15 Mart 2015 Pazar

Merhaba ben Sirius misyonundan Miranda Sirian

 
Sizi ışığın sonsuz kudretiyle selamlıyorum. Sevgililerim değerlilerim sizlerle tekrar irtibatta olmak benim için çok büyük bir mutluluk. Hepinizin huzurla dolmanızı diliyorum tam şu anda. Sizlerin bir çoğu bizimle irtibatta değil ancak bizler her zaman sizinleyiz sevgililer. Özellikle tam bu zamanda kendi ayaklarınızın üzerinde yürüme zamanınız geldiği için ve derslerinizdeki ilerlemeyi görebileceğiniz zaman geldiği için. 

Biz buna sınav demiyoruz sevgililer, sınav geçmek zorunda olduğunuz izlenimi yaratıyor. Böyle bir zorunluluğu hiç bir ruh taşımamaktadır. Bir üst boyuttaki değerlilerimiz kadar 3. Boyutu deneyimlemeye devam edecek olanlarda bizim için çok önemliler. Bu bir oluşun katmanlarıdır ve her katmanın bu oluş içindeki değeri eşittir. Bu katmanlar her zaman olacaktır. Bu geçişler her zaman yaşanacaktır. Sizler bunun için endişeleniyorsunuz ve gelecek olan bilinmezi karşılama konusunda korkulara sahipsiniz. 


Sevgililerim sizi çok iyi anlıyorum, bu dönemde en az zararı görmeniz için çok yoğun çalışmalar yapılıyor. Emin olun tekrar bedenlenme kararını bu dönemde alanlar hiç bir zamanda olmadıkları kadar yardım görecekler. Işığın yolunu takip edin sevgililer. Bu yol sizi istediğiniz yere en kısa şekilde ulaştıracaktır. Her gittiğiniz ortamı ışıkla yıkayın. Her karanlığın üstüne ışığınızı salın. Tüm olanlara karşı sükunetinizi korumanız çok önemlidir. Her biriniz bizim için eşitsiniz ve biz her bir ruh için kendi kararları yönünde çalışıyoruz. 

Her birinizin kararını eşit derecede onurlandırıyoruz. Sizleri çok seviyoruz. Geçiş tamamlandıktan sonra, ki bu kaçınılmaz olandır yepyeni olanı kurmanızda da size aynı seviyede yardım edeceğiz. Sizden kararlı olmanızı istiyorum sevgililerim. Işığa yönelme konusunda kararlı olun. Bütün benliklerinizi her gün ışıkla yıkayın. Kendinizi mümkün olduğunca dengede tutun. Bu dengelenme bütün yönlerden olmalıdır. 

Sizlerin hepiniz Tanrı bilincinin bir parçasını taşıyorsunuz bu yüzden hepiniz çok güçlüsünüz ve çok özelsiniz. Bu dünyada almış olduğunuz konumlardan, yapmakta olduğunuz mesleklerden bağımsızsınız. Her biriniz birçok hayat deneyimlediniz sevgililerim, bu hayatlar içerisinde çeşitli rollere büründündünüz. Sizler değerlilerim bu rollerin hepsinin üstündesiniz, yetenekleriniz ve ruhunuz sandığınızdan çok güçlü. Büründüğünüz rollerin dışında görmeye çalışmanızı öneririz.

 Kimliklerinizi bırakmanız altında yatan pırıl pırıl ışığı görebilmeniz için şahane bir başlangıç olur. En darda olduğunuz an da bile sevgililerim ışığı çağırıp kalbinize yerleştirmeniz yeterli olacaktır. Işık içinde en saf olanı taşır bu da deneyimlerinizin saflaşması için kullanabileceğiniz en güzel yollardan birisidir. Şimdi ayrılıyorum sevgililerim ve sizi saf ışıkla doldurmama lütfen izin verin. Sevgiyle. 15 mart 2015 tanya jaziri kanalıyla.
https://www.facebook.com/groups/287200371489891/#

0 comments:

Yorum Gönder