1 Ağustos 2021 Pazar

Gökkuşağı Savaşçıları - Rainbow Warriors

Bir 1 kişi ve yazı görseli olabilir
Gökkuşağı Savaşçıları

 

Sadece ülkemiz değil, dünya yanıyor...Almanya, Sibirya, Kanada, Grönland, İspanya, Hawaii, Alaska, Kanarya Adaları...
Politik alanda yaşanan gerilimlere değinmeyeceğim bile.
Son hız saldırıya geçildi. Güçlü olmak ve dik durmak zorundayız 💪
Öncelikle enerjinizi koruyun, kendinizi koruma altına alın. Bunun çeşitli yöntemleri var, size uygun olanı seçin ve uygulayın. Siz ışığı yayanlar önce kendinize iyi bakmak, doğru beslenmek, enerji alanınızı korumakla, auranızı temiz tutmakla yükümlüsünüz. Uçaktaki oksijen tüpünü önce kendinize takmanız gerekliliğini hatırlayın.
Çevrenizdekiler uyanmasa bile bütün bu olanlara zihin alanından bahaneler bulsalar bile yılmayın. Siz kalp alanından, Yaradanın ve Gaia'nın ışığından yürüyün.
Anlamıyor / anlamıyorlar beni diye ümitsizliğe kapılmayın. İnanın hiç etkilenmediğini zannettiğiniz insanlar bile sizin ışığınızdan etkileniyor, onlar da dönüşüyor. İsteyen bıyık altından gülsün, önemli değil, bu da onun ilginç bakış açısı deyin, tartışmayın, frekansınızı düşürmeyin, seviye inişi yapmayın. Rehberimiz yukarısıdır. Bir insanı değerli kılan ona enerjinizi vermektir, enerjinize değmiyorsa tepkisiz kalın, yeterlidir.
 
SEVGİ, AFFETME, ŞÜKÜR enerji frekanslarında olmamız gerekiyor bu zamanda. Kendi merkezimizde kalalım ki, ışığımız içten dışa doğru yansısın ve yayılsın. Aydınlığın ışığı karanlıktan kat be kat güçlüdür. Böyle bir zamanda gönüllü geldik, değişime, dönüşüme yol açmak için.
Bu dönemde kristal çocuklarımız çok çok önemli. Onları koruma altına almamız gerekiyor. Ne yazık ki video oyunlarıyla ve filmlerle beyinleri yıkanıyor. Kristal çocuklara Beyaz Işığı nasıl kullanacaklarını öğretin. Kristal çocuklar çok hassas ve empatik oldukları için, enerji frekanslarını çok hızla topluyorlar. Onları Beyaz Işığın kusursuz güzelliği ile çevrili tutmak önemlidir. Onlara, kendilerini Beyaz Işık'ın koruyucu kalkanında çevrelemeyi öğretebilirsiniz. Bunu her sabah ve özellikle yatmadan önce yapmalarını söyleyin.
Onları kristallerin büyülü dünyasıyla tanıştırın. Ben yeğenime mor ametist hediye ettim, yatak odasına koyması için. Taşıyla iletişim kurabileceğini, ona kendini koruması için görev verebileceğini anlattım. Tek yapması gereken haftada 1 suyun altına tutmak ve arındırmak. Alabileceğiniz diğer taşlar: siyah turmalin, dumanli kuvars, hematit, obsidiyen vb.
Evinizi tütsüleyin, evinizde bol bol bitki, çiçek bulundurun. Huzurlu müzikler çalın…Evinizin de bir bilinci var o da size uyumlansın. Evinizle konuşun, selamlayın eve giriş çıkışlarınızda sizi dinler ve anlar. Ben eve her girişimde merhaba evim, ben geldim derim. Çıkarken de hadi kendine iyi bak, koruma altına al kendini diyorum. Evimi çiçeklere, kristallere ve kendisine emanet ediyorum. Neden olmasın ki? Çiçeklerim telepatikse, eşyalarım niye olmasın 😉
Her şeyden önce sessiz kalmayın. Sosyal medya orucu tutmak istiyorum olamıyor. Dönem sessiz kalma, geri çekilme dönemi değil çünkü. Yoruluyoruz, enerjimiz emiliyor, kalabalıkları sevmiyoruz, ışığın kaynağına geri dönmek, galaktik ailemize kavuşmak istiyoruz biliyorum ancak zamanı değil. Burada BİZE ihtiyaç var. Gaia'mızın bize ihtiyacı var. Onlar yaktıkça biz ekeceğiz, onlar yıktıkça biz inşa edeceğiz. Fidan ekeceğiz, ormanlar yaratacağız, hayvan dostlarımızı, çocuklarımızı koruyacağız, birbirimize yardım edeceğiz.
Verdiğiniz sözü, ışığı yayma görevinizi unutmayın. Hepimiz BİRİZ. Bu dünya üzerinde farklılık göstersek bile hepimiz aynı kaynaktan geldik. Sizler tüm bu kadim bilgileri alıp, yaşama sunabilecek kadar güçlü ruhlarsınız. Sevginizi, ışığınızı akıtın hayata. Bu yaşama bunun için geldiniz. Bu gezegene bakıp, “Ben bu dünyaya ışığı getirebilirim” dediniz. Siz istediniz ve OLDU 🙏🏻💜🙏🏻
Mitakuye Oyasin - We are all ONE 🌿
--Pia Pınar paylasimidir --
Kaynak:https://www.facebook.com/feryal.paradis

0 comments:

Yorum Gönder