8 Temmuz 2021 Perşembe

"İZİN KARARI"

 Bir 1 kişi ve yazı görseli olabilir

"İZİN KARARI"
🔱Ashtar Sheran
“Ben (tam isimlerinizi söyleyin), Bütün'ün ihtiyaç duyduğu deneyimleri yaşamak için Dünya'da enkarne olan bir Işık Meleği, şu anda, bu enerjinin içindeyim, burada titreşen bu Sevginin içindeyim, salımı gerçekleştiriyorum.
Şimdi, Kutsallığımı üstlenmek istiyorum.
Şimdi Ruh için sevinç, mutluluk, bolluk ve refah içinde yaşamak istiyorum.
 
Acının, üzüntünün, ıstırabın, yalnızlığın ve yoksulluğun birer yanılsama olduğunun farkındayım.
Onlar dualitenin parçası olan illüzyonlardır.
Ben, bir Işık Başmeleği, Evrenin tüm Işığına sahibim. Ve böylece, üstatlığımı, Işığımı ve kim olduğumun tam potansiyelini üstlenmek istiyorum.
Neysem oyum.
Neysem oyum.
Neysem oyum.
Ve burada ve şimdi yaptığım bu tür niyetleri ve sözlü ifadeleri doğrulamak için İlahi Varlığımdan bana söz vermesini istiyorum ve birlikte diyoruz ki: Hayatımın herhangi birinde vermiş olduğum her yemini, İlahi olana karşı olan her yemini bozuyorum.
Yoksulluk, yalnızlık, iffet, kulluk, aşağılama, kölelik veya burada dualite bilgimde olmayan, ancak İlahi Varlığımın bildiği diğer yeminleri kaldırıyorum.
Aynı zamanda, bu çalışmanın koordinatörleri ve iletkenlerine, Işık Üstatlarına, İlahi Varlığım aracılığıyla, şu anda İlahi Plan ve Kozmik planda olan tüm boyutlararası bedenlerimde, kıymıkların, implantların, bağların, kristalleşmelerin çıkarılmasını gerçekleştirme yetkisi veriyorum.
İlahi Hak tarafından benim olanı Dünya'da yaşamak istiyorum.
Ve bunun için İlahi Varlığımın beni kucağında taşımasını, beni koordine etmesini ve hayatıma yön vermesini istiyorum.
Bu hizmeti gerçekleştiren tüm Üstatlara, tüm Varlıklara teşekkür ediyorum ve şu anda, bu odanın merkezine odaklanarak, bu Üstatların büyük bir enerji yaratıp güçlendirerek Kalbimden, görkemli Üçlü Alevimden yayıyorum. her boyuttan, tüm evrenlerden, tüm galaksilerden yardıma ihtiyacı olan ve yardım isteyen tüm Varlıkları yönlendireceklerdir.
Neysem oyum.
Neysem oyum.
Neysem oyum.
İlahi Varlığımdan benimle bağlantıya devam etmesini, Işığımı, İlahiliğimi açmama yardım etmesini ve yaptığım yeminlerin kalıcı ve geri döndürülemez olduğunu soruyorum.
Kalbim, bu uyum ve iyileşme fırsatı için şükran yayar ”.
Aşk ile❣
🔱Ben Ashtar Sheran
Aimee Gonçalves Rocha'nın duvarından alıntı

0 comments:

Yorum Gönder