonra aday Kral odasına girer (B)
ve sonunda Kraliçe Odasına ulaşır (C).
Thoth bu piramitin özellikle ikinci bilinç düzeyindeki ( şu anki bilincimiz) bir insanı alıp üçüncü düzeye ( Mesih Bilinci) çıkartmak için inşa edildiğini söylüyor. Ona göre bu piramit bir dershaneydi.
Büyük piramitteki Kral ve Kraliçe odalarına, bu isim görünüşlerinin yaptığı çağrışımdan dolayı müslümanlarca verilmişti. Kral odasının tavanı düzdür ve Müslümanlar erkek ölülerini bu düz tavanın bulunduğu odaya gömdüler. Kraliçe odasını tavanı ise inişli, çıkışlıydı. Müslümanlar kadın ölülerini de bu odaya gömdüler. Ancak Drunvalo’ya göre bu odaların gömme ile bir ilgisi yoktu. Bu odalar eğitim amaçlı yapılmış odalardı.
Eğitim Büyük Piramitin içinde değil altında başlardı. Aday Büyük Piramitin altından önce Kral odasına ardından Kraliçe odasına giderdi. ( Şekil 10-3) Bu işlem Büyük Piramitin altındaki odadan başlardı. Çünkü aday ilk olarak dünyanın merkezine uzanan kara ışık spiralleriyle Amenti koridorlarına uzanan bölümden geçmek zorundaydı. Bu tür bir tünel halen Büyük Piramitin altındadır. Ancak tünel durup dururken, tam yarı yolda bitmektedir. Günümüzde hiç kimse bunun nedenini bilmemektedir.
Drunvalo’ya göre tünel kara ışık spiralini sıfır noktasına yada büyük boşluğa bağlayan yere yapılmıştır. Bu tünelin içinde düşündüğün her şey gerçekleşmektedir. Bunun sebebi tünelin dördüncü boyutta inşa edilmiş olmasıdır. Burada pek çok insan korkularıyla karşı karşıya gelerek feci şekillerde can vermiştir. Yakın yıllarda bu tünelde o kadar tuhaf olaylar olmuştur ki Mısır Hükümeti burayı turistlere yasaklamak zorunda kalmıştır. Bu son derece doğru alınmış bir karadır zira turistler genellikle kendilerini birden bire dördüncü boyutta bulduklarında ne yapacaklarını bilememektedirler.
Bu tünel gerçekliği tamamiyle farklı yorumlayan Mesih bilinç sistemine ulaşmak için adayın geçtiği ilk aşamadır. Bu noktadan sonra aday Kral odasına ulaşır. Kral odası beyaz ışık spiralini kaynağında yakalayabilecek şekilde dizayn edilmiştir, karanlık ışığın buraya girmesi de engellenmiştir. Bu oda kapalı bir odaymış gibi gözükmekle beraber tavanı öyle bir yerleştirilmiştir ki eğer altına uzanırsanız beyaz ışık spirali doğrudan başınıza ulaşır. Adaylar burada üç buçuk gün boyunca üçüncü boyutu terk edip, bilinç gelişmesi yaşarlardı. Sonra yeniden bedenlerine dönüş yolunu bulurlardı. Çünkü adaylar Fibonacci spiralini kullanırlar, altın oran spiralini kullanmazlardı. Daha önce bahsettiğim gibi logaritmik spiralin bir başı ve sonu yoktur. Oysa Fibonacci spirali böyle değildir. Aday Fibonacci spiralindeki bir noktayı baz alarak yeniden bedenine dönebilmektedir.
Bu çarpıcı deneyimden sonra aday arınma odası işlevi gören kraliçe odasına alınır. İnsan bir kez kral odasından başarıyla geçip deneyimlerin en etkileyicisini yaşayınca, kendine gelebilmek için bir süre dinlenmeye ihtiyaç duyar. Kraliçe odası mesih bilincine giden yolda bu işlevi görür.
Arkeologlar Kral odasındaki bir lahiti açtıklarında tuhaf, pudramsı bir maddeyle karşılaştılar. Kristalleşmiş pudrayı inceleyebilmek için kazımak zorunda kalmışlardı. Bu pudra şu anda British Museum’da sergilenmektedir. Bunun ne olduğu çok kısa bir süre öncesine kadar bilinmiyordu. Ortaya çıkan gerçek ise herhalde en son beklenen şeydi. Bilim adamları şunu keşfettiler: Son derece yoğun meditasyon aşamasına
giren bireyin bedenindeki bezelerden özel bir sıvı salgılanır. Bu zaman içinde kristalleşmiş pudraya dönüşür. Kral odasında bu pudradan çok vardı. O halde bu odada yoğun meditasyona girenlerin sayısı oldukça fazla olmalıydı.
Birçok insan Büyük Piramitin bir mezarlık olduğunu sanır. Fakat buranın sadece eğitim yeri olduğunu, mezarlık olmadığını ortaya koyan çok fazla sayıda kanıt mevcuttur. Hiç istisnası olmaksızın antik Mısır’da ölen herkesin kalbi ve belirli organları çıkarılır ve dört farklı bölüme konurdu. Cesedi mumyalar, sonra kapağı açık bir şekilde lahite yerleştirirlerdi. Ceset daha sonra mezarlığa taşınırdı. Ancak Kral odasındaki lahit kapıdan büyüktür. Bu, lahitin daha bina inşa edilirken oraya konulduğunu, gömme işlemi sırasında kullanılmadığını göstermektedir.
6 comments:
Vay canına,şu Hathorların bahsettiği Amenti salonları-koridorları gene karşıma çıktı... Çok ilginç bir konu,çookk...
Mısır piramitleri baya ilginizi çekiyor sanırım, Bir geçmiş yaşam hatıra vardır,Yoksa neden bu kadar ilginizi çeksin, Benimde çok ilgimi çekiyor hep gitmek istemişimdir, Bir hatırası vardır..
Öyle olduğundan eminim üstat... Çocukken sebebini bilemediğim bir gizemle ilgi duyuyordum... Sprituel yolda bilgilendikçe ve yıllar sonra en nihayetinde Ra Bilgileri kitap serisini okuyunca o gizem ilk kez aydınlanmaya başladı... Hathorlar da var tabii... Ama, şu Amenti salonları meselesinde olduğu gibi galiba henüz bu konuda öğrendiklerim öğrenilecek olanların yanında devede kulak kalıyor...
sfenks bile çözülmedi,Sfenks altında birçok sırlar var birgün gün yüzüne çıkaçaktır, 21.12.2012 portalı giza'da aktif olacaktır, Dünyadan bazı insanlar gidecektir, Düzenleyen http://2012portal.blogspot.com/, Cobra olarak tanıtıyor kendini, Dünyanın Yeraltı Direniş Hareketi ile bir bağlantısı var
peki giza portalında o gün ne olacak ? İnsanlar neden oraya gidecekler, o portaldan bir yere geçiş mi olacak ?
Giza piramitinde enerji portalı aktif olacaktır, Bu sonra tekrar ileride kullanıbilir, Spiritüel yada eğitim için,İnsanlar o gün yaşanacak bir enerji akışı yada dörtünçü boyutu yaşamak için, Orda olabilirler,Portaldan tam olarak ne yaşanaçağını bilmiyorum,Geçiş olacakmı olmayacakmı, Ama bildiğim gizle biryerde yapılacağıdır..
Yorum Gönder