15 Aralık 2016 Perşembe

David Wilcock ve Corey Goode Güncellemesinin İkinci Bölümünün ucuncu kısmıdır.

 Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, ayakta duran insanlar
SONUNDA İKNA OLDU
Bana hikayenin kendi versiyonunu anlatan Sigmund’u dinliyor ve bu bilgiyi paylaşırken yüzünü izliyordum.
Benim ona baktığımı ve neden bunları benle paylaştığını merak ettiğimi anladı. Bu, onun konudan sapmasına sebep oldu.
Ardından, en son görüştüğümüzde, benden toplanan verilerin buz altındaki keşif uçuşundan sonra bilinçaltımda kalmış olan telemetri olduğunu söyledi.
Bu sonunda onu söylediklerimin en azından bazısının doğru olduğuna inandırdı.
David, bunu ilk yazdığımda benden açıklamamı istedi. Tam olarak, içine bindiğim Anshar "Otobüs" teknesinde yukarıdaki monitörlerdeki bilgilere tanık olmuştum.
Sorgulama anında - Sigmund'un kalite standartlarını karşılayacak derecede doğru olduğu ispatlanabilen - monitörlerde gördüğüm belli telemetriyi hatırlayabildim.
İKİNCİ TUR
Sigmund daha sonra, deneyimlerimi daha derinden incelemek ve başka neleri derleyebileceğini görmek için, bilinç durumumu tekrar değiştireceğini söyledi.
Ona bunu yapmamasını tercih ettiğimi söyledim. Tüm sorularını mutlu bir şekilde cevaplayabilirdim.
Beni görmezden geldi ve antene benzeyen, metalik görünümlü koni şeklindeki küçük bir aygıtı almaya gitti.
Sonra bir şeyler koydu ve cihazı açtı. Geçen sefer duyduğum yüksek frekanslı sesi duydum yine.
Sonunda herzaman bu teknoloji kullanıldığında olduğu gibi bilincimi yitirdim.
Sigmund’la bu teknoloji etkisi altındayken ne konuştuysam hatırlamıyorum.
GEMİDEN AYRILIŞ VE YENİ BİR SEYAHAT
Hatırlayabildiğim ikinci şey geminin merdivenlerinden, iki hava subayının eşliğinde otoparka yürüyerek inişim.
Evime geri yürüdüm ve salonuma girdim. Mavi bir küre zig-zag çizerek beni beklermişçesine hareket ediyordu.
Bu, Şubat 2015'ten beri devam eden bir fenomendir. Bu, Mavi Kuşsuların kullandığı ulaşım sistemidir.
Bir çok kişi mavi veya mor küreler görmeye başladı, bunun olacağı bana söylenmişti. Bu uyanışımızın önemli bir parçası.
Gitmeye hazır olduğumu söylediğim ve daha önce ziyaret ettiğim aynı Ayrılmış Maya Medeniyetinin gemisine götürüldüm.
O zamandan beri, taş ve bilinç kullanımına dayanan benzersiz bir teknoloji geliştirmeye yetecek kadar ilerlediler.
Gonzales'e ve SSP nin köleleştirdiği ve işkence ettiği diğer kişilere tedavi sağlayan bir şifa grubu olarak hareket ediyorlar.
Gonzales, yüzen taş konsolun yanında dururken, bir Mayalı kontrolleri çalıştırıyordu.
Dikkatini bana yöneltti ve beni selamladı. Geçen seferde avucunda tuttuğu siyah taş küresi ile beni taradı.
Gülümsedi ve taşı kaldırırken, "Lütfen sihirli topa odaklan" dedi. İstediği gibi siyah taş küresine odaklanmaya çalışırken kafamı tekrar taradı.
Taramasını bitirdikten sonra döndü ve kayan konsolun üzerine yürüdü ve taş küresini bir şekilde onun kenarına yerleştirdi.
Sonra Mayalar'a doğru baktı. Daha sonra başka bir taş konsolun bulunduğu yan odaya girdiler ve bize biraz mahremiyet verdiler.
 
MIC, SSP’YE BİLGİ NAKLİ
Gonzales, şimdiye kadar neden kaçırıldığım ve sorgulanadığım konusunda bazı ayrıntıları paylaşamadığı için üzgün olduğunu belirtti.
Bunun, MIC-SSP saflarına dogru bilgi akışını sağlamak icin yapılan bir operasyonun parçası olduğunu belirtti.
Birçoğunun kafası karışmıştı ve onlara söylendiği gibi istihbarat kurumunun en üst kısmında olup olmadıklarını sorguluyorlardı.
Bu bilgi MIC-SSP içindeki doğru kişilere ulaşırsa, kısıtlı ifşaata yönelik daha geniş kapsamlı planları engelleyebileceğini belirtti.
Bu kişiler şimdi "programlarda" söylenenden çok daha fazlası olduğunu hissettiler.
Gonzales, bu operasyondan haberdar olmamam gerektiğini, olsaydım beni sorguluyanların bu bilginin onlara kasıtlı olarak verildiğini düşüneceklerini belirtti.
Benzer bir senaryo yüzünden, bana neler olduğu konusunda tamamen karanlıkta tuttulduğumu ve bunun da SSP İttifakı ve SBA tarafından bana yapılanlara izin verilmesine sebep olduğunu düşünüyorum.
ADEM-ÖNCESİ IRKLAR VE ANTARKTİKA HAKKINDA DAHA FAZLA BİLGİLER
Gonzales ve ben daha sonra MIC ve SSP gemisindeyken Adem-öncesi Irk ile ilgili görüşmelerden konuştuk.
Gonzales de SSP Birliğindeki bağlantılarından aynı istihbaratı aldığını onayladı.
Asharın aynı bilgiyi keşif uçuşu telemetresi yayınıyla onunla paylaştığını ifade etti.
ANTİK KALINTILARDA GELİŞMİŞ TEKNOLOJİ
Gonzales başka bir konuya geçti.
Kabal güçlerinin antik Sümer kalıntılarının içinde zaman-kapsülüne saklanmış eski teknoloji parçaları bulduğunu söyledi.
Bu güçlerin ajanları bu zaman kapsüllerini ararken eski kalıntıları talan ettiler.
Bu gruplar sadece bu kalıntıların duvarları içerisinde birkaç teknoloji bulmakla kalmadılar, ayrıca altlarında gömülmüş daha eski olan bazı yeni siteler de buldular.
Bu eserlerin Irak'ın başkenti Musul'da depolandığını belirtti.
Şu anda Musul'da böylesine şiddetli bir savaşın gerçekleşmesinin nedenlerinden birinin, çeşitli grupların bu eserlere kavuşmak için savaşması olduğunu belirtti.
Bu tarihi yerler talan edildikten sonra İttifak, sonar taramaları yaparak bunun gibi başka eser bulabilmek için gezegendeki diğer benzer bölgelere operatörler gönderdi.
Bunları gece geç saatlerde yaptıklarını ve bu antik yerleşimlerin etrafındaki diğer farklılıkları tespit etmek için ileri teknolojiler kullandıklarını belirtti.
ADEM-ÖNCESİ IRK KONTROL İSTİYOR
Gonzales'e göre, Irak'ta keşfedilen eski teknolojiler bu Adem-öncesi gruba aitti.
Bununla birlikte, şimdi onları elinde bulunduran bazı kesimler bunları geri vermeyecekler.
Bunlar Kabal'ın hayatta kalan Adem-öncesi ırk adına gönderdiği vekil gruplarıdır. Hazineyi gördüklerinde ”altın şehvetine” düştüler.
Konuyu daha da karmaşık hale getiren bir diğer faktör ise, bu Adem-öncesi ırklar arasında iki farklı asıl kan hattının olmasıdır.
Daha önce de söylediğim gibi, bugün Adem-öncesi diye tanımladığımız insanlar psikopat özelliklere sahiptir.
Herkesin Vatikan'da giydiği uzatılmış "gönye" şapkalar, bu kişilerin aramızda hala çalışırken kendilerini gizlemesinin yollarından biridir.
KABAL KOALİSYONUN GÜCÜNÜN AZALMASI
Gonzales, Adem-öncesi kalıntılar üzerindeki bu tartışmanın Kabal “koalisyonunun” zayıflaması anlamına geldiğini belirtti.
Bu bölünme İttifak tarafından sömürülüyordu.
Bu Kabal gruplarının çoğu artık örgütlerinin tamamen ortaya çıkıralıcağını ve adalete teslim edilmek üzere olduklarını anladı.
David'in Birinci Bölüm'de bahsettiği açıklamalar tesadüfen meydana gelmedi. Bunlar İttifak'ın Wikileaks gibi örgütlerinin sıkı çalışmasının doğrudan sonucudur.
Görünüşe göre, bu insanların çoğu mahkeme safhasında İttifak ile işbirliği yapmaya hazırlanıyorlar.
Bu tabiki çok yararlı bir şey.
David ve ben sürekli olarak ihbarcıların kahraman olarak görülmeleri gerektiğini vurguladık. Cadı avı anlayışına geçmememiz çok önemlidir.
HAFIZAYLA İLGİLİ SORUNLAR
Arkasındaki taş konsolunda çeşitli renklerde ışık sembolleri yanıp sönmeye başladı. Ben iki Mayanın odaya girdiğini fark ettiğimde, oda dikkatini kontrol paneline çevirdi.
Üçü de yüzen taş konsoluna yürüdü ve belirgin bir sırayla beliren sembolleri gördü.
Bana baktı ve hafızamla ilgili hala sorun yaşamaya devam edip etmediğimi sordu. Çocuklarımın doğum tarihleri gibi şeyleri hatırlamada zorluk hissettiğimi belirttim.
Alnı biraz kırıştı. Ne tür bir yardım sunabileceklerini görmek için Mayalar'a danışmak istediğini söyledi.
Sonra odaya mavi bir küre girip göğsümün önünden hızla geçtiği an bana gülümsedi. Güle güle demeye devam ederken bile gülümsemeye devam etti.
Oturma odama götürüldüm ve yine kanepeye kondum ve uykuya daldım.
“SÜRGÜNDEKİ” İLE YENİ BİR TECRÜBE
Takip eden iki gün boyunca, başıma gelenleri anlamaya çalışıyordum. Sorgulamam sırasında olanları hatırlayıp hatırlayamayacağımı görmek için deneyimlerim üzerine meditasyon yapmaya çalıştım.
Takip eden cumartesi günü aylar önce bana varlık eklentileri yerleştiren "Sürgündeki" kadınla bir başka karşılaşma yaşadım. (Tercuman Notu: Bu kadın Anshar’dam kovulanlardan biri-Sürgündekiler deniyor bunlara)
Daha önceki karşılaşmada, ailemle birlikte kaldığım bir otel odasında uyandığımda oldukça tatsız bir deneyim olmuştu. Bu olay olduğu zaman herkes uyuyordu.
Tamamen davetsiz bir şekilde gelmişti . Neler olup bittiğinin farkında olduğumu anladığı an beni tekrar bilinçsizleştirdi.
Birkaç hafta önce Ka 'Aree'nin bendeki varlık eklentilerini çıkartmasından sonra daha yeni kendime geliyordum.
Bu sırada Ka 'Aree, titreşimimin ayarlanmamış olduğunu ve bana ulaşmada güçlük çekildiğini bildirmek için birkaç kez benimle iletişime girdi.
Bunun büyük ihtimalle nedeni varlık eklentilerini çıkartılmasından dolayıydı fakat bir kısmı da çalıştığım bir kişiye karşı duyduğum öfke ile alakalıydı.
Sürgündekiyle daha önce yaşadığım olaylardan dolayı hala travma ve öfke taşıyordum, ve Ka’Aree nin bana varlık eklentilerini söylemesi bir iki haftayı almıştı.
Şimdi kendimi “Sürgündekiler” grubundaki aynı kadınla yüz yüze bulmuştum. Sabah ailem uyurken çalışabilmek için çok erken kalkmıştım.
DAVETSİZ ZİYARETÇİ
Yine kahve masamdaki bilgisayarımla kanepemde oturuyordum.
Birden havada statik elektrik hissettim ve şöminemin bulunduğu duvara baktım. Duvar çözülmeye ve eğilmeye başlamıştı.
Ayağa kalkıp sehpanın diğer yanına doğru duvardan uzaklaştım.
Duvarın eğildiği ve içeri doğru büküldüğü noktadan, aynı uzun boylu sarışın kadın yürümeye başladı.
Hatırladığımdan daha uzun boyluydi. Benden 8-10 santim daha uzundu ve çok açık bir kıyafet giyiyordu.
"Benden korkmana gerek yok, ben Marra'yım ve sana zara vermeyeceğim” dedi. Ben sadece şok içinde ağzım bir karış açık duruyordum.
Son karşılaşmamız beni hem ürkütmüş hemde ilgimi çekmişti. Duygularımı hissetti ve sanki bundan memnun olmuş gibi gülümsedi.
Gözlerini kıstı ve gülümsemesi büyüdü ve bana doğru yürümeye başladı. Arkamda L şeklindeki kanape vardı ve önümde de sehpa duruyordu.
Ben bir kaçış yolu düşünürken aniden parlak beyaz bir ışık belirdi.
TAM ZAMANINDA
Gözlerim ışığa alıştığında, Ka 'Aree ve Anshar grubundaki iki adamın Marra'ya yaklaştığını gördüm; Marra nın yüzünde korku ve şok ifadesi vardı.
Etrafıma baktım ve "sert ışık" kuvvet alanıyla kaplı olan küçük kubbeli bir odada olduğumu farkettim. Yeraltındaki Anshar şehrine getirilmiştim.
İki Ansharlı erkek Marra'yı odadan dışarı koridora çıkardılar. Marra ile oturma odamda yaşadıklarımdan dolayı hala korku ve kaygı hissediyordum.
Ka 'Aree bana doğru hızla yürüdü, elini yüzümün kenarına koydu ve gözlerimin içine baktı.
Hemen sakinleşmeye başladım, hızlı nefes almam ve kalp atışım azaldı. Ona Sürgündekinin neden geri döndüğünü ve niyetin ne olduğunu sordum.
Ka 'Aree, Marra nın iyi niyetli olmadığını ve bu yüzden müdahale ettiklerini söyledi.
POZİTİF VE SEVGİ DOLU OLMAK ÇOK ÖNEMLİ
Ka 'Aree daha sonra Marra tarafından bir daha rahatsız edilmeyeceğimi, fakat onu aramaya gelecek aynı ırktan diğer varlıklara dikkat etmem gerektiğini söyledi.
Marra'ya ne olacağını sordum. Ka 'Aree yaklaşmakta olan olaylar tamamen başlayıncaya dek Marranın tutuklu kalacağını belirtti.
Gözlerimin içine baktı ve bana beraber çalıştığım bazı kişilere duyduğum öfkeyi bırakmam gerektiğini ve titreşimimi dengelemem gerektiğini söyledi.
Bana gülümsedi, omuzlarımı okşadı ve şimdi beni geri göndereceğini söyledi.
Marra ile olan karşılaşmamdan hala biraz şokdaydım ve kafam karışmıştı, ve eminim gözlerimden anlaşılıyordu.
TİTREŞİMİMİ YENİDEN DENGELEMEK
Parlak bir ışık flaşından sonra, nakil edilmeden önce bulunduğum yere geri döndüm.
Son güncellememden ve bu raporlama noktasına kadar geçen sürede, üç kez Raw-Tear-Eir le buluşturuldum.
Hepsi de titreşim halimin yeniden dengelenmesi ve çevremdeki bazı insanların sinir bozucu davranışları ve eylemleri ile ilgiliydi.
Bir süre kozmik sahneyi gözlemleyebildim ve dev mavi kürelerin belirgin biçimde daha saydam hale geldiğini fark ettim.
Dokuz metalik küre, önceki hafta olduğu gibi aynı konumdaydı.
DÜNYA İTTİFAKIYLA GÖRÜŞMELER
Bu arada, David’in Bölüm 1’in açılışında da bahsettiği gibi oldukça tartışmalı geçen ABD Başkanlık seçimlerine yaklaşıyorduk.
Daha önce, SSP İttifakının Bernie Sanders ya da Donald Trump'ın seçimi kazanmasını desteklediğini birkaç ay önce söyledim.
Bu kişilerin ikisi de Kabalın farkındalar, bir parçası değiller ve insanlığın iyiliği için onu yıkmak istiyorlar.
Seçimden sadece günler önce, FBI, DHS ve FEMA'daki bazı müttefiklerim benimle tekrar bağlantı kurdu.
Verileri, Trump'ın galip geleceğini gösteriyordu.
PANİK HALİNDEKİ KABALDAN BİLGİSAYAR SALDIRISI
Bu, içerideki bilgi kaynaklarıyla görüşmelerimin bir sonraki aşaması son güncellememi yayınladıktan birkaç gün sonra başladı.
Ev bilgisayarlarıma yapılan bir dizi saldırı denemesi ile başladı.
İş için kullandığım üç bilgisayar, izinsiz giriş uyarıları göstermeye başladı. İnternetten ayrıldım ve çok emminyetli olma amacıyla bir kaç güvenlik taramasında bulundum.
Bu Kabal gruplarının pedofil ve seks köle halkalarındaki katılımları artarak basına sızdırıldığı için, haftalardır panik halinde olduklarını öğrendim.
Ayrıca kara borsada satmak için genç kurbanlarından organ alıyorlar. Bunlar işlenen suçlardan sadece birkaçı.
FBI YETER DEDİ
FBI yıllardır bu acımasız suçları sessizce araştırıyor. David'in içerideki haber kaynakları bunu onayladı ve şimdi Birinci Bölümde gördüğümüz gibi kamuya açıldı.
FBI araştırmacıları, bu kanıtları geçmişte birkaç başsavcıya getirmişlerdi, fakat bu sadece FBI'dan soruşturmaları kapatmalarını istemekten ileri gitmedi.
FBI, kısa sürede, bu insanları adalete teslim etmeye izin verilmeden önce büyük değişikliklerin gerçekleşmesi gerektiğini fark etti.
Araştırtıkça, daha belirgin ve güçlü isimler ortaya çıkmaya başladı.
Görünüşe göre, bu seks kölesi ve pedofil halkası ABD ve AB içindeki hükümet kuruluşlarında çalışan herkesin üçte birine yakın bir seviyede bulunuyordu.
Bu kişileri yargılamanın çok zor olacağını anladılar.
İTTİFAKIN TRUMP’İ SEÇMESİNİN EN ÖNEMLİ SEBEPLERİNDEN BİRİ BU
Bu, seçim sürecinde FBI'nın Donald Trump’i desteklemesinin en önemli nedenlerinden biri gibi görünüyor.
Onlar İttifak'ın Trump'ın bir sonraki başkan olmasını desteklediğini biliyorlardı. FBI bir süredir İttifak'tan haberdardı.
FBI, Trump seçimi kazanırsa, sonunda bu delilleri kullanarak yargılayacak bir Başsavcıya getirme fırsatı bulacağına inanıyordu.
Bu, siyasi partilerin her iki tarafındaki kişiler için kaygı yaratan böylesine çekişmeli bir seçim süreciydi.
 
ESKİ BİRLİKLER SON DAKİKADA GERİ GELDİ
Ortaya çıktığımdan beri, FBI, DHS ve FEMA nın içindeki eski bağlantılarım, Obama hükümetinin ihbarcılara yaptığı baskı yüzünden benimle irtibatlarını koparmıştı.
Seçimden bir gün önce, üçü de benimle temasa geçti ve Trump seçimi kazanacak dedi.
Sonra benimle yukarıda bahsettiğim soruşturma hakkında bir sürü bilgi paylaştılar.
TAM EMİN DEĞİLİM
Trump'a kuşkuyla baktığımı ve bu pedofil halkaları hakkında verilen ayrıntılardan tamamen rahatsız olduğumu itiraf etmeliyim.
Ayrıca, bu kişilerin üçünün de, SSP ihbarcılarına yalan bilgi verme amaçlı kampanyaların başlayacağı konusunda uyarılmamdan hemen sonra, istihbarat paylaşımı için benimle iletişime geçmesinden biraz şüphelenmiştim,
Bu kaynakları tekrar gözden geçirmek zorunda kalacağım açıktı.

TÜM İSTİHBARATI TOPLAMANIN ZAMANI
Ertesi gece, Trump'ın gerçekten seçimleri kazandığını görünce herkes gibi şok geçirdim.
Diğer kaynaklardan bu üç kişinin beni gözden düşürmeye çalışmadığını doğrulamayı başardım.
Daha sonra onlarla detaylı bir bilgi indirimi için iletişime geçtim.
Soros'un, seçimden önce yaptıkları ve şu anki isyanlara karıştığını bilen FBI tarafından soruşturma altında olduğunu öğrendim.
Obama, itibarının bir kısmının korunması durumunda, Hillary'yi affetmeyi red etmeye istekli görünüyor.
Görünen o ki, Trump ve Obama bu seçeneği açık tutuyorlar ancak ortaya çıkmaya devam eden Clinton soruşturmasıyla ilgili tüm POTUS bağlarını duyduktan sonra bunun gerçekleşeceğinden kuşku duyuyorum.
Düzen içinde çok huzursuz bir ruh hali var. Bunun olmaması gerekiyordu.
Seçimleri hile ile kazanmaya çalıştılar, ancak Trump’ı destekleyen seçmen katılımını hafife aldılar.
David, Seçim Günü'nde yayınlanacak -şimdi Verizon kontrolünde olan- Huffington Post'un ön sayfasının bir fotoğrafını eline geçirdi. Hillary’nin kazanma olasılığını %98 ve Trump için ise %1.7 olasılık olarak gösteriyordu.





0 comments:

Yorum Gönder