1 Ekim 2015 Perşembe

Sevgili Işık Ruhlar..




 öncelikle sizleri çok seviyorum..Bildiğiniz üzere yeni enerji dalgaları ve frekans değişimlerinin içinden geçiyoruz..
her zerremizde bunu hissediyoruz..Sizden yürürken, yolculuk yaparken, otururken sürekli enerjiler ile çalışmanızı istiyoruz. Paylaşmak çok güzel bir enerji türüdür, ayrıca iz bırakır.Yeni yoğun enerjiler her zaman gelmeye devam edecektir. Yapılması gereken kabul etmek, akışta olmak. Beklenti içinde olmayın, bütünün hayrına olsun...


Bir kaç konu  hakkında bilgi aldım. Genel de denebilir fakat anlattığım şeylerin altı çizildi.
''Geçitleri görebiliyor ve yaratabiliyorum. Pazartesi gecesi(Tutulma Gecesi) boşluğa bakarken bir çeşit enerji dalgası kendi etrafında içe ve dışa doğru dönmeye başladı ve bir geçit açıldı. İçinden geçtim, hızlı bir şekilde hareket etmeye başladım. Galaksilerin içinden yıldızları, gezegenleri, uyduları, meteorları, açıklayamayacağım şeyleri görerek devam ettim. Andromeda en sona kaldı..
 Büyük ve parlak bir yıldız  vardı. Gezegende  bir topluluk geleceğimi biliyormuş gibi bekliyorlardı. İndiğim yerde direk konuşmaya başladılar..



 İlk olarak bir enerji noktasının içine girmemi söylediler. İçinde tüm bedenim içsel ve dışsal değişiyordu. Ben bu süreci tamamlarken yeni bir frekans dalgasının Gaia ile birleştiğini, insanların bahsettiği gözle görülür açılımların yaşandığını, bu açılımların yaşanmasının bir grup sevgili varlıkta daha fazlasına yönelik bir arzuya ve doyumsuzluğa sebep olduğunu üzülerek gördüm..
 Her açılımla insanların doyum yerine doyumsuzluğu deneyimleyebileceği ve bununla kendilerini ve yüceliklerini yadsıyıp kısıtladığı  potansiyeli karmaşık duygular içinde seyrettim. 


Boyutların kendi içlerinde ki çalışma mekanikleri farklıdır ve değişken dinamiklere sahiptir. İçinde bulunduğumuz paralel realitede öne çıkan bu 'kader çizgisinin' bütün için daha hafif ve pratik yollarla çözümlenmesi için orada toplanmış olan berrak enerjilere soru yönelttim ve cevap da eş zamanlı olarak Taç çakramdan bedene yayıldı. Sevgili varlıklar, arzu ve beklenti yaratan duygular eninde sonunda yolun bir yerinde düğümlenirler. Onlar büyük bir itici faktör olarak görünebilirler ancak sağlam olmayan bir zıplama tahtasına benzerler. 

Daha fazlasını isteyebilmek, buna gerçekten layık olunduğunun bilinciyle bunu isteyebilmek çok güzeldir. Ancak o küçük, can alıcı ayrıntıyı kaçırmamıza neden olacak ve kavranılması gerekeni anlamaktan uzaklaştıracak bir referans noktasına sahip olmamıza neden olabilir. Eve dönüş arzusu var evet ama aslında her yerdesiniz ve çok boyutluluk denilen şeyin anlaşılması demektir.

"Verdiğin kadar alırsın." Çalışmanızın önemi çok büyük. Bazı şeyler akışta ve istiyorum deyip beklemek ile olmuyor. evet bir şeyi istersek o an olmuştur, fakat uygulayabilirsiniz; Yapabileceklerinizin bir sınırı yok! Ego kavramlarını artık geçtik, içinizdeki dışa çıkmaya başladı. İstediğiniz, yapacağım dediğiniz her şey olur. Bir çoğunuzda yetenekler çıkmaya devam ediyor ve edecek. Odağınız yalnızca bunlar olmasın. Ama çalışın, geliştirin..


Birden fazla şeyi an da yapabilir, her yerde an da olabilirsiniz. Karanlık olmadan ışık da olamaz,karanlık da ki ışığı görün. Karanlığı kötü, negatif enerji olarak görmeyin. Sevgiyle karşılayın! görecekleriniz ne demek istediğimi anlatacaktır. Bir şeyi siz yaratırsınız; ona yön vermek de yine sizindir.
Yaratmak,unutulanı hatırlamak ve hatırlatmak için buradasınız
Harika zamanlardayız..
Sevgiler.


Tunç Bennett



0 comments:

Yorum Gönder