11 Şubat 2014 Salı

Saint Germain

 
Aşkın dönüştürücü Tsunamisi eşiğinde Ustalardan Cevaplar
Kanal: James McConnell 4 Şubat 2014

Ben Aziz Germain. Zaman geldi kardeşlerim, bu odada olan ve bu kelimeleri okuyan her kim olursa olsun – zamanı geldi. Size dönüşümün eşiğinde olduğunuz söylenmişti. Bir dönüşüm olayı içinizde ve size doğru gelmektedir. Önce içinizde olacaktır, onu şüphesiz olarak bileceksiniz ki içinizde bir dönüşüm yaşıyorsunuz. Bu inkar edilemez. Gününüzü bunu hissetmeden ve öylece geçirmeniz mümkün olmayacak. Bunun çoğu şu an içinde olduğumuz ay içerisinde gelecek. Artık yükseliş sürecine girmiş olan birçoğunuz var. Bazıları çoktan harekete geçti ve dönüşüyor. Diğerleri Harekete geçti ama bundan henüz haberleri yok. Ama bu içinizdeki dönüşüm olayından sonra artık daha fazla şüphe etmeyeceksiniz. Siz dönüştürüldüğünüzü bileceksiniz. Bu yıllar ya da ömür boyu sürecek bir şey değil – çoktan içine girdiniz. 



Ömürler boyu, binlerce hayatlar boyu buna hazırlanıyordunuz ve bunca hazırlıktan sonra şimdiki zamanda buna, eşiğinde olduğunuz şeye erişiyorsunuz. Bazıları buna hazır olmadığını söyleyebilir. Bazıları diğerlerine “ nasıl yükselebilirsin, hazır değilsin’ şeklinde yargılayarak onların hazır olmadığını söyleyebilir. Ama nasıl birinin hazır olmadığını söyleyebiliriz ki? Yaratıcı dışında kimse hiç kimse bu anlayışa kimse için sahip olamaz.

Şu an hepiniz uçurumun yamacındasınız. Ve uçuruma baktığınızda, sanki aşağı doğru çok uzun bir yol var gibi görünüyor. Fakat bilin ki Sevgi ve inanç ile geri adım atmak mümkün ve hiç düşüş yoktur. Sadece yükseliş vardır, kanatlarınızla uçarak, her birinizin bilmeseniz de sahip olduğunuz meleksi kanatlarınızla.


 Siz, kardeşlerim, hepiniz bu uçurumun kenarından geri adım atmak üzeresiniz ve biz de sizlerle geri adım atıyoruz.. Ve “biz” dediğim zaman sadece size akıl hocası olanlar için konuşmuyorum, sadece dünyanın kendisi için veya galaksideki güneş sistemi için ya da galaksi için de konuşmuyorum. Ben bütün bunların uçurumdan geri adım atarak ulaşacağı bir sonraki bilinç seviyesinin titreşimine olan hareketini konuşuyorum.

Yani burada olanlar Aşkın Tsunamisi olarak adlandırılıyor ve bu tsunami yayılacak. Önce Küçük bir dalga ile başlayacak, hatta belki Damla ile, ama sonra tüm bu gezegeni, güneş sistemini ve galaksiyi kapsayacak kadar yoğunlaşacak. Siz, her biriniz, bu sona yaklaşan ve yeni bir başlangıcı oluşturan büyük deneyimin bir parçasısınız.
Aynı zamanda “Reset (sıfırlama)” denilen konu var, üzerinizde şu an mali sıfırlama da var. Kendi içinizde dönüşüm olayına sahipsiniz ve ayrıca dışınızda da bu dönüşüme sahipsiniz, ya da dışarıda gibi gözükse de aslında hepsi aynı, hepsi Bir. İçinde olduğunuz şimdiki zamanda iç dış hepsi bir.


 Ve şu anda dünyanız, bildiğiniz üzere, dönüşüm yaşamak üzere. Baş Yaratıcı haricinde kimse bilemez ama söylendiği gibi şimdi eşiğindesiniz ve bu size bağlı.. Ben Aziz Germain, huzura erin dostlarım, kardeşlerim. Bu işte beraberiz ve çok uzun zaman oldu ve tüm yol boyunca da sizinleyiz. Huzur ve Sevgi ile. (Huzur ve Sevgi ile, çok teşekkür ederim.)
Çev: Melis Kıvrak

0 comments:

Yorum Gönder