24 Mayıs 2013 Cuma

Pallas Athena-20 Mayıs 2013 mesajı

 
20 Mayıs 2013- Pallas Athena: Sizi kalbime ve göğsüme yakın olarak kucaklıyorum ve belirsizliğinizi rahatlatıyorum- Fran Zepeda kanallığı ile

Selamlar, Ben Pallas Athena, gerçeğin savaşçısı, tüm İnsanoğlu'nun varlığını seven ve onun koruyucusuyum. Size iyi haberler, neşe dolu sözler getirmek ve yardım etmek için geldim. Siz, kolay olmayan devasa bir göreve sahipsiniz ve Dünya'nın her köşesinde ışığı yakarak herkes adına gerçek yükseliş için hazırlanma zamanı gelmiştir.
 


Ben gerçeği arayan, gerçeği sağlayan biriyim. Ve burada Dünya Ana'daki yolculuğunuzda bir ışık rehberiyim. Birçoklarınız beni tanımıyor fakat ben destek vermek için çağırmanızı bekliyorum ve sizler sormak suretiyle alacaksınız, sevgililer.

Enerjime katılın, enerjimi iletin, yolunuzda ve gerçeklerinizde şüpheye düştüğünüzde, sadece bir istek ve gerçekle tamamen hizalanıp ve sevgiyle dolduğunuzda buna kavuşacaksınız. Saz demeti'nin rüzgarda eğilmesi gibi, sizlerin son enerjilere şiddetle maruz kalırken güçlük çektiğini görüyorum. Bununla beraber, neticede engellere rağmen sazlık nasıl ayakta kalır ve boyun eğmezse, siz de toparlanarak enerji akışı ve ışığın sadece sizin yararınız için tasarlandığını kabul edeceksiniz. Bir çiçeğin, güneş ışığını memnuniyetle benimsediği gibi, siz güneş'ten gelen enerjiyi eşit derecede minnettar olarak ve hatta rahatlayarak alıyorsunuz. Gerçek ve ışığın çığ gibi akmasıyla birlikte özgürlük gelir ve hepiniz bunun için sıraya geçtiniz.

Sizi kalbime ve göğsüme yakın olarak kucaklıyorum ve bulutlar temizlenirken, belirsizliğinizi rahatlatıyorum, siz yeni bir aydınlık gün görüyorsunuz. Manzara'nın tekrar ışıl ışıl ve saf olabilmesi için öncelikle, rüzgarın ilk olarak tozları süpürmesi ve yağmurun isleri temizlemek zorunda olması gerekir. Siz, başarılı bir şekilde önemli temizlemeler yapıyorsunuz ve bundan çıkacak tek sonuç, eğer eğilmeden, geri çekilmeden ve bastırmadan buna izin verirseniz, siz ve diğerlerinin yararına olacak yeni bir parlak hayat imkanı ortaya çıkacaktır.

Hepinize olan sevgim her zaman burada ve size olan minnettarlığım her zaman mevcut, diğer Yükselmiş Üstadlar, Melekler Alemi ve Yıldız Varlıklarıyla beraber çalışarak, size ve Dünya Ana'ya bu geçiş sürecinde zorluklar için yardımda bulunacağız. Bundan sadece iyilik gelir. Bunu bilin, sevgililer. Muazzam bir gücünüz var, sağlam cesaretiniz, dayanıklılığınız ve tükenmez kuvvetiniz ile, her gün daha iyiye doğru gidiyorsunuz, sevgililer.

Böylece devam edin, sevgili yürekler. Bilgece sözlerimi sunarak ve sizi cesaretlendirmek için her zaman yanınızdayım. Şu ana kadar tebrikler! Şimdi tüm değersiz artıkları geride bırakarak, kendi gücünüzle buraya kadar geldiniz, lütfen aynı özveriyi göstermeye devam edin.

Sadık Hizmetkarınız,
Pallas Athena

Çev: Mahmut Kılıçlıoğlu

0 comments:

Yorum Gönder