8 Ağustos 2014 Cuma

HATHORLAR – ASLAN KAPISI – SÜPER AY – 9/10 AĞUSTOS – KRİSTALİN KODLARINIZI NASIL AKTİVE EDERSİNİZ VE TİTREŞİMİNİZİ NASIL YÜKSELTİRSİNİZ

thehathorslionsgatesupermoonannamerkaba
Anna Merkaba,
7 Ağustos 2014
Bu gönderi kalp bölgenizi temizlemek, kristalin ızgaralarınızı aktive etmek ve kendi benliğinize bağlanmanıza yardımcı olmak için bir meditasyonu içerir. Bu meditasyon dolunay sırasında yapılmalıdır, ama zamanda herhangi bir anda yapılabilir. Bu süper ay muhteşem enerjilerini getiriyor, bu enerjileri kendi yararınıza kullanmak bilgelik olur.

Özgürlük, eşitlik, denge, dinginlik, diriliş, hatırlama, eski çağlar, acı ve ıstırabın duygusal salıverilmesi ve koşulsuz sevginin enerjilerinin anlayışı gelecek günlerde dünyasal benlikleriniz için başlıca rehberlik eden noktalar olacak.
Çünkü gerçeğin zirvesinde gerçek benlikleriniz ortaya çıkar ve kaderiniz olan şeyi getirir. Zamanda bu anda kendiniz üzerine kehanette bulunduğunuz kendini gerçekleştirme kehanetlerinin başarısı sadece zihin gözünüze yerleşmiş kodlar ile meydana gelir, çünkü seyirci benliklerinizin zihin gözünde seçtiğiniz gerçekliğe açılan elmas kristalin köprüyü gerçekten görürsünüz. Çünkü her şey sizinle başlar ve biter. Her şey sizsiniz. Bu her zaman böyle oldu ve her zaman benliğin nıhai anlayışını varoluşa eğirecek. Her ne kadar şeylerin evrensel anlayışında zaman yoksa da, dünyasal benliklerinizin algısından ZAMAN ÖNEMLİDİR, çünkü koşulsuz sevginin gerçeği kalplerin kalbinden ortaya çıkar ve bilinen dünyanızda söndürülmesi güç ateş gibi yayılır.


Varlığınızın kristalin yapısına ulaşmak olmasını hayal ettiğinizden daha basittir. Çünkü sizi ulaşmayı dilediğiniz saf mükemmellik anına götürecek olan matematiksel bir denklem vardır.
Zemin noktası, sıfır noktası, eski çağların sıfır noktası, zamanda geriye bedenlerinizin kodlanmış DNAsının yeni yapıları ile kalbinizin tohumlamasına yolculuk yaparak, kalp yapınızın RNA ve DNA kodlarında kadim anlayışı ve kadim kodlama sistemini keşfedeceksiniz. Çünkü kalp yapısı değiştirildi ve ilahi benliklerinize bağlantılar koptu ve varlığınızın kristalin yapısını ait olduğu kalp bölgesine koymanın, bedenlerinizin atomaltı yapısında gayretli bir şekilde gizlenmekte olan uyuyan DNA’yı aktive etmenin zamanı geldi. Atomik yapınızın çekirdeğinde minik bir mükemmellik kodu vardır, iyiliksever benliklerinizin mükemmelliğinin minik kodu ve bugün kodlamayı canlandıracağız, olmayan şeyi şimdiki gerçekliğinizde varoluşa getireceğiz, size olma yolunu göstereceğiz.
Zamanda sessiz bir an bulmanızı, benliklerinizin lineer anlayışında sessiz bir an bulmanızı istiyoruz. Yapısal matriksinizde sessiz bir an. Ve yaratıcı benlikleriniz ile birliği kucaklayın; enerjilerin bedeninizde titreşmesine, artık size ait olmayan her şeyleri dışarı atmasına izin verin. Bu çekirdek kodlamasının aktivasyonu en parlak deneyim olacaktır.
Ve kendi melodiniz ile bir şarkı söylemeye başlamanızı diliyoruz, KALPLERİNİZ OLAN BİR’E sevgi ve adanma şarkısı.
“Kalbime bir şarkı söylüyorum. Kalbime bir şarkı söylüyorum. Saf sevgi ve nakarat getiriyorum. Bir tanrı olduğumu biliyorum. Buraya sevginin sihrini yaymak için geldiğimi biliyorum. Yüksek benliğim ve ebedi alevin kaynağı tarafından bana verilen güç ile. Beni zamanın esaretinden salıvermeni istiyorum. Geldiğim köleliğin esaretinden, EGO’nun köleliğinden, kendi varlığıma aşıladığım esaretten özgürleştirmeni istiyorum.
Bedenimin DNA yapısında edinilmiş atalarımın sonsuz enkarnasyonlarında,
Acı ve ıstırabın kodlarının sonsuz enkarnasyonlarında,
Bedenin DNA yapısının sonsuz karmik varoluşunda
Sonsuz savaşta ve önceki çağlarda sonsuz savaş yanlış anlama ve yanlış yorumunda YOLUMDA DURAN HER ŞEYİ SAFLIĞA SALIVERİYORUM. OLDUĞUM BEN’İ HATIRLIYORUM.
Varlığımın sonsuz potansiyeline, BEN’İM Varlığımın sonsuz potansiyeline bağlanmayı istediğim tohum ile, şu andaki gerçekliğimin yeni anlayışına, olduğum şeyin yeni anlayışına daha fazla salıverilmek, yenilenmek, yeniden yapılandırılmak istiyorum, çünkü ben gelmiş olanım, gitmiş olanım ve kalanım, BEN’İM.
Ben sevgi tohumuyum ve barış tohumuyum, ebedi mor alevin tohumuyum.
Ben TANRI’nın altın parçacıklarının ebedi alevinin tohumuyum.
Çünkü içimdeki Tanrı gizlendiği yerden çıkar ve yükselir ve kendi yaratımımın matriksi ile önümde belirir. 
Kodları öne sürüyorum,  kadim insanların kodlanmış yapılarını salıveriyorum, çünkü hayatın kadim yapısı artık olduğum şeye uygun değil.
Hayatın kadim anlayışının, hayatın karmik çarkının olduğum şeyle artık herhangi bir ilişkisi yok.
Çünkü ben karma çarkından gelmedim, çünkü önceki çağlardan, geçmiş çağlardan, gelecek çağlara ve zamanın şimdi anına yerküre matriksinin küresel varoluşuna getirildim.
Çünkü benden önce gelenlerin küllerinden yükseldim. Çünkü artık bana ait olmayan şeyin küllerinden yükseldim. Çünkü ben atalarımın olmamı dilediği şey değilim, çünkü olduğum şeye inanmak için getirilmiş olduğum şey değilim, çünkü BEN O BEN’İM!
Çünkü ben sevgi ve anlayışın sonsuz varlığıyım. Çünkü ben kozmik kapıların sonsuz potansiyeliyim. Çünkü ben kozmik oranlardaki gücüm. Çünkü ben ışık ve yaşamın ebedi varlığıyım.
Çünkü  egomun gücünü terk ediyorum. Geçmiş çağlarda benim üzerimde güç kullanmış olan herkesin gücünü serbest bırakıyorum. Terk ediyorum ve bırakıyorum. BIRAKIYORUM ve sevgi ve koruma kanatlarının beni ışığın ebedi anlayışının, huzurun ebedi anlayışının, yaratıcı benliğimin ebedi anlayışının yerinde kucaklamasına İZİN VERİYORUM.
Çünkü sevgi ve barış ve yarattığım uyumla, meleklerin binlerce lirik şarkısının kararlılığı ile yaratıcı benliğimin ışığını getiriyorum.
Izgaralarımın yapısal bolluğunda BEN’İM.
Huzur ve uyum ve neşe ve sevgi ve ışık şu anda hayatın karmik çarkında enkarne olan benden öncekilerin üzerine olsun.
Huzur ve Neşe ve koşulsuz sevgi yıkım şarkısı söyleyen herkesi kucaklasın, çünkü BEN’İM Varlığımın gücüyle onların hepsini sevginin koşulsuz mor alevine kucaklıyorum ve onlar yıkım şarkısı söylerken, beyinlerinde sözcükler tüm anlamlarını kaybeder ve kalp kodları tam olarak ve bütünüyle aktive olur, ait olmayan her şeyi dışarı atar, barış, bolluk ve sevgi dünyasında yeri olmayan her şeyi dışarı atar.
Tüm insanlık için, tüm sevgili çocuklar için hissettiğim barış ortaya çıkacak ve yeni bir dünyayı doğuracak, onların iyiliksever benliklerinin sevgi ve ışık, bereket ve barış dünyasını.
Çünkü yapısal bileşenlerimin aktive olma zamanı geldi ve izin veriyorum ve istiyorum ve öyledir. Kristalin meshedilmiş benliğimin yapısal bileşenlerinin kalbimin derinlerinden ortaya çıkmasına ve herkes için koşulsuz sevgi vorteksinde dönmeye başlamasını istiyorum ve izin veriyorum, kendim dahil herkes için koşulsuz sevgi. Çünkü BEN Sevgiyim!
Çünkü sevgiden başka hiç bir şey var olmaz ve sadece sevgi zaman ve uzayın derinliklerinden ortaya çıkar. Ve ebedi koşulsuz saf sevgi vorteksini döndürürken, başkalarının kalplerini olduğum bene bağlaması için davet ediyorum ve birlikte bereketin yeni şarkısını, herkes için ışık ve sevginin yeni şarkısını söylüyoruz! AMİN – RA – IM – RA! BEN O BEN’İM! VE ÖYLEDİR!”
Ve sevgililer, yeni şarkıyı söylerken ve yeni enerjilerin varlığınızda dolaşmasına izin verirken, kristalin kıvılcımların kalp bölgenize girmesine izin vererek ve bunları aktive ederek kalp bölgenizin derinlerinde saklanan kalan karanlığı iyileşme ve dönüşüm için ışığa itersiniz. Olduğunuz şeyin gerçek DNA’sını açacaksınız. Benliklerinizde tanrı kodunu aktive edeceksiniz ve bu gezegene getirmiş olduğunuz her şeyin gerçek özünün ortaya çıkmasını sağlayacaksınız.
Ve süreç devam ederken, bol bol mucizeler göreceksiniz. Daha önce tanık olmayı düşünmediğiniz şeylere tanık olacaksınız. Yaratıcı araçlarınızı nasıl aktive edeceğinizi öğrendiğiniz an ve dünyadaki yolculuğunuzun her anı size şimdiki gerçekliğinizin yeni anlayışını sunacak.
Yeni enerjilere hoşgeldiniz, çünkü bu enerjiler burada, hayatın ve sevginin yeni anlayışına hoşgeldiniz, çünkü bunlar kalmak için burada. Zamanda bu anda gezegeninizde çok sayıda olan çalkantılı savaşlar sona erecek. Önünüzde barış ve bereketin ortaya çıktığını göreceksiniz. Ve böyle olacak ve öyledir. Emeğinizin meyvelerinin hayat bulacağını ve dünya gezegeninde yeni bir bölümün başladığını göreceksiniz, herkes için iyiliksever bir bölüm.
Şimdilik bu kadar. Sizi seviyoruz. Sizinleyiz. Şimdilik hoşçakalın.
KİŞİSEL NOT: Bunu okurken bana bir süre önce gönderdiğim Mor Alev makalesini hatırlattı. Aşağıda Hathorların “kalp bölgesi, atomik seviyeler ve çekirdek” ile ilişkili söylediklerini biraz daha fazla anlamanıza yardımcı olacak ilgili bölüm var.
Mor Alev “titreşimleri” değiştirerek çalışır. Fizikte, titreşim salınım hızıdır – bir şeyin ileri geri hareket ettiği hız. Atomik seviyede, titreşim elektronların atomun çekirdeği etrafındaki hızları olarak anlaşılabilir. Mor alev bu seviyede titreşimleri değiştirerek çalışır.
Atomlar çoğunlukla boş uzaydır. Çekirdek ve elektronların arasındaki boş uzay negatif enerji ve karmanın yapışıp kalabildiği yerdir. Bedenimizdeki ve auramızdaki atomlar bu negatiflik ile tıkandığı zaman, elektronlar daha yavaş döner ve negatiflik ile daha çok, ışık ile daha az rezonansa girmeye başlarız. Düşük titreşimimiz olur ve daha az spiritüel oluruz.
Mor alev bu negatif enerjiyi dönüştürür. Sadece enerjiyi sarmalayıp uzaklaştırmaz, onu ışığa dönüştürür. Atomun içinde daha az yoğunluk olduğundan, elektronlar daha da hızlı döner, böylece titreşiminizi yükseltir.
Yüksek titreşime sahip olduğunuzda, bedeninizde daha fazla spiritüel enerji olur. Akupunktur uzmanları ve yogiler, spiritüel enerji bedende serbestçe aktığı zaman optimum sağlığın geldiğini bilirler. Mor alev bu enerjiyi özgür bırakır ve uyum ve dengeyi yeniden oluşturur, sizi olmanın daha spiritüel haline teşvik eder. 
(Çeviri: Saffet Güler)

0 comments:

Yorum Gönder