19 Şubat 2014 Çarşamba

GEÇTİĞİMİZ PAZAR GÜNÜ YAPILAN DÜNYA ÇAPINDAKİ TELEPATİK ÇALIŞMANIN DIŞ UZAYLI DOSTLARIMIZDAN GERİ BİLDİRİMİ

 
Sevgili Dostlar,

İki Dış Uzaylı dostumuzla iletişime geçtim: Bunlar 'Sigilda', Orion yıldız takımından bir yıldız sisteminden 'Bentu' ve 'Bensh'a' (mavi ciltli) bir Arkturuslu.


Onlara dünya çapındaki telepatik çalışmamızı ve onlar tarafından bu çalışmanın nasıl deneyimlendiğini sordum.


Onlar kendileri içinde oldukça yoğun bir deneyim olduğunu söylediler. ( cevapla birlikte çok neşeli, muhteşem bir duygu algıladım)
...
ALFRED: " Çalışma sırasında insanlar ve sizin aranızda kaç tane iletişim bağlantısı oldu?"
 

BENSH'A: "2315"

ALFRED: "Wow, doğru mu anlıyorum? 2315?"
 

BENSH'A: "2315"

ALFRED: "Ve..." (daha 'değişik' şekillerde iletişim olup olmadığını sormak için hazırlanırken o ben sorumu ifadeye dökmeden önce hemen sorumu cevapladı)


BENSH'A:"30% biraz korkmuştu, 65% tam olarak emin değillerdi (aldıkları bilgi konusunda. 'Evet iletişime geçtim ve hayır bu benim imajinasyonum düşünceleri arasında 'gidip- geliyor' lardı. Bunun paralelinde insanların bir döngü içerisinde dönüp durdukları şeklinde bir imaj aldım. )


BENSH'A: "5% çok yoğundu" (Sizlerin büyük bir yoğunluk ve neşe içerisinde iletişime geçtiğiniz hissiyatını aldım. Bu iletişimlerden bazılarının 'aile üyeleriyle bir araya gelmek' gibi olduğunu da hissettim...)


ALFRED: "Çok Teşekkür ederiz, Bensh'a. Yani Cumartesi günü yine buluşuyoruz?"


BENSH'A: "Evet, kesinlikle (gülümsüyordu), bu çalışmayı dört gözle bekliyoruz!"
[Vedalaştık]

Ne kadar heyecanlı zamanlar!!!!

En içten sevgilerimle
Alfred

Çev: Pınar Gelişir

0 comments:

Yorum Gönder