8 Şubat 2023 Çarşamba

Kryon: Akaşayı Eğitmek

 


Selamlar sevgili varlıklar! Ben Manyetik Hizmetten Kryon'um.

Bu iki günlük seminerin son günü sona eriyor. Bazıları için, bu grubun bir araya geldiği tek zaman olabileceğinden, birbirinizi bir daha görmeyeceğinizi anladığınız bir zamandır. Oldukça sık olarak,  "Peki, kapanıştaki mesaj nedir?" Adironnda ve Jeshua'nın sunduğundan daha iyi söylenemez ve bu şu: ŞİMDİ'desin, ama her zaman geçmişin geleceği tahmin etmesine izin verdin. Bu nedenle, şimdi yaşıyor olmanıza rağmen, birçoğunuz hala geçmiştesiniz. Pek çok yönden, o geçmiş enerjileri şu anda yaşamınıza çekiyorsunuz. Sevgililer, bu bir alışkanlık.

Bir toplantı dizisinin son gününde verdiğimiz kanallar genellikle diğer zamanlarda yapılan öğretimden daha kişiseldir. Bazen sizden sadece bir dakikalığına oturmanızı ve bu enerji içinde düşünmenizi istiyoruz, hemen şimdi. Sizin için “şimdi”de olan nedir? Ancak bundan daha ileri gitmek istiyorum. Bir veya iki egzersiz yapmak istiyorum. Bu yeni enerjiyle, yeni bilinçle uğraşıyoruz. Dün size altıncı soruda (önceki bir celsede), beklemediğiniz ve gerçekten inanmadığınız şeyin ne kadar güçlü olduğunuz olduğunu söylemiştik. Bilinç her şeye galip gelecek bir şeydir. Öğrendiğiniz herhangi bir fiziksel egzersizden daha fazla, bilinç şu anda sahip olduğunuz her şeyden daha fazlasını yapabilir. Ve beklemediğiniz şeylerden biri de bilincin aslında geçmişi değiştirebileceğidir.

 

Sevgili yaşlı ruh, bir an için Akaşik kaydınızda neler olabileceğini düşünmenizi istiyorum. Aslında Akaşik kaydınızda ne olduğunu biliyorum ve bu şaşırtıcı. Bin yaşamdan fazla yaşamış olan 100'den fazla kişiden oluşan bu grupta, bu odada gerçekten toplam kaç yaşamın temsil edildiğini anlıyor ve fark ediyor musunuz? Bunu bir düşün. Neredeyse bir stadyum dolu! Ek olarak, hepinizin bir ortak noktası var: Hepiniz eski bir enerji dünyasında var oldunuz.

Birçoğu son derece dramatik olmakla birlikte, sunacak o kadar eşsiz deneyimleriniz var ki. Oraya kazınmış ve öyle olduğunu biliyorsun. Sevgililer, bunu daha önce söyledik: Özgür seçimi olan bir İnsan olmanın bir parçası da Akaş ile uğraşmaktır. Ayrıca size geçmişin Akaşik enerjisinin değişmeye başladığını söylemiştik. Şimdi, şimdiki zaman başka bir enerjiye geçiyor diye geçmiş nasıl değişebilir? Cevap şudur: Bunun nedeni, Akaşa'nın daha eski bir enerjiye ait olması ve size geçmişten gelmesidir. Bu nedenle, şimdiki zamanı değiştirirseniz, Akaş ileri getirdiği şeyi değiştirecektir. Yaşamlar boyunca yaşamlar boyunca deneyim, daha yeni bir enerjide aynı şekilde ortaya çıkmayabilir. Bir an için neler yaşamış olabileceğinizi düşünün.

Bir egzersiz yapmak istiyorum. “Bu evrimleşmiş fikirlerin bazılarının  bilincimde işlemeye başlaması için bir nesil beklemek istemiyorum. Geçmişten bilgelik toplamaya başlamak için belki de başka bir bedende yeniden doğana kadar beklemek istemiyorum. beklemek istemiyorum!"  Yani şimdi burada olanlardan biriyseniz, eğrinin çok ilerisindesiniz. Beklemek zorunda değilsin. Gerçekten hiç beklemenize gerek yok. Bunu şimdi yapabileceğinizi bilmelisiniz (inanmalısınız). Şimdi benden sonra gelen size soruyor, “Bunu yapabilir misin?” Soru:  “Bir İnsan Varlığının binlerce yaşamdan hatırladığı enerjiyi yeniden yazması mümkün müdür? İnsanlığın böyle bir gücü var mı?”  Cevap evet, oh evet. Şimdi her zamankinden daha fazla.

Ah sevgili varlıklar, eski zamanlarda bunu ve daha fazlasını yapabilen guruların ayaklarının dibine oturdunuz. Hem ezoterik hem de fiziksel olan üzerinde kontrolleri vardı. Şimdi, her biriniz üstatlığın ve Akaşayı değiştirmenin bunun bir parçası olduğunu öğreniyorsunuz. Akaşanızda gizlenen, eski bir enerji izin verdiği için sizi pek çok farklı şekilde dürten ve dürtükleyen şeyi alıp bunu değiştirebileceğinize inanıyor musunuz? Ölme şeklinizin, kaybettiğiniz çocukların, öldüğünüz savaşların, öldürdüğünüz diğer kişilerin ve sizi öldürenlerin enerjisini içerir. Bu kadar dramatik ve daha fazla olan tüm bu koşullarda bulundunuz. O kadar korkunç hayatlar vardı ki, neşeyi asla tatmadınız. Kısa, korku dolu ve korkunç hayatlar vardı. Her biriniz! Birçoğu, arkeolojinizin varlığından bile haberdar olmadığı medeniyetlerdeki vebalar sırasında hayattaydı! Bu senin Akaşındır. Hatta soyu tükenmiş medeniyetleri bile içeriyordu. Bu sizin Akaşanızdadır.

"Peki ya iyi şeyler, Kryon?"  Pekala, onlar da oradalar, sevgili varlık! Kutlama, neşe, güzellik ve aşk vardı. BU, bu mesajın konusudur. Akaşik enerjinizin size verdiklerini bu yeni zamanlarda değiştirebilirsiniz! Bu, “geçmişi değiştirmek”tir.

Bugün hatırladıklarınızı ve hangi enerjilerin size dokunmasına izin verildiğini değiştirecek bir egzersiz yapalım. Oh, dönüşmekte olduğunuz usta, neden size ait olan Akaşik kaydın pozitif olana dönüşmesini ve drama yerine bin yaşamda topladığınız bilgeliği size vermeye başlamasını talimat vermiyorsunuz? Şu anda bunu dinleyen pek çok kişi başlarını sallıyor ve  "Ne demek istediğini anlıyorum!" diyor.

Geçen hafta “vızıltı” hakkında konuştuk. Vızıltı, her zaman sahip olduğunuz bir kalıntıdır, çünkü bir düzeyde, tüm o geçmiş yaşamlar bir şekilde orada yatar. Sessizliğinizde, en sessiz anlarınızda bile vızıltıdan kurtulmak zordur. Vızıltı,  “Burada olmaya layık değilsin. Yarın her zaman olduğu gibi zor olacak."  Şimdiye kadar güzel, genç bir hayat yaşamış olsanız bile, vızıltı hala oradadır çünkü vızıltı, olumsuz şeyleri hatırlayan eski bir Akaşik kayıttır. hemen hemen tamamen.

Neden böyle olsun ki? Çünkü bu, insanlığın yüzyıllardır düşük bilinç, savaş ve daha çok savaş için yarattığı enerjinin bir yansıması. Daha az karanlığın yeni enerjisinde ve daha fazla ışık vaadinde, Akaş değişim talimatlarına cevap verecektir.

Ciddiysen birlikte yapalım. Ortağımın dahil olmasını istiyorum. Şimdi kenara çekiliyor ama burada. Neler olduğunu biliyor. O da size verdiğim bilgilerle eş zamanlı olarak benden bilgi alabiliyor. Bundan sık sık bahsetmez ama size verilenden farklı bilgiler de alabilir. Bu onun çok boyutlu uyanışının bir parçası, bu yüzden ona size verdiğimden farklı bilgiler vereceğim çünkü onun da bunu yapması gerekiyor. Tıpkı sizin yaptığınız gibi, onun da kendi Akaşasında gizlenen bazı şeyler için yapması gerekiyor.

Yine, bu konuda ciddiysen, hayatının geri kalanını değiştirebilecek bir egzersize hazırlanmak için hemen şimdi duruşunu göstermeni istiyorum. Bunu tekrar yapmak isteyebileceğiniz için hatırlamanızı istiyorum – ilki işe yaramadığından değil, İnsan Varlıkları lineer bir zaman çizgisinde olduklarından ve bir şeyleri iki veya üç kez yaparsanız, daha anlamlı olacaktır. Eğitiminizin doğasına karşı gelmeyeceğiz. Size sadece bunu tekrar yapmanın hiçbir şeye zarar vermeyeceğini söyleyeceğiz. Ama sevgili varlıklar, bunu yaparsanız, ciddiyseniz ve yüzde 100 idrak ederseniz, önümüzdeki günlerde ve haftalarda farkı hissedeceksiniz.

"Kryon, bunu neden yapmalıyım? Akaşamın beni rahatsız ettiğinden pek emin değilim.”  Demek gençsin, bu doğru mu ve tamamen sağlıklısın? Hiç sorun yok mu? “Pekala, bunun Akaşınız ile ne ilgisi var?” diye cevap verebilirsiniz  . Cevap: Kesinlikle her şey! Yaşadıklarınızdan o kadar çok şey miras aldınız ki, bunların neredeyse tüm kimliğinizi şekillendirdiğinin farkında değilsiniz. Akaşanız, düşünme şeklinizi, kişiliğinizi, bedeninizin bir hastalık istilasını kabul etme şeklini ve kendinizi ve hatta maneviyatınızı nasıl gördüğünüzü belirler. Bunların hepsi sizin Akaşanızdan miras kalan bir özelliktir. Evet, ebeveynleriniz size bunun bir kısmını verdi, ama sevgili varlıklar, aynı ebeveynden iki çocuğunuz olabileceğinin ve neredeyse diğer gezegenlerden gelmiş gibi çok farklı olabileceklerinin farkında olduğunuzu biliyorum! Biri hep sağlıklı, biri hep hasta. Biri kendinden emin, biri çekingen. Biyolojik kalıtımın kimyasından daha fazlası olduğunu biliyorsun. Şu anda baktığın şey bu. Akaşa sizi bugün olduğunuz kişi yapar.

Şimdi, bunu yapmadan önce, rüyalarınızda sizi rahatsız eden şeyleri öylece bırakmadığınızı anlayın. Dilerseniz, vücudunuzun bugün Dünya'yı nasıl gördüğü konusunda köşeyi dönmek üzeresiniz.

Şu anda, bunu istediğiniz kadar derinleştirmenizi istiyorum, çünkü Akaşik kaydınıza daha önce hiç olmadığı kadar hitap etmeye hazırsınız. Kendi sözleriniz yoksa sessizce tekrarlayabilirsiniz. Bu böyle gider:

Pek çok ifadede kendimi ve ruhumu temsil eden sevgili güzel Akash, bu yeni enerjide, komuta benim.

Sevgili Akaşa, benim özümdür ve bu gezegendeki binlerce yaşamın ifadesini temsil eder, bugünün enerjisine bakın, çünkü ben sorumluyum. Sevgili Akaşa, sen güzelsin çünkü sen benimsin ve bu dünyada binlerce yaşamdır olduğum tek ruhu temsil ediyorsun, şunu bil: Değişim var ve ben bunu dikte edeceğim çünkü sorumlu benim.

Sonuç olarak, kendi hayatımdan ben sorumluyum ve ilk defa beni dinlemeni istiyorum. Zikrimde iyiliği emrediyorum! Bu Akaşa'nın, yaşamlar boyunca hatırlananları değiştirmeye başlamasını emrediyorum. Burada dramaya bir sınır koyuyorum. Hayatımın ışığını işgal etmesine izin verilmiyor. Tüm olumsuz şeylere, tüm öfkeye, ihanete ve dehşete bir sınır koydum. Tüm uygunsuz şeylere bir sınırlayıcı koydum. Oh, bu şeyler hala orada olabilir, ama şimdi karanlığa girecekler ve orada kalacaklar. Akaşamda olan ve orada olan olumsuzluğa hükmediyorum: Arka koltuğa otur, çünkü bugün arabayı ben sürüyorum! Artık gösterilmesi için bir sebep yok, çünkü görüyorsunuz, her şeyden ben sorumluyum. Ben konuşuyorum.

Ne yaptığını görüyor musun? Hayatınızdan sorumlu olmayabileceğiniz duygusu sıklıkla vardır ve her zaman olmuştur. Akaşik kayıttan bahsediyorsunuz, ama o orada öylece duruyor, bir tahriş kütüphanesi gibi, öyle değil mi? Sanki hiçbir şeyi kontrol edemiyormuşsun gibi. Ancak aniden, size her şeyin, her şeyin kontrolünün sizde olduğunu söylüyorum. Hadi bitirelim.

Sevgili Akash, güzel ve yardımsever, sen benimsin ve ben de senim. Binlerce yaşamımda meydana gelen tüm güzellikler, neşe ve bilgelik, ruhumun olgunluğu, beni iyilikle şaşırtacak şekillerde kendini sunmaya başlasın. İyi şeylerde, hayırsever şeylerde, olumlu beklentilerde, Akaşik kaydımın başıma gelen en iyi şey olmasına izin verin ve hayatım bu günü ve bu kararı yansıtsın. Ben konuştum. Yetkili benim.

İşimiz bitmedi, çünkü "şimdi"de çalışıyoruz, unuttun mu?  Bunun daha fazlası var çünkü şu anda sizi rahatsız eden ve henüz Akaşa'da olmayan çok güncel olan şeyler de var  . Bununla nereye varmak istediğimi biliyor musun? İşi bitirmek istiyor musun?

Sevgili hücresel varlığım, sorumlu benim. Doğumumdan bu ana kadar hayatımda olan her şey dikkatimi çeksin. Beynimdeki hafıza, onları tutan sinaps, uyarıda bulunsun. Bu gezegende Tanrı'nın bir yaratımı olarak görkemimin altında kalacak olan şeyleri durdurun ve bırakın. “Kasetleri” oynatmaya devam etmenize izin verilmiyor. “Kasetler” şunlar: Yaşadığım ihanet, keder, kötü duygular, öfke, düşük enerjim İnsan doğası, vızıltı kendisi. Dur ve vazgeç. Hafızamdan ben sorumluyum ve her bir hücre Yüksek Benliğimle yankılanıyor. Daha önce hiç bilmediğim bir şekilde bunun bir parçasıyım. Ben olan her şeyden ben sorumluyum.

Daha bitirmedim. Kendi iradenle kendi bilincini değiştirebileceğine inanıyor musun? Dün sana sahip olduğun bu alete inanmayacağını söylemiştim. Size nasıl çalıştığını gösteriyorum. Daha bitirmedim. Daha da fazlası var. Yapabileceğinizi ne kadar açığa çıkaracağımı düşünüyorum. Sen olan şeyi değiştirebilir misin? Kendi kişisel doğanız olduğuna inandığınız şeyi alıp onunla çalışmaya başlayabilir misiniz? Şeyleri, istemediğiniz şeyler yerine istediğiniz şeylere dönüştürmek için bu yapbozu çalıştırabilir misiniz? Yaşınızın derecesini değiştirebilir misiniz? Evet.

Sevgili hücresel yapı, yetki bende. Patron konuşuyor. Dinleyin: Bedenimdeki her hücrenin içindeki güzelliği, iyiliği ve Tanrı'yı ​​​​görmenizi emrediyorum. Hastalığa karşı benim daha önce hiç olmadığım kadar dirençli olmanı emrediyorum. Görüyorsun, hastalık kendini ışığa bağlayamaz ve ben her zamankinden daha fazla ışık tutuyorum. İçimdeki uygunsuz olanın gitmesini ve değişmesini emrediyorum. Vücudumdaki kimya önümüzdeki günlerde kendini göstersin ki bunun gerçek olduğunu bileyim. Asla komuta edebileceğimi söylemediğim şeylerin komutasını alıyorum. Yerleşti.

Egzersiz bu. Oh, dahası da var, ama şimdilik bu kadar, çünkü gelecekte yapabilecekleriniz gibi tamamen inanılmaz şeylere girmeye başlıyoruz. Şu anda sevgili varlıklar, bu gezegende çok uzun süre kalın ve bu süreçte korkmak yerine neşeli olun. Sizi öfkeye, kedere ve korkuya iten “düğmeler” devre dışı bırakılsın.

Şimdi bu boş alana geliyoruz, güzel bir boş alan. Büyük bir temizliğin neden olduğu bir boşluk. Tüm bunlar ve daha fazlası, ne kadar benzersiz olursanız olun veya kaç yaşam geçirmiş olursanız olun artık herkes için mümkün. Bu tam Akaşik yönlendirmenin henüz bir adı bile yok. Henüz tam anlamıyla geliştirilmiş bir süreç değil. Bilincinizin beyninizin ezoteriklerini, yaşamlarınızın hatırasını ele geçirmek ve onları iyilik, neşe ve ışığa yönlendirmek için ne kadar güçlü olacağını hayal edin.

Mesaj bu. Harika, değil mi? Zaman geçtikçe daha çok şey açığa çıkacak ve bunu dinleyenler, gözlerini devirenler,  “Bana göre değil. Bugün değil."

Sevgililer, gezegendeki herkes kadar seviliyorsunuz. Sevgi yoluyla özgür seçim her zaman her bir İnsan Varlığı için mevcut olan seçenek olmuştur. Hiç yargılama yok. Buradan suçluluk duymadan ve korkmadan gitmeni istiyorum. Önümüzdeki birkaç gün içinde "bir şeylerin biraz farklı olduğunu" hissedebilirsiniz. Belki de kaldırılmış bir ağırlık vardır. Bu ezoterik bir ağırlık. " Bunu  açıklayamam ama şunu biliyorum ki daha önce hiç olmadığım kadar özgür hissediyorum." diyebilirsiniz. İnsanlar size farklı düşündüğünüzü ve davrandığınızı söyleyebilir. Gerçek şu ki, insanlık için geçişi geliştirmeyi öğrenen derin bir yaşlı ruh grubuna katıldınız, çünkü siz sadece kendinizi değiştirdiniz. Çevrenizdekiler hemen faydasını görecektir çünkü sizi daha hafif göreceklerdir. Hatta ruhunuzda daha önce görmedikleri güzellikleri görmeye bile başlayabilirler.

Bu gerçektir. Bu, bunun gibi şeylerin yürüme şeklidir ve ben size çok yaşlı ruhlar için ileri düzey bilgiler verdim. "Yaşlı" ruhu, kaç yaşında olduğunuzun kronolojisiyle karıştırmayın, çünkü bazen en genç olanlar en bilge olanlardır. Çoğu zaman en küçükler, yaşlılarla birlikte buradadır çünkü onlar, iş Akaş'a geldiğinde nesil farkı olmadığını anlarlar. Bu yerden git değişti. Bugün yaptığınız bu şeyleri düşünün.

Ve öyle. KRYON

**Kanal: Lee Carroll

** Kaynak

1 comments:

Adsız dedi ki...

Paylaşım çok güzel açıklayıcıydı emeğinize sağlık

Yorum Gönder