30 Ocak 2013 Çarşamba

Kendimi kaybetmekten nasıl kaçınabilirim.

 
Hazirun: Ben ve biliyorum hepimiz, şu geçtiğimiz yıllarda bırakmak istediğimiz veçhelerimizle çalıştık, ve sanırım ben, bana yaramayan çok şeyi salıverdim. Ama sürekli ortaya çıkıp duran şey – ve o bakayım diye yine ortaya çıktı – şu: duygusal ilişkilerimizde gücümüzü kaybetmekten ve kendimizi kaybetmekten nasıl kaçınabiliriz?


KUTHUMİ LAL SİNGH: Zehir iyi bir çare olurdu!

Hazirun: Peki, bir denerim! Çözümlerden biri bu!

KUTHUMİ LAL SİNGH: Şimdi sana, belki de duymak istemediğin bir yanıt vereceğim, ama önce kendinle ilişki kur ve o zaman hiç bir ilişki senden hiçbir şey alamaz. Kendi içinde öylesine topraklanmış olacaksın ki, senden beslenmek ve almak ve enerjini almak için karşına çıkacak başka bir insan, bunu yapamayacaktır. Şimdi, bu sorunun öbür yanı da şudur, şu anda Dünya'da beslenmeyeceği bir ilişkinin peşinde olan kaç kişi var? Çok, çok az; çok az. Ve bu da, ulaşılır halde olan partnerlerin ya da eşlerin toplam sayısını kısıtlıyor.

Ama ben şimdi belki de duymak istemediğin bir şey söyleyeceğim, ama bugün ve bu yaşta yaşayan bir alan üyeleri olarak, kendinle başbaşa olacağın gerçeğini kabul etmek zorunda kalabilirsin. İlişki, kendinle kuracağın bir ilişki olabilir. Seninle en üst düzeyden paylaşabilecek birini bulamayabilirsin. Bir başka şey de, ilişki koşullarını çok açık ortaya koymaktır.

Böylece, "İşte bu ilişki için benim enerji koşullarım bunlar" diyerek, ilişki kurmayı düşündüğün insana bunu çok açık ifade et. Ve ağzından çıkan belki de kulağa biraz bencilce gelecektir ama, diğer insana bunu açıkça ortaya koymuş olursun, "Beslenmeye izin yok."

Hazirun: Tamam, çok iyi. Teşekkür ederim.

KUTHUMİ LAL SİNGH: Biz teşekkür ederiz.

Tarih:23.02.2010

0 comments:

Yorum Gönder