8 Temmuz 2021 Perşembe

"KIYAM, UYANIŞ, MATRİKSTEN ÇIKIŞ"

 Bir yazı görseli olabilir

Dünya yaşamı zordur derler, diyoruz ki; zor olan bu bedende illüzyon içinde sanal yoğunluklarda yaşamaktır. Bu gerçekten zordur, çünkü sıkışmış hissedersin, nefesin daralır, genişlemek istersin çıkmak istersin, çünkü Dünya yaşamı seni çeker.
Kıyam dedik…Uyanış dedik ve Bilinç dedik…Ve mezardan çıkışlar gerçekleşiyor. Mezar nedir? Mezar, o bildiğiniz mezar değil. Mezar Rahim’dir mezar matrix tir. Filmdeki Matrix de anlatılan odur. Mezardakiler ölüdür. 
 
Şu anda bir çok insan ölü…Uyanış…’Yaşama Uyanış’ dedik ve şükür ki Uyanış hızlanıyor. Neye Uyanış? Tanrısallığına Uyanış…Aşk a Uyanış…Gerçeğe Uyanış.
Gerçek; her şeyi kapsayan Bütünsellik. Gerçek, zihinle anlaşılan bir şey değil….Zihinle tanımlanabilen bir şey değil. Gerçek, bildiğin tüm hücrelerinde hissettiğin bir olgudur. Onu tanımlayamazsın onu Bilirsin onu yaşarsın ve yaşatırsın ve sadece ‘ben yaşayayım’ değil, artık sizler yaşayan ve yaşatılan bir Dünyadasınız ve etrafınıza da bunu yaymaya başlıyorsunuz..
O zaman de ki, “Ben Dünya’da kontrol kuran Işık, Ben meleklerin yoğunluğundan güçlü bir yaşam ve Ben İnsan Dünya’ya bilerek geldim, çünkü Dünya’nın yaratımında var idim. Allah’ın yoğunluğundan geçtim ve geldim.”
İşte bunu dediğinde zorluk biter. Âmin..
(Işık Yaşam Çalışması Erim ERGÜN ÖZ Akıştan bir bölüm )
Sevgiyle kalın, SAĞLIK ve AŞK'la yaşayın..❣
Erim ERGÜN🕊🙏
ATON Bilgi & Enerji ve Dengeleme Sistemi Kurucusu Yaşam Koçu

0 comments:

Yorum Gönder