14 Temmuz 2021 Çarşamba

Mavi Kuş Uygarlığı

 

Selamlar,
Ben Mavi Kuş Uygarlığını temsil ediyorum, huzur içinde kendimi ve ırkımı tanıtmaya geliyorum. Benim adım Tear-Eir. Bizler, Baş Yaratıcı'nın hepimizin Bir olduğumuz şeklindeki ifadesine inanan barışçıl varlıklarız.
Vücudumuzun üzerinde çivit mavisi tüylerle kaplı insansıyız. Biz 7. ve daha yüksek boyutlardan geliyoruz. Üstatlarımız, 12. yoğunluğun çok boyutlu varlıklarıdır. Biz ince ve 8 fit boyundayız. En sevdiğimiz iletişim şekli telepatiktir, kendi dilimizi de geliştirdik ve tek elle işaret dili ile iletişim kurabiliyoruz.
Birkaç milyar yıl önce Dünya'yı ziyaret ettik. Hareket etmeyi ve bir yerde çok uzun kalmamayı seviyoruz. Uygarlığım küçük kuşlardan evrildi ve hem manevi hem de teknolojik olarak ilerledi. Uzay araçlarımız, yuvarlak bir küre görünümü ile tam bir gezegenin boyutundadır. Gemimizle konuşlandırıldığımızda, özellikle Negatif Kuvvetler başta olmak üzere kimse üzerimize geçemez, bölgedeki tüm portalları kasten bloke ederiz.
 
Ben bir arabulucuyum, bu yüzden birçok farklı Galaksiye, Evrene ve Yıldız Sistemine seyahat ediyorum ve Kozmos'ta barışı korumak için toplantılara katılıyorum. Diğer medeniyetleri yok etmeyi ve köleleştirmeyi seven Orionlar, Archons, Reptilians vb. gibi her ırk barış içinde bir arada yaşamayı istemez.
Pleiades Yüksek Konseyi, Galaktik Işık Federasyonu ve diğer birçok İttifak ile yakın bir şekilde çalışıyoruz. Üstatlar, bilgeliğimizi diğer ırklarla paylaşmak için ellerinden geleni yaparlar. Diğer varlıklarla uyum ve barış içinde yaşama inancımızı yaymak bizim için önemlidir. 12. Boyut Üstadı olduğum için öğrencilerimi görmek için ışınlamayı kullanmayı seviyorum.
İnsanlık 5. boyuta geçtiğinde, gezegeninizi ziyaret etmek ve sizinle aydınlanmamızı ve bilgimizi paylaşmak için planlarımız var. Her biriniz bir yaratıcısınız ve kendi geleceğinizi yaratabilirsiniz ve Yeni Dünya yaratmanın eşiğinde olan çok boyutlu varlıklar olduğunuz için kimsenin size nasıl olduğunu söylemesine ihtiyacınız yok.
Sizin için en iyisinin ne olduğu konusunda kendi sezginizi kullanmanızı tavsiye ediyoruz, çünkü realitenizde çok fazla kişi kafanızı karıştırmaya ve sizi Dünya'da Cenneti yaratma gerçek amacınızdan uzaklaştırmaya çalışıyor. Peçe her geçen an daha da incelmekte ve artık kimse gerçeği insanlıktan gizleyemeyecektir.
Size kötü davranan ve yalan söyleyenlerin, İnsan Medeniyetine yaptıkları her şeyin bedelini ödeyecekleri zaman gelecektir. İnsanoğlundan saklanan tüm sırlar şu anda su yüzüne çıkıyor. Karanlık Varlıklar arkasına bakmadan kaçmaya başlıyor. Gerçek şu ki, şu anda Dünya'da birçok olumlu olay oluyor ve kimse bundan bahsetmiyor. Bu yakın gelecekte değişecek.
Bugün hepinizle konuşmama izin verdiği için Universal Channel'a minnettarım. Teşekkür ederim.💜
Gerçek senin önünde.
🔱Tear-Eir

0 comments:

Yorum Gönder