7 Kasım 2014 Cuma

11:11 KRİSTAL YÜKSELİŞ KAPISI

shanta
Shanta Gabriel
3 Kasım 2014
Sevgililer,
Zamanın başlangıcından beri, bireylerin ilerlemesi için Uyanış Portalları açıldığı zaman, berrak anlar oldu. 11:11 Kapısı bu zamanda Dünyada bilincin evrimine yardımcı olmak için kollektif, yüksek titreşimli bir portal açılışıdır. 2014 Işık frekansları, yeni Kristal Işık Bedeninize adım atmanız için bu 11:11 Kapısını sağlıyor.
Bu kozmik kapıdan adım atmak Tüm Var Olan ile birlik içinde, Kristal Işık Beden olan orijinal mavikopyanıza girmenizi sağlıyor. İmgelemenizin bu Işıkla dolu ritüeli güçlendirmesi için güzel bir senaryo yaratmak üzere size yardımcı olabilmesi için, öneriler ve gözünde canlandırmalar sunacağız. Bu uyanıl anı için kodlandınız. Bu, bilincin evriminde bir başka adımdır, büyük güç ve destek olan bir adım. Başmelekler sizi kuvvet ve cesaret içinde tutmak için kapıda duruyorlar. Bu İnayet zamanına çekilenler, Melek Alemleri tarafından büyük ölçüde güçlendirilen bu fırsattan kendileri yararlanabilirler. İlahi Işık ile uyum içinde olan bu bilinçli adanmış eylem şimdi kendi yaşamınızda ve gezegende bilincin evrimini hızlandıracak.
Dijital saatler yaygın şekilde kullanıldığından bu yana, 11:11 imgesi çok tanıdık hale geldi. Sembolün ardındaki simge daha az biliniyor. 11 uzun zamandır Dünyadakilere yardım sunan Melek Alemlerinin rakamı oldu. 11 ler birlikte göründüğü zaman, 11:11 Cennet ve Dünya arasında bir açılışı sembolize eden bir kapı olur.
11:11′in en fazla önemi yüksek bilince açılan bir portal olarak mevcudiyetidir, Işığın Meleklerinin dualarınızı ve iyi niyetlerinizi Dünyada tezahür etmelerine yardımcı olmak için alabildikleri zamanda bir andır. 11:11 kendisini her gösterdiğinde, o bir dakikayı hayallarinizi kalbinizde tutmanız, Melek Alemlerinden elde edilebilir desteği tanımanız ve Sevginin yeni boyutlarına ilerleme istekliliğinizi onaylama cesaretine sahip olmanız için günlük bir hatırlatıcı olarak davranır. Bu niyeti güçlendirdiğiniz zaman, Başmeleklerin kapının diğer tarafında ihtişamlı duruşlarıyla sizi dualarınızın ve Ruhunuzun armağanlarının gerçekleşmesine davet ettiklerini hayal bile edebilirsiniz. Duanızla, bu portala, İlahi Benliğinize ve niyet ettiğiniz yaşama adım atabilirsiniz. Her 11:11 eski kalıplardan özgürleşmeye yükselmenin muhteşem bir anını sunar.
 

Süzülme ve Huzursuzluk

Süzülmenin ve huzursuzluğun zamanı. Gerçekliğin yeni algıları bedeninizdeki enerji merkezlerine süzülüyor. Bu yeni algılar DNAnızın görüntüsel sistemindeki kodlara değişmenizi harekete geçirecek şekillerde çarparken (tırtılın güzel bir kelebeğe metamorfozu gibi) huzursuzluk gerçekleşiyor.
Evren dikkatinizi çekmek ve Ruhunuzun kaderini gerçekleştirmenizi teşvik etmek için her şeyi yapar. Huzursuzluk çeşitli görünümlerinde rahatsız edicidir, çok telaşlı hissetmenize neden olur. Ama bu tür tüm katalizörlerin sizi evrimin yeni bir seviyesine getirmek için Ruhunuz tarafından tasarlandığını bilin. Melek Alemlerinin desteği çok elde edilebilir olduğu için, zamandaki bu portal sizlere daha zarif bir geçiş sunar, böylece yaratmayı seçtiğiniz dünyayı daha net görebilirsiniz ve evrimine yardım edebilirsiniz. 
11:11 Kapısı İlahi Sevginin varoluşa uyumlu akışını sağlayan 5 nci Boyutsal bir geçiştir. Bu beyninizin temporal lobundaki amigdalayı, bu savaş ya da kaç merkezini sakinleştiren ve onun orijinal mavikopyanızın boyutlarına kavuşmasına neden olan bir şekilde etkileyebilir. Yıllar boyunca bu korku merkezi baskılar, inançlar ve bu çağın elektronikleri tarafından aşırı uyarıldı.
11:11 Güçlendirmesinin Niyeti
Her insan 11:11 Kapısından adım atarken, yeni berraklığın sizin için doğması için, sanki perdeler kalkmış gibi, algıda genişleme yaratabilir. Netlikteki bu artış varlığınızda bir özgürleşme duygusu ve ruhsal ifadenin özgürlüğünü teşvik eder. Ruhunuzun armağanları farkındalığınızın ön saflarına gelir ve yeni hayatınızda kullanmanız için elde edilebilir olur. Dünya için dualarınızı eklemeyi hatırladığınız zaman, bu dualar da zamanda bu anda Melek güçlendirmesini alır ve büyük faydası olur.
Bu zamanın ödülleri Kapının ötesinde var olan yüce hallere erişmeyi kapsar. Başmelekler kapıdaki Sütunlar olarak Işık kuvvetlerini tutarak hazır dururlar. Başmeleklerin, sahiplenebileceğiniz ve kalbinizi Bilgelik ile güçlendirecek İlahi Sevgi aktivasyonu var.
Bu 11:11 güçlendirmesinin daha büyük niyeti her zaman Cenneti Dünyaya getirmek oldu. Bu, gezegensel evrimin hüküm sürmesi için İlahi Enerjiyi yerküre ızgarasının derinliklerine topraklamak anlamına gelir. Milyonlarca uyanmış insan İlahi Işığa uyandıkça, Kapılara adım attıkça, Birlik bilinci tüm insanlığın kalplerini kuşatan kuvvet haline gelir. Bu gezegende beşinci boyut geçişi için yaratıcı bir olasılık olarak Kendiliğinden Evrimin mucizesinden asla şüphe etmeyin. Bu zamanda mucizeler istemek çok uygundur.

Benlik İle Birlik

11:11 Kapısı benliğiniz ile İlahi Birliğe yolu açar. Başmelekler sizleri yüceltilmiş farkındalığın yeni yaratıcı gücüne karşılamak için hazır duruyorlar. Günlerinize eziyet verebiliyor olan korku dolu düşünceleri yeniden eğitmek ve yönlendirmek sadece bir dua uzaklıkta. Her dua titreşim frekansınızı yükseltir ve yaşamınızda ve gezegende Kendiliğinden Evrim için kritik kitleyi ortaya çıkarabilecek bir dua olabilir. Duanızın dönüş noktası olduğunu – Kristal Işık Bedeninizin kapısına uyan anahtar olduğunu – hayal edin.

İlahi Varlık ve Işığın Başmelekleri:

Zamanın 11:11 portalında yönlendirilmeye hazırlanırken, İlahi Sevgi Işığının enerji alanımdaki uyumsuzlukları temizlemesini istiyorum. Dik durabilmem ve Birlik Bilinci kapılarına ve yeni Kristal Işık Bedenime serbestçe girebilmem için, eski inançların yükünü istekle salıveriyorum.
Temizlenmiş enerji alanımın genişliğinde, alanımın İlahi Sevginin, Uyumun ve Huzurun gücüyle doldurulmasını istiyorum.  Bu İlahi Işığı bedenlemek için kuvvet ve cesaret almayı ve yaymayı istiyorum ve Dünyanın evrimine yardım etmek için Sevgi ve Şifa Işığını Dünyaya topraklamak istiyorum.
11:11 Kapısına yönlendirilirken, Melek kuvvetlerine ve Tanrının Işığında çalışan milyonlarca insana katılıyorum. Bir insan yükseltildiğinde, herkesin yükseltildiğini biliyorum. Yükseltilmiş Işık frekanslarının yeni kalıplarının, kristal ışık bedenimin tamamlanmasında insan yapıma bağlanmasına izin veriyorum ~ Varlığımda İlahi Olan ile Birlik.
Rehberliğinizi hissederek Işıkla dolu kapılarda dans ediyorum ve hayatımda yeni olasılıkların sevgi dolu farkındalığının her anda, her kalp atışıyla sağlandığını biliyorum. Sizin Işığınızda uyanıyorum ve şimdi bana sunulan Ruhumun armağanlarını en büyük minnettarlıkla kucaklıyorum. Daha büyük hayata İlahi Bağlantı veriyorsunuz ve bunu almaktan minnettarım. Doğanın varlığı farkındalığımı beklerken, Dünyaya bu Işığı demirlemekten onur duyuyorum.
Bu kapıdan, kristal ışık beden yapımın beni beklediği yüksek boyutlara adım atarken beni Sevgi ile tutun ve bana rehberlik edin. Varlığıma daha büyük Yaşam, Huzur ve Neşe getirmek ve Dünya için bir kutsama olmak için İlahi Sevginizi kullanabileyim.
Bu ve tüm kutsamalarınız için, Teşekkür ediyorum. Teşekkürler. Teşekkürler.
Öyle olsun. Amin.
Bu kapının ötesinde var olan bilincin yeni seviyeleri varlığınızın tüm yönlerini etkileyebilir. Size Dünyada Ruhunuzun büyümesi için yeni alanlara bu engin portallarda desteklenmiş ve özgürleştirici bir yol sunuluyor. 11:11 Kapısı zamanın en yüce bir anıdır, Tüm Yaşam ile uyum içinde olan Zamansız Gerçeklikten bir armağan olarak, İlahi Işık içinizde evrime neden olan büyümeye devam edecek.
Ve öyledir.
Shanta Gabriel For Archangel Gabriel
Telif hakkı: November 3 Kasım 2014
TheGabrielMessages.com
(Çeviri: Saffet Güler)

0 comments:

Yorum Gönder