9 Eylül 2012 Pazar

09-09-2012 ~ IŞIĞIN DOKUZUNCU İNİSİYASYON KAPISI

Anrita Melchizedek
9 Eylül 2012′de, En Yüksek Potansiyellerin dokuzuncu ışınıvasıtasıyla ve Meryem Ana ve Sirius Başmelek Ekibinin Işıklandırmasıyla Işığın dokuzuncu inisiyasyon Kapısına giriyoruz.
En Yüksek Potansiyellerin dokuzuncu ışını Hizmet işimizle bağlantılı olan daha fazla öne çıkan ışınlardan biridir ve orijinal İlahi sekiz hücre mavikopya
mızda ve eterik, duygusal ve zihinsel bedenlerimizde en fazla etkiye sahiptir. Bu amaç, tutku, neşe ve İlahi Sevgi vasıtasıyla, İlahi Sevginin bu kutsal dönüştürücü Alevleri olarak En Yüksek Potansiyelimize ulaşmanın olasılığına en fazla odaklanan ışındır.


Işığın bu inisiyasyon Kapısında, Işığın güzel Mavi – Yeşil Alevi ile kucaklanmış orijinal İlahi Sekiz Hücre Mavikopyamıza, Kutsal Kontratımızın mavikopyasına uyumlanırken, kendimizi Hizmetkar olarak deneyimliyoruz. Ek olarak, güç mücadeleleri, dirençler ve streslerden çıkıp içimizdeki İlahi Dişil yanların daha derin bütünleşmesiyle ve kalbimizin birbirimize ve tüm Yaşama açılmasıyla ifade edilen Işığın hizalanmasına adım atıyoruz. Bu inisiyasyon bizleri, çatışma ve dinamik doğru eylemin, Anne/Baba Tanrının Rahmeti vasıtasıyla doğal akışa ve dengeye adım attığı bilgi ve bilgelikte, içimizdeki dinginlik yerine götürüyor.



Bu artan Solar Işık frekanslarını ve bedende hücresel seviyede aktive edilen İlahi Sevginin Yeni Dünya Kalıplarını deneyimlerken, Meryem Ana’nın Işıklandırmasıyla İlahi Dişil yanımızın tüm zaman çizgilerini deneyimlemek için Cape Town’daki Table Dağına davet ediliyoruz. Ek olarak, Lemurya zaman çizgisine bir Işık köprüsü yaratarak En Yüksek Potansiyellerin ve İlahi Sevginin Mavi – Yeşil Alevini aktive ediyoruz ve Lemuryalı Yüksek Benliklerimiz vasıtasıyla, şifacılar, öğretmenler, sanatçılar, Rahipler ve Rahibeler, bilim insanları ve metafizikçiler olarak bir çok armağanlarımızın eterik bilgelik kristallerini bu Şimdiye getiriyoruz. Bu eterik bilgelik kristalleri uyuyan DNA’mızı daha çok aktive ederken, zaten Kendinin Üstatlığına ulaşmış olduğunuzun bilişine varıyoruz. Dahası, bu zaman çizgisini deneyimlerken, birlik, adalet, huzur, bilgelik, yaratıcılık, neşe, merhamet, koşulsuz Sevgi, ihtişam, şefkat ve İlahi rehberliğin kutsal alevlerini almak için kalplerimizi açıyoruz. En Yüksek Potansiyelin bu göksel Mavi – Yeşil Alevlerini Birlik Bilincinin 144 Kristal Izgarasının içinde ve etrafında daha fazla demirliyoruz ve aktive ediyoruz, tüm Yaşamın kendisini gerçekten İlahi Sevginin kutsal dönüştürücü Alevleri olarak bilmesine yardımcı oluyoruz.



Buradan, Işığın Yeni Dünya Kalıp geometrilerini yeniden ayarlamak ve bu Şimdide gelecek Benliklerimizin birleşmesiyle orijinal İlahi Sekiz Hücre Mavikopyamıza daha derin hizalanma deneyimlemek üzere Işık Bedenlerimizi/Merkabalarımızı aktive etmek için Sirius’taki Yükseliş Makamına davet ediliyoruz. Ek olarak, omurga sütununda dokuzuncu Gümüş Kozmik Mesih Holografik Diski ve iki küçük diski demirliyoruz.
22/23 Eylül’de Ekinoks enerjilerini deneyimlerken, İlahi Sevginin Solar Işık frekanslarında ve Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbinde yıkanacağız. İç Dünya Güneşine, kalplerimizdeki Altın Güneş diskine, Güneşe, Merkezi Güneşe ve Büyük Merkezi Güneşe hizalanırken, Mükemmellik Kalıpları ve Işığın Grup BEN’İM Avatar Bilinci vasıtasıyla En Yüksek Potansiyelimizin Kristalin bazlı Solar frekanslarını almak için kalplerimizi açıyoruz.
Eylül ayında Kendinin Üstatlığının canlı mavi – yeşil harmanisiyle sarmalanmış olarak Işık Miktarımız artarken, Işığın bu kutsal Üstat Varlıkları ve Cennetin Eşliğinin birlikte yaratıcıları olarak yaşamlarımızın tüm alanlarına denge getirmek için bu İlahi Işığı kullanırız. Bundan başka, tüm Yaşamın şefkat, barış, neşe ve amaç ile İlahi Annenin Sevgisini deneyimleme olasılığına izin veririz. Ve öyledir.


Işığın Dokuzuncu Kapısı Meditasyonu
Şimdi Ben’im Varlığım ile, Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbindeki En Yüksek Işık ile bütünleşirken, Anne/Baba Tanrının, Pleiadeslilerin, Siriusluların, Andromedalıların ve Arkturusluların, Meleklerin ve Başmeleklerin, Başmelek Mikail’in, Başmelek Metatron’un ve Lord Melkizedek’in, Yükselmiş Üstatlar El Morya, Kuthumi, Serapis Bey, Venedikli Paul, Hilarion, Sananda, St. Germain, Lady Nada, Meryem Ana, Quan Yin’in, Görkemli Elohim’in, Melkizedek Işık Kardeşliğinin, Lord Buddha’nın, Sanat Kumara’nın, Helios ve Vesta’nın ve Lord Melchior’un, Mahatma’nın Işıklandırmasını çağırıyorum.
Şimdi, Hizmetkar olarak dokuzuncu inisiyasyonumdan geçebilmem için,
Tutku, amaç, dinginlik ve neşe deneyimleyebilmem için, tüm armağanlarımı ve En Yüksek Potansiyeli deneyimleyebilmem için,
Kollektif içindeki bulmaca içinde eşsiz parçamın bilişinde kalbimi Benliğime ve başkalarına açabilmem için, beni dışsal Merkaba Işık Aracında Table Dağındaki Yükseliş Makamına götürmeleri için Meryem Ana ve Sirius Başmelek Ekibini çağırıyorum.


Bu Yükseliş Makamına girerken,
Işığın bu güzel Mavi – Yeşil Işınıyla sarmalanıyorum,
İlahi Sevginin dönüştürücü Alevi olarak Meryem Ana tarafından selamlanıyorum ve karşılanıyorum,
Şimdi Işığın Meshedilmiş Zaman Çizgisi Odasına konuluyorum.
Meshedilmiş Zaman Çizgileri vasıtasıyla, bana bağışlamadığım ve sevgi duymadığım paralel realitelere açılan kapılar gösteriliyor.
Şimdi bu zaman çizgilerinde ve bu Şimdide karmik bağlar deneyimlemiş olduğum tüm Ruhları bağışlıyorum ve Seviyorum,
İlahi Sevgi Merkezi ve En Yüksek Potansiyelin bu güzel Mavi – Yeşil Işını vasıtasıyla İlahi Dişil Benliklerimin tüm veçhelerini kucaklıyorum ve bütünleştiriyorum.
Kalbimi Benliğime ve başkalarına açarken,
Lemuryalı Yüksek Benliğim ile birleşiyorum.


Bu zaman çizgisinde bir Işık inisiyesi olmanın hatırlayışına varırken,
Lemuryalı Yüksek Benliğim şimdi kalbime eterik bir bilgelik kristali yerleştiriyor.
DNA’m şimdi Kozmik Yasanın izin verdiği maksimuma aktive olurken,
Hizmetkar, Öğrenci ve Üstat, Hizmetkar ve Öğretmen olarak En Yüksek Potansiyelimin zaman çizgilerini ve Dünya Hizmeti Rolünde bu Şimdide sahip olduğum birçok armağanları deneyimliyorum.
Şimdi kalp çakram vasıtasıyla birlik, adalet, huzur, bilgelik, yaratıcılık, neşe, merhamet, koşulsuz Sevgi, ihtişam, şefkat ve İlahi rehberliğin kutsal alevlerini alıyorum.


Şimdi Dünyayı ve onun tüm Yaşamını, En Yüksek Potansiyellerin bu kutsal Mavi – Yeşil Aleviyle sarmalamada, Yücelerdeki birçok Işık Lejyonlarına yardımcı oluyorum, Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbi vasıtasıyla tüm Yaşamın şefkat, barış, neşe, amaç ve İlahi Sevgi deneyimlemesine yardımcı oluyorum.
Şimdi kendimi Sirius’un eteriğindeki Yükseliş Makamında buluyorum.


En Yüksek Potansiyeller Tapınağına girerken,
Kendimi güzel bir yıldız tetrahedron şekilli Işık Tapınağında buluyorum,
Sirius Başmelek Ekibi tarafından selamlanıyorum ve karşılanıyorum.
Bu yıldız tetrahedron, bu yıldız merkaba orijinal İlahi Sekiz Hücre Mavikopyamda aktive olurken, İlahi Olana gerçekten teslim olarak ve güvenerek irademi Anne/Baba Tanrının İlahi İradesine uyumluyorum.
Şimdi kendimi Işığın 144 Kristal Birlik Izgarası vasıtasıyla İlahi Sevginin Yeni Dünya Kalıplarında buluyorum.
Birlik Izgarasındaki Işık kalıplarını duygusal, zihinsel ve fiziksel/eterik bedenlerime bütünleştirirken, Işık Bedenimi/Merkaba’mı 21/13 fibonacci oranı vasıtasıyla İlahi Sevginin bu beşinci boyut Solar Kristalin Matriksine aktive ediyorum.


Şimdi omurga sütununda dokuzuncu büyük Kozmik Mesih Holografik Diskini ve iki küçük diski demirliyorum.
Bedenimi yavaşça yanlara, ileri ve geri doğru oynatıyorum, böylece omurilik sıvısı prosesini ve sinir sistemimin, meridyenlerimin ve çakralarımın yeniden ayarlanmasını kolaylaştırıyorum.
Ve şimdi, İlahi Sevginin, Zamansızlığın, Mekansızlığın bu Merkezinde, Işıktan olan gelecek Benliğim ile birleşiyorum.


Gelecek Benliğim vasıtasıyla tüm anahtar kodlarını, ateş harflerini ve Işık geometrilerini alırken, bunları Meshedilmiş Zaman Çizgileri ve Sevgili Ben’im Varlığım vasıtasıyla bu Şimdiye getiriyorum, Tüm Var Olanın Tek Realitesi içinde realitemi birlikte yaratıyorum ve Anne/Baba Tanrının İlahi İradesine uygun olarak Işık yaratımlarımı tezahür ettiriyorum.
Ve şimdi, Ekinoks enerjilerini deneyimlerken,
İç dünya Güneşine, kalbimdeki Altın Güneş diskine, Güneşe, Merkezi Güneşe ve Büyük Merkezi Güneşe hizalanıyorum.


Şimdi Mükemmellik Kalıpları ve Işığın Grup BEN’İM Avatar Bilinci vasıtasıyla En Yüksek Potansiyelimin Kristalin bazlı Solar frekanslarını almak için kalbimi açıyorum.
Şimdi kendimi İlahi Sevginin Birlik Izgarasında buluyorum, bu Yükseliş sürecine yardımcı olan tüm Işıkişçilerine, Yıldız Tohumlarına ve Yücelerdeki Işık Varlıklarına bağlanıyorum.


Şimdi İlahi Sevgi ve Birlik Bilincinde kalbimi tüm Yaşama açarken, Işığın Gezegensel anahtar kodlarından bireysel anahtar kodlarımı indiriyorum ve aktive ediyorum.
Şimdi kendimi kutsal yerimde buluyorum,
Dünya Ananın Kristal Kalbine ve Anne/Baba Tanrının Kozmik Kalbine topraklanıyorum.
Şimdi En Yüksek Potansiyellerin bu güzel mavi – Yeşil Aleviyle ve bu kutsal 2012 yılını Işıklandıran Birlik Bilincinin ve Güçlendirmenin Altın Alevi ile sarmalanıyorum.
Ben sevincim,
Ben bilgeliğim,
Ben ihtişamım,
Ben tutku ve amacım,
Ben Yaşamın kutsal bir armağanıyım,
Ben İlahi Sevginin dönüştürücü Aleviyim,
Ben Tüm Var Olan Benim.
(Çeviri: Saffet Güler)

0 comments:

Yorum Gönder