20 Haziran 2014 Cuma

Baş Melek Zadkiel’den 21 Haziran Yaz Gündönümü Mesajı ve Duası- Fran Zepeda

 the sun
Arkadaşlar, Bu mesajdan geçen gün yayınladığım diğer 21 Haziran Gündönümü yazısında bahsetmiştim. Zadkiel bu blogun hamilerinden biri ve sizler için biraz sessiz de olsa benim için çok çok özel bir melek. O affetmenin, değişimin ve dönüşümün meleği ve Mor Alev enerjisinin de emanet edildiği  Baş Melektir. Bu yazıda bize yarınki Yaz Gündönümü için güzel bir dua da vermiş, onu yarın sabah kullanabilirsiniz.

Çeviriyi yapan Mor Alev Dostu ve mesajı ileten Fran Zepeda’ya çok teşekkürler. Ve rehberim, dostum, kardeşim, yardımcım, koruyucum, sonsuz sabrıyla bize affetmenin ve dönüşümün gücünü öğreten Zadkiel’e de ayrıca çok teşekkürler. Mesajın orijinal İngilizcesine buradan ulaşabilirsiniz.


Selam, 5. Boyut ve ötesine yolculuk yapan dostlar. Ben Zadkiel’im. Enerjileri, yüksek Boyutların saflığına dönüştüren Rehberiniz. Bu yolculuğunuz boyunca hep sizin yanınızdayım. Birlikte, Yüksek Boyutların en saf halini keşfedeceğiz.

Işık bedenlerinizde daha fazla saf enerji barınabilmesi için, tüm “saf olmayan parçalarınızı” absorbe etmenize (soğurma) ve dönüştürmenize yardımcı oluyorum. Sizden ricam, Yüksek Yönünüzün içinde, yani gerçek İlahi Öz’ünüzün enerjilerinde kalmanız ve tüm saf olmayan parçalarınızın ortaya çıkmaları için, onları sevgiyle kabul etmenizdir. Çünkü onların aydınlanması ve dönüşmesi, sizin üst Boyutlara yükseliş yolunuzun temizlenmesini sağlayacaktır.

Sizlerin geçişini bekleyen ve açık olan 4., 5. ve daha yüksek Boyutlara giden yolu bulmanız için,  üçüncü Boyuttan kalan “kirli” parçalarınızı temizlemek zorunda olduğunuz bu süreçte, size rehberlik ediyorum. Ben size bir örneğim. Ve bu geçişi tamamlamanız konusunda, size bir aynayım. (Daha önceki mesajlarda, yüksek Varlıkların da bu deneyimlerden geçtiğini öğrenmiştik. Zadkiel’in bize, örnek ve ayna olduğunu söylemesinin nedeni, sanırım bundan dolayıdır.)

Bu yapılanmış Gündönümü enerjilerini içinize çekin ve onları kullanın, Sevgililer. Bu enerjilerin içinize nüfuz etmesine, kalbinizi ve hücrelerinizi saflıkla doldurmasına izin verin. Saflığın ve dönüşümün Mor Alev’ini çağırarak, geçen senenin, bir zamanların, ya da sizi tanımlayan en eski geçmişinizin tüm izlerini silin.

Artık Varlığınızın tertemiz aynasına bakın. Varlığınızın berrak, saf Özü’ne… Benliğinizin bu yönüne geçin artık Sevgililer. Çünkü zamanı geldi! Tüm yönlerinizi, Öz Varlığınızı, Tanrısal ve gerçek Benliğinizi her zaman ve sonsuza kadar sarmalayan, saflığı ve berraklığı hissedin.

Şimdi sizleri kısa bir yolculuğa çıkaracağım. Herkesi etkileyecek olan bu Gündönümü Geçidi’nin yoğun enerjilerini kullanın. Onlara dokunun, onları hissedin. Ve onları,  geçişinize yardımcı olacak gerçek bir rehber olarak karşılayın.

Enerjilerin berrak ve saflığını hissedin. Onların içinize sızmalarına ve sizi doyurmalarına izin verin. Saf Sevgi ve Uyum – Denge ve Barış’a ulaşmanız için, sizleri daha zahmetsiz yollara yönlendirmelerine müsaade edin.

Sizler artık hazırsınız, Sevgililer. Bunun için yeterince olgunlaştınız. Sadece izin verin, o kadar! Masumane bir merak içinde ve gitgide daha belirginleşen Yeni Kimliğinizin kabulü halinde, bu enerjilerin altında sessiz ve sakince oturun. Yeni kimliğiniz, belki her zaman o kadar bariz ortaya çıkmayabilir. Ama siz çıkmasını isterseniz, öyle de olacaktır.

Sizleri bu yolculuğa çıkarmamın nedeni; Sizi, tüm çevreye yayılan ve parlak bir enerjiye sahip olan Yeni Benliğiniz ile tanıştırmak içindir. Bu enerjinizin etrafınızdaki her şeye temas etmesine, algılarınızı renklendirmesine izin verin. Geçiş işleminin bu berrak ve saf Enerjileri, sizleri yüksek Boyutlara ulaştıracaktır. Ben de sizi zaten, oraya götürüyorum.

Onların saflığını hissedin. Yumuşaklığını hissedin, yüksek titreşimlerini hissedin. Bu duygular sizin için yeni bir şey değil. Bu enerjileri çağlar öncesinde, gayet olağan bir şekilde deneyimlediniz. Onlarla tekrar tanışın. Onları tekrar deneyimleyin ama kendinizi yarı yolda bırakmayın (pes etmeyin). Onları analiz etmeye çalışmayın. Sadece sessizce oturup, sizi yıkamasına müsaade edin. Bu enerjilerle kendinizi süsleyin.

Şimdi size, sessizce oturup meditasyon yaparken ve Yeni Benliğinizle tanışırken söyleyebileceğiniz, küçük bir dua veriyorum.

“Yüksek yönlerimi selamlıyorum. Öz Varlığımı selamlıyorum. Yüksek Bilincimi selamlıyorum. Vücudumun her hücresine Sevgi’yi davet ediyorum. Ve her hücremin titreşimini, Ruhumun saf Özü, Kaynağın saf Özü ile uyumlanmasına izin veriyorum. Ve Kaynakla bağlantılı tüm yüksek titreşimlere uyumlanmayı kabul ediyorum. Şimdi ve sonsuza kadar. Ve şu anda saf Sevgi Öz’ü, bedenimin her uzvuna, her hücreme, her parçama ve benliğimin her yönüne nüfuz ediyor. Şimdi ve sonsuza kadar tüm parçalarımla bütünleşiyorum.

Benliğim, Kaynakla uyumlu ve ben bu titreşimlere kendimi alıştırıyorum. Şimdi ve daima…

Ben saf Öz’üm. Ben, Kaynağın Öz’üyüm. Şimdi Kaynağı, eksiksiz ve tam olarak deneyimliyorum. Sonsuza kadar, her zaman ve şimdi…”

Şimdi, her nefes alış ve verişinizde, bu duanın saflığını hissedin ve onunla birlikte olun. Şimdi ve sonsuza dek, tam ve her zaman, Kaynakla nefes alın, Kaynak olun. Yeni saf ve İlahi Öz’ünüzü hissedin ve her hücrenizin canlandığını, parladığını, ışıldadığını fark edin. Alt Boyutların içine “düştüğünüzden” beri yaşadığınız derinliklerden nasıl yükseldiğinizi hissedin. Ve hakkınız olan “ilahi saf berrak Ruh” kimliğinizi geri alın. Kaynakla kenetlenin ve onunla can bulun.

Namaste

Ben Zadkiel’im ve sizin hizmetinizdeyim.

Telif Hakkı© 2014 Mor Alev. Tüm Hakları Saklıdır. Bu yazıyı tümü olmak şartıyla, değiştirilmeden, bedava olarak, ve bu telif hakkı uyarısı ve internet bağlantısı (http://moralev.com/) ile birlikte kopyalamaya ve dağıtmaya izin verilmiştir
Copyright © 2014  by Mor Alev. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://moralev.com/

0 comments:

Yorum Gönder