4 Ağustos 2014 Pazartesi

St. Germaine – İçinizdeki Her Türlü “Yaratıcı Olmayan Enerjiye” Mor Alev Meşalesi Tutmanızı (Mor Alevle Dönüştürmenizi) İstiyorum…

 violet flame hands
Arkadaşlar, Bu dönemde tekrar tekrar Mor Alev enerjisi kullanmaya yönlendiriliyoruz. Bu her türlü durumda ve herkesin üzerine kullanabilme iznimiz olan tek enerjidir, çünkü değiştirmez, dönüştürür. Her şeyi kendinin en iyi versiyonuna  dönüştürebilen Mor Alev’i kalbinizden veya ellerinizden gelen ışık, bir meşale ya da kocaman bir kamp ateşi gibi düşünebilirsiniz.

St. Germaine “Mor Alev meşalesiyle yakma”  görüntüsünü seviyor. Bu sanki “acil durum” ilacı gibi, her yerde ve her zaman kullanabileceğiniz, özel meditasyon gerektirmeyen, göz açıp kapayana kadar uygulayabileceğiniz bir yöntem. Örneğin, televizyonda hiç hoşunuza gitmeyen bir şey duydunuz, meşaleyi çıkarıp Mor Alevleyin o şeyi, ya da birisi hiç beklenmedik şekilde kabalık yapıyor, yakın meşalenizi ve hem kendinizi hem de o kişiyi Mor Alevle dönüştürün.


Sevgili Mor Alev Dostuna, Linda Dillon’a ve dostumuz St. Germaine’e bu mesaj için çok teşekkürler.

Selamlar, BEN Saint Germaine’im. Evet biliyorum, bizlerin çoğu (mesaj vermek için) sıraya dizilmiş durumda. Örneğin Baş Melek Gabriel (Cebrail), selamlarını göndermek ve Yüksek Âlemlere katılmanız için sizleri davet etmek istiyor. Ve tabii ki, Kutsal Anne de sizlerle yaptığı söyleşilerine devam ediyor. Diğer herkes de sizlere seslenmek hevesiyle, öne doğru şöyle bir eğildi ama sonunda arkalarına yaslandılar. Ve sizlerle konuşmak için öne çıkma ayrıcalığını, bugün bana tanıdılar.

Dolayısıyla sizleri; kardeşiniz, dostunuz, Mor Alev’in ve gerçek BEN’in (Tanrısallığın) koruyucusu, öğretmeniniz, danışmanınız, yardımcınız ve bakıcınız olarak selamlıyorum. Evet, sadece Mor Alevin değil, sadece Gerçek BEN’in koruyucusu değil, aynı zamanda her birinizin öğretmeni, danışmanı ve yardımcısıyım. Sizce ben, neden Yeryüzünde değilim?

Bu benim için önemli değil ve her zaman, asla Dünya’ya dönme niyetinde olmadığımı da söylüyorum. Bunun nedenlerinden bir tanesi de Sevgililer, sizlerin gözetimciliğini buradan yaptığım içindir. Evet, içimizden birçoğu bir nevi “koruyucu” gibi yardımcılık ve danışmanlık görevini seve seve üstlendiler. Hayır, asla sizin koruyucu Meleklerinizin ya da sevgili rehberlerinizin yerini almak için değil. Ama yine de bir koruyucu gibi, özellikle de sizlerin bu dönemde üstlendiğiniz “yardımcılık” rolünüzde, sizlere göz kulak olmak için. Evet, sizler Kutsal Annenin bu mucizevi açılım planınında, birer yol gösterici, öğretmen, mesaj alan ve ileten kanal, şifacı, destekçi ve bekçilersiniz.

Dolayısıyla bu tarafta kalarak sizinle işbirliği yapmak, pek çok yönden benim için daha verimli olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca sizlerin “Sanat Kumara” diye isimlendirmenizi istediğimiz Üstat, İsa Sananda, Azize Teresa gibi sayısız yükselmiş ustalar da, bu dönemde sizin yanınızdalar.

Bazı kesişen noktalar vardır. Sadece sizin zaman-mekân dizilimi olarak düşündüğünüz kavramda değil, fiziksel şebekenizde, eterik şebekenizde, Gaia’nın şebekesinde ve Evrenin şebekesinde (enerjisel paralel ve meridyenler, sistem anlamında). Ayrıca, bir araya gelen parçalar vardır. Örneğin Kutsal Anne’nin planını ele alırsak Sevgililer; o planda kutsal enerjilerin ve insan enerjilerinin bir araya geldiği kriterler bulunmaktadır.

Ve şu anda, ifade edebildiğimden daha derin bir şekilde sevdiğim ve sonsuza kadar koruyup savunacağım bu harika Gezenin üzerinde, çok çeşitli kesişme noktaları bulunmaktadır. Bu noktaları; Sizlerin, Gaia’nın ve Evrenin şebeke katmanlarının üzerindeki kavşaklar şeklinde düşünebilirsiniz. Bu kavşaklar şimdi, Kutsal Anne’nin planında aynı hizaya (uyumlu hale) geliyorlar.

Bu kanal (mesajı alan kişi), zaman-çizgileri konusundan hoşlanmıyor ve o konuyla ilgili mesajları aktarmayı ret ediyor. Böylece benim de sadece, kriterlerden ve kesişme noktalarından bahsettiğim bilinir. Yani ben de şu anda yine, zaman-çizgilerinden bahsetmiyorum. Bu dönemde Kutsal Anne’nin planındaki enerjiler, üst katmanlarda, alt katmanlarda, ara katmanlarda ve her Boyutta, aynı hizaya geliyor.

Şimdi, bunlar hakkında konuşma zahmetine neden giriyorum? Bunları sizlere neden anlatıyorum? Çünkü Sevgililer; bu zamanda, şu anda sizlerin eylemlerinizin, enerjilerinizin, daha doğrusu, yaratıcı enerjilerinizin (evet, yaratıcı olmayan ölü enerjilerin bu dönemde yeri yoktur) tüm gücüne ihtiyacımız var da, ondan. Ve “şimdi” dediğimiz bu an, saatler, günler, haftalar değil, aylarca sürecek olan bir dönemdir. Çünkü bu kesişim, bu açılım, sadece tek bir sefere, tek bir olaya mahsus değildir. Birçok olayların, defalarca çiçek açmasına benzer.  Buna ne diyeceksiniz?… Ama sizler her zaman, heyecanlı bir “gösteri” ararsınız, öyle değil mi?

Ancak Kutsal Anne’nin planı bu değildir. Onun planı, heyecanlı olaylar dizisinin, dramatik eylemlerin (Drama)  tepelerini ve vadilerini (iniş ve çıkışlarını) ortadan kaldırmaktır. Bu plan, siz de dâhil olmak üzere, GAIA’nın üzerinde bulunan her bir çiçeğin aynı güzellikte açmasını sağlayan bir bahçe yaratmak içindir.

Son zamanlarda sizinle, “güven” hakkında konuşmuştum. Bu dönemin bir “güven zamanı” olduğundan, gerçekliğinizin ihtişamına doğru ilerlemenizden ve güven duygusunu da ancak gerçekliğinizin yarattığından, bahsetmiştim. Ve sadece bizlere ve görünmeyen güçlere değil, kendinize, öz benliğinize, öz ruhunuza, görev ve amaçlarınıza ve bunları ifade etme şeklinize güvenmenizden söz etmiştim. Sizlerle sürekli konuştum. Sevgi’den kaynaklanmayan her şeyi, kargaşayı, zulmü bir meşale gibi aydınlatmanız için size yalvardım. Bırakın sizlere önerilerde bulunayım, dedim. Evet, Ortadoğu için Barış Meditasyonuna katılmanıza sevindim. Ama bu sizin işinizin tamamını kapsamıyor.

Ben sizin, içinizdeki her türlü “yaratıcı olmayan enerjiye” Mor Alev Meşalesi tutmanızı (Mor Alev enerjisi ile dönüştürmenizi) istiyorum. Bu meşaleyi ailenizde, dostluklarınızda, iş ilişkilerinizde, toplumunuzda, kurumlarınızda ve ülkenizde yakmanızı istiyorum.

Bununla neyi kastediyorum? Şu zalimce düşüncelerden, sevgisiz inanç sistemlerinden, görüşlerden ve davranışlardan bahsediyorum. Yaptıklarının veya söylediklerinin gerçekten farkına varabilmek için biraz durup düşünmediklerinden dolayı, bu kadar çok kişinin her gün kullandığı olumsuz alışkanlıklardan söz ediyorum.

Peki, bahsettiğim bu meşale, ne işe yarar? Sadece olumsuz enerjiyi yok etmez, aynı zamanda o kişilerin durup da biraz düşünmeleri için “Dur” işareti görevini de üstlenir. Bizler, “Acaba bunu neden söyledim? Neden böyle düşündüm? Neden bu şekilde hissediyorum?” gibi,  soruların, gerçekten artık sorulmaya başlanmasını istiyoruz. Ancak, soruları kişiye sizin yöneltmenizi değil, sadece o kişilere meşale tutarak kendi kendilerine soru sormalarını ve sonuca ulaşmalarını sağlamanızı arzuluyoruz. Çünkü böylece; “Bu gerçekten ben değilim. Olmak istediğim kişi, böyle birisi değil. Gerçekten hissettiğim bu değil” diyebilirler.

Ayrıca bu meşaleyi, sabah öğle akşam kullanmanızı rica ediyorum. Bu dönüşüm meşalesidir ve Sevgi içermeyen her şeyi yok edebilir. Sevgiyi içeren her şeyi de oluşturur ve çiçek açtırır. Bunun yanı sıra, henüz çiçek açmaya başlayan herkese de (aydınlanma yolunun başlangıcında olanlara), meşale tutabilirsiniz. Bu sanki bir bitkiye “gübre” vermek gibidir. Tabii ki organik gübre! Sanki o bitkiyi, ilkbahar yağmuruyla sulamaya benzer. O kişilere nazikçe meşale tutun.  Aynen bir Peri’nin sihirli değneği gibi, onlara dokunun ve sonra da onları, kendi yükseliş işlemleriyle baş başa bırakın.

Şimdi sizlerden, bir ricam var. Şu anki saf enkarne halimle değil de, bir zamanlar Dünya’da bulunmuş biri olarak; Yani bedenlenmiş olmanın görünmez tehlikelerini, arayış yolculuğunu ve aradığını bulmanın mutluluğunu bilen biri olarak; Benimle birlikte, bugün, şu anda ve gelecek aylarda, kalbinizle, zihninizle, iradenizle ve varlığınızla İlahi Planın açılımına teslim olmanızı, her birinizden rica ediyorum. Evet, Kutsal Anne bunu sizden rica etti ama bir de ben bunu sizden kardeşiniz, dostunuz, özellikle bu gibi dönüştürücü Yükseliş enerjileri sırasında insan formunda olmanın zor olduğu anları bilen birisi olarak, rica ediyorum.

Şu anda sadece yardımlarınıza değil, Kutsal Anne’nin size çoktan aşıladığı ve onun lütfunun bir parçası olan teslimiyet duygusuna, yani derin ruhsal bağlılığa, tutarlılığa, dayanıklılığa ve istikrara ihtiyaç vardır. Kutsal Anne, Sevgi Seliyle sizleri tertemiz yıkıyor, sizi bütünleştiriyor, daha önce hiç olmadığı kadar sizi yükseltiyor. Yine de yoldaşlarınız, danışmanlarınız, yardımcılarınız ve koruyucularınız olarak ve içimizdeki tüm yükselmiş üstatlar adına, bizimle birlikte teslimiyette olmanızı ve bu hizalanmaya katılmanızı rica ediyoruz. Çünkü bu durum sağlandığında her şey yerli yerine oturacak, İlahi Planın açılımları ortaya çıkacak ve Yıldız Dünya doğacaktır.

Yani bunları sizden, üstünkörü rica etmiyorum. Bunu tüm kardeşlerimin adına ve Varlığımın en derinliklerinden rica ediyorum. Sizlere güveniyorum ve “peki” diyeceğinizi biliyorum.

Sevgimle ve Barış ile yürüyün. Hoşça kalın.

Telif Hakkı©2014 Mor Alev. Tüm Hakları Saklıdır. Bu yazıyı tümü olmak şartıyla, değiştirilmeden, bedava olarak, ve bu telif hakkı uyarısı ve internet bağlantısı (http://moralev.com/) ile birlikte kopyalamaya ve dağıtmaya izin verilmiştir. Copyright © 2014 by Mor Alev. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://moralev.com/

0 comments:

Yorum Gönder