6 Ekim 2014 Pazartesi

Ben yorgunluktan kendisini yol kenarına atmış olan yolculara gözkulak oluyorum – Meryem Ana

 Protest rose
Sevgili Okuyucularım, Ateşteki Büyük Üçgen Açıyıhissettiğinizi ve yaşamaya başladığınızı düşünüyorum… (Okumadıysanız, etkisi altında olduğumuz en önemli astrolojik açı hakkındaki bilgileri mutlaka okumanızı tavsiye ederim) 
Peki, yaşadığınız karanlık yüzü mü, aydınlık yüzü mü??? Merak etmeyin, her iki yüz de bizi geliştirip ilerlemeyi amaçlıyor. Ancak, kendinizi birazcık normalden daha düşük enerjili, asabi ya da mutsuz hissediyorsanız, bu mesaj sizin için. Lütfen unutmayın, asla yalnız değilsiniz ve çok seviliyorsunuz!
Bu mesajı çeviren Mor Alev Dostuna, ileten Bob Fickes’e ve elbette Meryem Ana’ya kucaklara sığmayan teşekkürler…. (bob-fickes.com).
 
Sevgi, yaşamınızdaki olumsuz duyguları ve Karma’nın dikenlerini şifalandıran bir Gül’dür. Sevgi her şeyin üstesinden gelir. Yeryüzünde, bedeninizde veya ruhunuzda, Sevgi gücünün iyileştiremeyeceği hiçbir durum yoktur.
BEN, Sevgi’nin iyileştirici gücünün muhafızı, Meryem’im. Sizleri kalbimin sonsuzluğu ile selamlıyorum ve size olan sevgimin bir göstergesi olarak, hepinizin üzerine güller döküyorum.
Yaşamın otoyolunda duruyor ve yorgunluktan kendisini yol kenarına atmış olan yolculara gözkulak oluyorum. Onları, Sevgi ile topluyorum ve yollarına devam edebilecek güçlerini buluncaya kadar tedavi ediyorum. BEN Sevgi’nin iyileştirici gücüyüm. Bu benim, tüm çocuklarıma armağanımdır.
Sevgi, hayatınızdaki her şeyden daha azizdir. Sahip olduğunuz en değerli armağandır. Hangi durumda olursanız olun, Sevgi bu durumu iyileştirecek ve sizi özgür kılacaktır.
Şimdi kalbinize dokunuyorum ve Sevgi’nin kırmızı Gül’ünü, göğsünüzün derinliklerine yerleştiriyorum. Böylece Sevgi’min içinizde yeşerdiğini, endişelerinizi ve hüsranlarınızı yaşamınızdan yok ettiğini hissedebilirsiniz.
Hiçbir güç, Sevgi gücünden daha üstün değildir. Sevgi, her duygudan daha güçlüdür. Öfkenizi yatıştırır, ağrınızı dindirir, korkunuzun karanlığına Işık tutar ve suçluluk duygunuzu yumuşacık sarmalar.
Bazılarınız bu dönemin, “karanlık zamanlar” olduğunu söyleyebilir. Ama ben de bu dönem için, “sizi özgür bırakacak olan zorlukların zamanı” diyebilirim. En umutsuz durumda bile olsanız, yaşamınızı sevin.
Sevgi asla yok edilemez. Ne kıtlık, ne fırtına ne de başka bir zorluk, Sevgi’yi yok edemez. Sevgi ölümsüz ve sonsuzdur, Sevgililer.
Hasta olduğunuzda, hastalığınızı sevin. Hastalığın iyileşmesi için, Sevgi’nin yumuşacık kelimeleri ve teşvik edici sözleriyle, onunla konuşun. Sevgi’nin gücü, tekrar toparlanmanızı sağlayacaktır. (Öncelikle Tıbbi yardım alınmalıdır. Bu paragrafta, manevi yardımdan bahsedilmektedir).
Kızgın ve öfkeli olduğunuzda bile bu “düşman” duygularınızı sevin. Kalbinizi bu duygulara açın ve gülümseyerek, şöyle söyleyin;
“Siz benim düşmanlarım değilsiniz. Siz, benliğimin birer gölge yanlarısınız. Sizleri iyileştireceğim ve sizinle tekrar bütünleşeceğim. Bir ara sizleri kaybetmiştim ama şimdi bana geri geldiniz. Kalbimin huzuru içinde kalmanız için, size kalbimi açıyorum”
Şayet acı ve üzüntü içindeyseniz, bedeninize ve kalbinize Sevgi verin ve kalp yaralarınızı Sevgi’nin gözyaşları ile yıkayın. Sevgi’nin gözyaşları, şifacıların en büyüğüdür. Bu gözyaşları, en derin acıları bile yok eder ve sizi yaralayan Ruhu, affetmenizi sağlar.
Korktuğunuz zaman beni çağırın. Korku ile ilgili bilgi eksikliğinizi ortadan kaldırmanız ve kalbinizi bu korkuya bilgece açmanız için, size beyaz bir Gül getireceğim. Çünkü korkunuzu, sadece bilgelik ile yok edebilir ve bağışlayabilirsiniz. Böylece yaşamınız tekrar huzurlu olacaktır.
Kendinizi suçlu hissediyorsanız, sizi tüm Sevgimle ve şükranlarımla kucaklayacağım. Çünkü sizler gerçekten, Yaratan’ın çocuklarısınız ve yuvanıza dönmeyi arzuluyorsunuz. Sevgi’yi reddetme duyguları içinde kaybolmuş, ama annesini açık kollarla bekler bulmuş bir çocuk gibi, hepinizi karşılayacağım ve sarılacağım.
BEN, ondan başka büyük hiçbir şeyin olmadığı Sevgi’nin gücüyüm. BEN Meryem Ana’yım. Beni çağırmasanız bile, sizin yanınızdayım. Sizi kutsuyorum çocuklarım. BEN hep yanınızdayım.
Meryem Ana (Kutsal Anne enerjileri)
Bu dönemde salıverme, arınma ve hayatınıza yeniden yön vermek konularında dönüşümünüzü hızlandırmak ve Mor Alev’le kişisel olarak çalışmak için randevu almak istiyorsanız lütfen “Yükseliş Enerjileri ile Kişisel Danışmanlık” bağlantısına gidin ya da moralev@outlook.com adresine yazın.
Telif Hakkı© 2014 Mor Alev. Tüm Hakları Saklıdır. Bu yazıyı tümü olmak şartıyla, değiştirilmeden, bedava olarak, ve bu telif hakkı uyarısı ve internet bağlantısı (http://moralev.com/) ile birlikte kopyalamaya ve dağıtmaya izin verilmiştir
Copyright © 2014  by Mor Alev. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included.http://moralev.com/

0 comments:

Yorum Gönder