25 Aralık 2012 Salı

Alexandra and Dan tarafından kanallık edilmiş Saint-Germain mesajı

 
''Sevgili St.Germain,diğerlerinin duygularına karşı her zaman anlayışlı oldum.Küçük bir kızken,eğer bir çocuğa düşmanca davranılıyorsa hemen ona yeni bir oyun arkadaşı bulurdum.Başkaları karşı duyduğum endişe yetişkinlik hayatıma da taşındı.Herkese göz kulak olunduğunu ve herkesin mutlu olduğunu görmedikçe gerçekten mutlu olmadığımı fark ettim.Fakat,sorumluluktan korkuyorum.Bu hassasiyetimi zorlukların altında ezilmeden diğerlerine yardım etmek için nasıl kullanabilirim ? Teşekkürler.

Güzel dostum,ben St.Germain.Bu yaşamda ruhunun amacı hassasiyetini ve karakterinin gücünü kullanarak diğerlerine yardım etmek.Bu senin amacın olduğundan , seni durduran ve kendini verimli hissetmeden alıkoyan , eşit derecede kuvvetli olan güvensizlikler deneyimleyebilirsin.

Mesela bir parçan öne çıkıp kendini kötü hisseden ya da bir şekilde zarar görmüş insanlara yardım etmek isterken diğer parçan eğer müdahele edersen diğerlerinin seni nasıl algılayacağı ve seni nasıl yargılayacağından korkup seni geri çekmeyi tercih edebilir.Gerçek ve algılanan muhalefete rağmen kişisel güç ve yetkinin varsayımıyla ilgili olan bu gizli çatışmada uzlaşma olmadıkça kendinizi çabalarınızın gerçek niyetinizi yansıtmadığı şekillerde baltalıyor bulursunuz.

Sevgili dostum,Ruh Amacınızla aynı hizaya geldiğinizi hissettiğiniz zaman,diğerlerini güçlendirmekten,zamanınızı,enerjinizi ve kaynaklarınızı onlarla bolca paylaşmaktan zevk alır hale gelirsiniz.Vermek ve almak sizi zevkli ve neşeli hissettirecek ve özellikle diğerlerinin problemlerini çözmek için yaratıcılığınızı kullanmak ödüllendirici olacak.Liderlik ve otorite konumundan başkalarına yardım etmek,onlarla denk olarak işbirliğiyle çalışmak gibi iyi hissettirecek.Diğerleri için daha güzel bir dünya inşa ederken,bu faaliyetlerin size maddesel ve finansal başarılar getirdiğini de fark edeceksiniz.

Fakat,Ruh Amacınızla aynı hizada olmadığınızı hissederseniz,yetkiyle olan sorunlar bir çok farklı şekilde tezahür etmeye başlayabilir.Örneğin,stresli olduğunuz zamanlar,kendi gündeminizde ilerlemek ve başarılı olmak için diğerlerine üstünlük kurarak veya onları manipüle ederek kendi yetkinizi aşma eğiliminde olabilirsiniz.Diğer yandan kendinizi ileri sürmek zorlayıcıysa ya da sizi korkutuyorsa, o zaman kendi yetkinizi baltalıyor veya en iyi niyetlerinizi ikilemden kurtulma yolunda sabote ediyor olabilirsiniz.

Yetkiyle Hareket Etmek

Evet,geçmişte yaşamınızda yetkiyle hareket etmenin önemini merak ettiğinizi biliyorum.Fakat şimdi sorunla nispeten daha direkt olarak yüzleşiyorsunuz.Lider olabilir misiniz? Diğerlerinden önce yetkiyle harekete geçebilir misiniz? Bunu yapabilecek güçlü karaktere,soğukkanlılığa ve kalbi cesarete sahip misiniz?

Şu anda,başkalarından sorumlu olduğunuzu hissetmek sizin için zor;lider olduğunuzu hissetmek.Nasıl algılanacağınıza dair kafanızda bir çok şüphe olduğunu biliyorum.

Diğerlerinin sizi nasıl algılandığının her zaman sizin için çok önemli olduğunu biliyorum ve bununla ilgili her zaman güvensizlikleriniz oldu.

Onaylanmaya ihtiyacınız var ve reddedilme korkunuz hayatınızın büyük bir bölümünde sizi gölgeledi,başkalarına yardım etme arzunuzun daimi refakatçiniz olması gibi.Bunun etrafında büyük miktarda korku,acı ve suçluluk var ve bu sizi arzu ettiğiniz liderlik pozisyonunu almaktan alıkoyuyor.

Yapmanız gereken şu:

Geçmişin kendi eski korkuları ve güvensizlikleriyle andaki tepkinizi yönetmesine izin vermemek.

Kendinize daha büyük sorumluluk ve yetki almak için izin verin ve sonrasında bunu herkesin faydasına olacak şekilde kullanmaya istekli olun.

Kişisel Gücünüzün Akmasına İzin Verme

Bu yaşamda size verilen nimeti anlamanız gerekli.Kişisel gücün sorumluluk ve ayrıcalıklarını anlamalısınız.İnsani çilenin doğasının derin anlayışı ile nimetlendirildiniz ve bununla yüzleşme şu anda sizi aşırı derecede baskı altına alıyor.Ancak,korkularınızı kabul edip,onların ötesine az bile olsa geçerseniz diğerlerine yardım etmek için sizi ezmeyen sorumlu bir yaklaşım üstlenebileceğinizi fark edeceksiniz;sizi ezen değil daha ziyade burada yardım için bulunduğunuz insanları kuvvetlendiren.

Bunu başarmak için,diğerlerinin acı ve ızdıraplarına tanık oluyor ve hala bunun için bir şey yapma konusunda kendinizi güçsüz hissediyorken,eskiye dair öfke ve beceriksizlik duygularından kurtulmanız gerekiyor.

Bunun yerine kişisel gücünüzün akmasına izin verin.

Gücünüzün ve yetkinizin akmasına izin verme zamanıdır-zorlukları mesken tutma yerine.Bu kendileri için daha iyi bir yaşamın oluşmasına yardım etmede sizi daha çok özgürleştirecektir.

Bu mevzuda gerçek bir lider,iletişimci ve kolaylaştırıcı olduğunuzu bilmeniz çok önemlidir.Siz insancılsınız.Ve her ne kadar her zaman görmüyor olsanız bile bu sizin dünyadaki niyet ve eylemlerinizin özüdür.

Sadece şunun farkında olun korku eğiliminiz diğerlerini hoşnutsuz edebilir.İleri atılıp,sorumluluğu üstünüze alırken bunun farkında olun.Şimdi farklı bir şekilde seçebileceğinizi bilin.Şimdi diğerlerine liderlik edebilir,onlara öğretebilir ve yardımcı olabilirsiniz.Evet,bunu yapabilirsiniz.

Bu kritik zamanlarda yeryüzündeki varlığınız oldukça önemli.

Hayatınızı bunun etrafında yönlendirmeye istekli olduğunuz ve bunu güçlü bir şekilde beyan ettiğiniz zaman tüm evren bu hususta size destek olur.Buna inanın ve bu şekilde olsun.

Ben Saint-Germain

çeviri:utku maden

Kaynak: http://spiritlibrary.com/joy-and-clarity/power-and-responsibility

0 comments:

Yorum Gönder