6 Mart 2015 Cuma

Merhaba ben Gaia sizin dünya diye adlandırdığınız enerjiyim.

 gaia ile ilgili görsel sonucu
Sizinle Sirius misyonu aracılığıyla konuşmaya geldim. Dişil bir enerjiye sahip olduğumu görebilirsiniz ama ben aynı zamanda içimde tüm eril enerjileri de barındırıyorum. Enerjilerdeki dengesizliği dengelemeye çalışmak ve boyutlar arası geçişi tamamlamak için bu dönemde yoğun bir çalışma içerisindeyim. Önümüzdeki süreçte bazı değişimler yaşanacak, sizleri çok seviyorum ve bu değişimlerin habercisi olarak size geldim. 

Ben sizin annenizim, siz bana tohumlandınız. Ve bu tohumlama içerisinde biz birbirimizi besleyerek büyüttük. Her anne çocuklarının yaramazlığına katlanır ve ben tüm bu süreç boyunca sizin haylazıklarınızı sevgiyle kabul ettim ve sizi desteklemeye çalıştım. Ancak bu süreçte karşılacaklarınızla yüzleşmek sizin tarafınızdan başarılması gereken bir süreç. Şimdi artık kendi ayaklarınız üzerinde yürüme zamanınız geldi. Ben sizi çok seven anneniz olarak sizi bir kez daha uyarmak ve sizlerin gelecek olan geçişi kolay atlatabilmeniz için yardımcı olmak için size bağlanıyorum. Dişil enerjinin desteklenmeye ihtiyaç duyduğu bu süreçte yoğun enerji boşalımları olacak. 


Dişil enerji hiç olmadığı kadar baskılanma noktasında bulunduğu için bu boşalımlar bu yönden olacaktır. Sizler bu süreç boyunca dişil ve eril enerjiyi dengeleyemediniz bu sebeple gelecek olanda daha fazla dengesizlikle yüzleşmeniz gerekecek. Tüm bu oluş denge üstünde olsaydı daha kolay bir geçiş yapılabilirdi. Bu geçiş sağlanamadı. Dişil enerjideki bu dengesizlik yaşanacak olanın biraz daha sert bir geçiş olacağını gösteriyor. Sizlerden isteğim yapacağınız çalışmalarda dişil enerjinin bu sıkışmışlığına çalışmanızdır.

 Azaltılabilecek her tepkime siz çocuklarım için bir kazanımdır. Ve ben sizlerin en az acıyla bu geçişi atlatmanızı istiyorum. Eril enerjisi baskın olanların bu süreçte daha fazla çalışma yapması gerekiyor, çünkü yaşanacak boşalma onları daha çok etkileyecektir. Ama dişil enerjili olanlarda en az onlar kadar etkilenecek. Bunun sebebi de zaman içerisinde erili dengeleme noktasında başarısız olmalıdır. Dairesel çalışmalara ağırlık vermenizi öneririm. 

Döngüler ve dönüşler enerji dengelenmesi için tam bu noktada sizin için uygun çalışmaları içeriyor. Yaratılan kutbiyetler sadece ego yönünden değil tam da bu dişil eril enerji yönünden de büyük bir sınavdan ve oluştan geçecekler. Yeni çağın enerjisine uyumlanmak tam bu anda sizin için en büyük sınavı vereceğiniz konunun üzerinden olacak.

 Yeni çağda cinsel ayrımcılığın olmayacağı bu hislerden arınmış olunacağı bir bilince erişmek sizin için önemli ve elzem. Birlik bilincine geçişte en dikkate alınması gereken noktalardan birisi budur. Cinsel kimlik 3. boyut realitesinin bir oluşumudur ve bu kimliklerinizi eşitlemekle ancak üst boyutlara geçişiniz mümkün olacaktır. Sizleri çok seviyorum ve çalışmalarınızda başarılar diliyorum. 06.03.2015 Tanya Jaziri kanalıyla.
https://www.facebook.com/groups/287200371489891/#

0 comments:

Yorum Gönder