16 Ocak 2016 Cumartesi

ARKTURUSLULAR – Egemenliğin, 3B Matriksini Salıvermenin ve Yüksek Boyutlara Erişmek İçin Kristal Izgaraya Demirlenmenin Bildirgesi

11222576_1033571553343907_7089647196797677781_n
Sevgililer,
Sizler bilincinizi Kristalin 5B ızgarasının yüksek titreşimli boyutlarına ve ötesine tam olarak demirlemeye başlarken, bugün sizinle size yardımcı olacak bir aleti paylaşıyoruz.
Her zaman olduğu gibi İçinizde gidin ve doğru hissettirip hissettirmediği ile ilgili Kalbinizden rehberlik alın.
Kalanı arkada bırakın.
BEN Kaynağım, Egemenim, Özgürüm.
BEN SEVGİYİM.
Bu ŞİMDİDE Birin Yasası gereğince Egemenliğime Tam Olarak ADIM ATIYORUM ve BU DÜNYANIN KORUYUCUSU olarak DOĞUM HAKKIM gereğinde BİLDİRİYORUM:
Ayrılık ile ilgili olan 3B illüzyonlarını salıveriyorum ve TÜM ENERJİMİ, TÜM düşük titreşimli zaman çizgilerinden, matrikslerden, gerçekliklerden ve ızgaralardan tamamen ayırıyorum, artık ONLARA bağlı olmayı dilemiyorum.
Onları tam Sevgi ve Anlayışta salıveriyorum, iniş, ayrılık ve unutmanın güzel deneyimi için minnettarım.
 
Ruhsal evrimime devam etmek için yüksek boyutlu zaman çizgilerine demirlenirken, Kalbimi Tam Olarak ve Korkusuzca açıyorum.
Herhangi bir varlık, rehber ile bu zaman çizgisinde ve Tüm Var Olan boyunca TÜM zaman çizgilerinde ve gerçekliklerde ve boyutlarda yapmış olduğum HERKESİN hayrına olmayan ve bu ŞİMDİDE ruhumun amacına uyumlu olmayan tüm kontratları ve/veya anlaşmaları iptal ediyorum.
TÜM HATALI İKİZ kontratları ve illüzyonları salıveriyorum ve ızgaralara demirlemek için İlahi Partnerime tam olarak uyumlanıyorum. Bunu tüm beklentileri salıvererek, Neşeyle yapıyorum.
Koruyucular Yasası ve Birin Yasası gereğince, müdahale olmadan genişleme ve yaratımın sonsuz zaman çizgilerini demirlemekte yardımcı olmaları için, yapılan İlahi Galaktik Kontratlar gereğince, TÜM Ruhsal Ailemi, Işın Ailelerimi ve Gökkuşağı Aile üyelerini ÇAĞIRIYORUM ve TAM OLARAK uyumlanıyorum.
Bu ŞİMDİYE kadar bana yardımcı olan Spiritüel Ekibimin HEPSİNİ en derin şükran ve koşulsuz SEVGİ ile salıveriyorum. Namaste.
Kalbimin Saflığında, ruhumun misyonunun ve amacının bu SONRAKİ aşamasında bana yardımcı olmaları için bir ekip oluştururken, KAYNAĞA BAĞLI, KALBİMDE bana katılmaları için Gönüllüleri çağırıyorum.
Özgür iradeleri ile benimle herkesin hayrına hizmette yürümeyi seçtikleri için, en derin minnettarlıktayım.
Spiritüel Sınırlarımı OLUŞTURUYORUM. BİR’in Yasasına Hizmette IŞIĞIMA TAM OLARAK ADIM ATARKEN, TÜM VAR OLAN boyunca HİÇ KİMSE müdahale edemez.
BU ŞİMDİDE Benliğimin Bu Veçhesinin Işığıma tam olarak adım atmasını ve RUHUMUN Bu Muhteşem Dünyanın Bilincinin Değişmesinde Yardımcı Olma Tutkusunu, Misyonunu ve Amacını engelleyen tüm hatalı matriksleri ve illüzyonları sonlandırıyorum.
Buraya seçim ile geldim ve BUNU tam olarak anlıyorum.
TÜM VAR OLAN boyunca, bu Evreni yöneten İlahi Mavikopya Yaratım Yasaları gereğince, EGEMEN DOĞUŞTAN ÖZGÜR İRADE HAKKIMA müdahale etmiş olan bilinen ve bilinmeyen TÜM İMPLANTLARI ve MÜDAHALELERİ SALIVERİYORUM. Bu, TÜM VAR OLAN’da geri çevrilemez ve daimidir.
Ben hizmette yürürken, bana yardımcı olması için Kalp Ailemi çağırıyorum.
BU davetin dışında kalan her şey, Kim Olduğumu hatırlarken ve Işığıma tam olarak adım atarken en masum niyetlerimi ifade ettiğim bu duanın saflığı ile örtülüyor.
Bu Gezegendeki HERKESİN EN Yüksek Hayrına KALP HİZMETİNDE YÜRÜMEK İÇİN Özgür İRADE HAKKI ile seçtiğim, bu ŞİMDİDE BURADA birleşmek için, TÜM zaman çizgilerinde, boyutlarda ve alemlerdeki KENDİMİN TÜM veçhelerimi çağırıyorum.
Tüm Var Olan’ın Kaynağının Kutsal Enkarne Bedeni olduğumdan, bilinen ve bilinmeyen Benliğimin TÜM Veçhelerini Tamamen İyileştiriyorum ve Mühürlüyorum.
Kalbimin Saflığında ben, HERKESİN EN Yüksek Hayrına, bu duanın Benliğimin BU Veçhesi tarafından Bilinen ve Bilinmeyen her şeyi içermesini, TÜM olası YASALARdAKİ BOŞLUKLARI ve GİZLİ müdahale Gündemlerini siliyorum ve onları BOŞ ve HÜKÜMSÜZ yapıyorum.
Işığıma Tam olarak adım atarken, En Yüksek Hayrım için HER ŞEYİ salıveriyorum.
NEŞE ve HUZUR İÇİNDE YAŞAMANIN KUTSAL DOĞUM HAKKIM olduğunu tamamen anlarken, her şeyin KOLAYLIKLA ve İNAYET İLE gerçekleşmesini istiyorum.
Eksik bıraktığım her şeyin içerilmesini ve anlaşılmasını istiyorum.
BEN SEVGİYİM, çünkü Sevgi Tek Var Olandır.
BUNUN için sonsuz minnettarım.
BUNU hatırlamayı arayan HERKES bunu hatırlayabilsin.
VE ÖYLEDİR.
Herkese Işık, Sevgi ve Neşeli Hizmette.
Maria
(Çeviri: Saffet Güler)

0 comments:

Yorum Gönder