25 Kasım 2021 Perşembe

AFFEDİŞ ve ÖZGÜRLÜK (2. BÖLÜM)

Fotoğraf açıklaması yok.
AFFEDİŞ ve ÖZGÜRLÜK (2. BÖLÜM)

 

S: Bağışlama çalışmalarıyla ilgili bir yoldan söz etmiştiniz. Öneriniz nedir?
C: Yıllar önce yanlış hatırlamıyorsam Pleiades Bilgileri/Öğretisi gibi bir adı olan kitaptan öğrendiğim yöntemi kısaca anlatayım. Bu yöntemi başladığım zamandan beri ne zaman uygulasam, kalp bölgemdeki enerji yoğunluğunu hissederim. Bu benim yaptığım bir çalışmadır, senin aynı şeyi yapman şart değil, herkesin ihtiyacı farklı olabilir. 
 
S: Haklısınız, bu yöntemin bana uygun olup olmadığını anlamam için denemem lazım.
C: Peki, şöyle bir sıralama yapabilir ve kısacık örnekler verebilirim:
“1. Bağışlanacak duyguları yaratan kişiyi seçmek. (Çalışmaya öncelikle etkileşimimizin nispeten az olduğu kişilerden başlarsak, kolaylık olur. Örnek olarak “Arkadaşım” diyelim.)
2.Olay veya durumu zihinde tekrar oluşturmak, hatırlamak. (Arkadaşım, kafede otururken bana ……… dedi.)
3.Sorumluluğu üstüne almak. (Arkadaşım ……. deyince çok öfkelendim. Arkadaşımın söylediği sözlere anlam yükleyen ve öfke duygusunu yaratan benim. Bu konuda sorumluluğu üzerime alıyorum. Bu duygunun sorumlusu benim.)
4.Diğer kişiyi affetmek/ bağışlamak. (Arkadaşım sadece bana beni göstermek için, ayna görevi görüyordu. Bu yüzden onu affediyorum.)
5.Kendini affetmek / bağışlamak. (Bu olumsuz duyguyu oluşturduğum için kendimi affediyorum. Tanrısal bir varlık olarak ışığımla ve sevgimle kendimi sarıp sarmalıyorum. Kendimi çok seviyorum.)
Başarılı bir çalışmanın ardından, bağışlanarak silinmesi istenen o olaya ait farkındalık geliştikten sonra başka kişilere ait anılar adeta sıraya girmiş gibi bir bir zihnine üşüşür….
Bu duyguları oluşturan kendini affettikçe içinde düğüm olmuş bir şekilde duran yumak çözülmeye başlar…. Göbek ve kalp bölgesinde titreşimleri, açılımları hissedersin…..
S: İlmek ilmek çözmek gerekiyor. Affetmek bize ne sağlayacak?
C: Artık bundan böyle önemli olan, bu anlayışa ulaştıktan sonra günlük yaşamda düşüncelere dikkat etmek, olmakta olana pozitif/negatif anlam yüklemekten kaçınmaktır….
Affetmenin sağlayacağı yararları da başka bir gün konuşuruz.
Sevgilerimle….
Semra Evrim
Görsel: Thomasz Alen Kopera
 

0 comments:

Yorum Gönder