4 Nisan 2015 Cumartesi

Gaia ile Konuşmalar.

 
Gaia : sevgili çocuklarım yıldız tozları üstünüze yağsın ben anneniz gaia sizi sonsuz bir ışık ve sevgiyle selamlıyorum
 

M.H. : sevgiler değerli gaia mız
 

Gaia : Bugün çok güzel bir kutlama için sizlerle buluştuk
Her başarı adımı bizim için bir kutlamadır ve sizler çocuklarım çok güzel başarılar kazanıyorsunuz
 

Ş.E. : Sevgiler
 

F.K. : Sevgiler
 

Gaia : Çiçekleriniz bir bir açmakta ve bu açılım güçlenerek devam ediyor. Sizleri sonsuz bir sevgi ve bağlılıkla kutsuyorum. Size olan sevgim ve size olan bağlılığım sonsuz. Bana sormak istediğiniz her hangi bir soru var mı çocuklarım
 

M.H : Türkiye topraklarına enerjimizi yansıtmamız ile ilgili tavsiyelerin sevgili gaia ?
 


Ş.E. : Kutsamayı seviyoruz gaia
 

Gaia : Sizler sevgili çocuklarım sadece burada var olmayı seçerek bile son derece önemli bir görevi üstlenmiş bulunuyorsunuz. Yapmanız gerekenler karşınıza bir bir çıkacak ve siz zamanı geldiğinde doğru adımları atacaksınız. Görevleriniz konusunda endişelenmeyin. Başarıp başaramayacağınız konusunda endişeye düşmeyin. Sizlerin özünde tüm bilgi mevcut sadece özünüzü kendinize daha fazla açın, daha fazla doğaya çıkın daha fazla sessizlikte kendi özünüzle buluşmaya gayret edin.Bunu yaparak çevrenizdeki binlerce sesi susturabilirsiniz ve bu sesler sustuğunda sizler özünüzün sesini duymaya daha fazla yaklaşacaksınız. Endişelerinizi anlayabiliyorum.
 

S.T. : Türkiye nin durumu hakkında bilgi alabilir miyiz? Gidişatı ile ilgili.
 

Gaia : Olacak olandan korku duymanız normaldir ama her şey olması gerektiği gibidir ve öyledir. Tüm dünyada olduğu gibi ülkenizde de inişler ve çıkışlar oluyor ve olacaktır bu kaçınılmaz olandır enerji her zaman biraz sarssa da kendi dengesini ve yolunu bulur. Sizler olacak olan yıkım ya da ölüm gibi olasılıklardan hala korkuyorsunuz ama anlamanız gereken ölüm diye bir şeyin olmadığıdır. Bunlar seçimlerdir ve her bir ruh hem kendisi hem de tekamül grubu için seçimlerde bulunur ve bulunmaya tüm bu süre boyunca da devam edecektir. Bu görünen illüzyon dünyasından ayrılmak bir ruh için kötü değildir sadece geride kalanlar hala illüzyon dünyasının içindedirler ve onun gidişini bir kayıp olarak duyumsarlar oysa kaybedilen bir şey yoktur. Sadece o görüntü gitmiştir ama sinyal alınmaya hala devam eder siz sadece o sinyali yakalamayı deneyin başka bir görüntü altında da olsa o sevdiğiniz kişilere her vakit ulaşırsınız ama burada da dünyasal egolara kapılmaktan ve yok oluş olarak algılamaya devam etmekte ısrar ederseniz o vakit sizlerde dengelenmenin uzağına sürüklenirsiniz. Bu sebeple olabilecek her olası durumu bir denge içerisinde karşılamanızı bunun oynanan büyük oyunun bir parçası olduğunu ve görüntüde olan şeyin aslında bütüne hizmet olduğunu aklınızdan çıkarmayınız. Sizlerin duygusal karmaşalarınızı anlayabiliyorum. Bu durumlar sizlerde dengesel bir bozukluk yaratmakta duygu bedeniniz üzerinde çalışarak bu savrulmaları aza indirebilirsiniz.
Kalp çakralarınız burada önem taşıyorlar mümkün olan her anda bu çakranızı güçlendirmeye çalışınız bunu çevresine bir koruma kalkanı örmeniz anlamında söylemiyorum bu güçlendirme mevcut enerjinin güçlendirmesidir. Sizler bazen güçlendirmeyi çevreye duvar örmekle karıştırıyorsunuz çevreye duvar örmek güçlendirmek demek değildir. Çevreye duvar örmek mevcut durumu içeri hapsetmek demektir. Enerji geçişine her daim izin vermelisiniz ki ilerleyebilesiniz. Ama bir çoğunuz güçlü olmayı duvar örmekle bastırmakla ve acılarını yok saymakla eş tutuyor bu güçlü olmak değil izole olmaktır ve izole olan her varlık zamanın enerjisine ayak uyduramaz.
 

Ş.E. : Teşekkür ederiz gaia dünyanın dış çevresine çıktığın doğru mu? Merkezin dışında olduğun doğru mu? dünyayı dış etkilerden koruma adına?
 

Gaia : Ben bu galaksinin her yerindeyim. Bu galaksinin tamamı benim ve bu galakside bendir. Bu yüzden hiçbir yere gidişim yoktur. Sadece bu sürede enerji dengelenmesi üzerine daha yoğun bir çalışma içerisindeyim bu galaksinin tamamı 5. boyuta geçiş yapacaktır. Sizlerle ben ayrı gibi görünsek de birbirimizden asla ayrı değiliz siz benim rahmimden kopan çocuklarsınız ve bir yerde hala da orada bulunmaktasınız sadece bu sürede artık ayaklarınızın üzerinde durmaya geçişinizdir. Bunu yapmanız yalnız kalmanız değil, bahsettiğim gibi güçlenmeniz için gereklidir. Ben hala kısmen enerjetik olarak size desteğimi sürdürüyorum ancak şimdi sizin de benim hızla ilerleyen enerjime ayak uydurmanız için özgür iradenizi kullanmanızın zamanıdır. Eğer buna izin vermez isem sizin özgür iradenize müdahale etmiş olurum. Özgür iradenize saygı göstermek için şimdi sizi kendi ayaklarınız üstünde durmaya kendi enerjinizin çapasını kullanmaya çağırıyorum
 

T.J : Beşinci boyuta geçiş galaksi bazında nasıl oalcaktır?
Gaia : 5. boyut geçişi şu şekilde olacaktır. Bu galaksinin bir yansıması olan bir galaksi varlığını sürdürürken diğer bir yansıma 5. boyuta geçecektir. Geçemeyenler 3. boyutta kalan yansıma da yaşamaya devam edecekler. Geçebilenler diğer yansıma da olacaklardır.


Bana başka sorunuz var mı çocuklarım
O halde sizin üzerinize şimdi yıldız tozları, gül yaprakları yağdırıyorum sevgiyle kabul ediniz çocuklarım. Ve sizi çok seviyorum. Ve öyle de oldu. Tanya Jaziri Kanalıyla. 04.04.2015


https://www.facebook.com/groups/287200371489891/permalink/339691499574111/

0 comments:

Yorum Gönder