19 Aralık 2012 Çarşamba

DÖNGÜYÜ SEVGİ TAMAMLAR

 
Pamela Kribbe tarafından kanallık edilen Mary Magdalene mesajı

14 Aralık 2012,Cuma

Sevgili dostlar,kız ve erkek kardeşlerim.Bugün burada sizinle olmak benim için büyük bir sevinçtir.

Sizleri dünyada geçici olarak yaşayan sonsuz varlıklar olarak görüyorum.Sonlu,korku dolu olan parçanıza odaklandığınızı görüyorum ve bu beni bazen endişelendiriyor.Bu yeryüzünde büyük bir fırsat zamanıdır.Hepiniz yaşlı ruhlarsınız.Birçok yaşamda birçok kez dünyayı ziyaret ettiniz.Hikayenizin ne kadar geriye uzandığını hissedin.Bu sadece şimdiki yaşamınız ve şu anda sahip olduğunuz kişilikle ilgili değil.Ne kadar çok yaşadığınızı,kaç yaşında olduğunuzu ve ne kadar olgunlaştığınızı hissedin.


Ruhunuzun size katıldığını hissedin.Kanalınız halihazırda açık.Çoğunuz,aslında burada bulunan hepiniz,kim olduğunu bilme arzusuyla doğdu,dünyada bu sefer ruhuna tekrar katılmak için.Her hangi bir şey tarafından dikkatinizin dağıtılmasını istemediniz,odaklanmıştınız.Bu yüzden çevrenizdeki çoğu insandan farklı hissettiniz.Bu sanki en başından beri yapacağınız bir şeyler olduğunu bilmek gibidir,nihai önemli olan bir şey ve bu önemli şey ise kendinizi Sonsuz Varlıklar olarak tanımaktır.Birçok yaşamınız oldu,özellikle de dünyadaki yaşamın ve toplumun bir parçası olmaya başladığınız,buradaki tüm enerjileri keşfettiğiniz yeryüzündeki döngünüzün başlangıcında.Aslında dualiteye derin bir dalış yaptınız.Ruhsal seviyede bu iyiydi,çünkü bu sizin amacınızdı.Her ne kadar korku ve cahillik gibi belli duygularda kaybolmaya başladıysanız da sizler dualitenin aşırılıklarını deneyimlemek ve anlamak istediniz.

Ve şimdi,bu zamanda,dünyadaki yaşam döngünüzün sonuna yaklaşıyorsunuz.Dualitenin derinliklerine daldınız ve şimdi dönüm noktasına ulaşıyorsunuz ve yukarıya doğru hareket etmek istiyorsunuz,bunu tüm varlığınızla istiyorsunuz.Dualite içinde acı,yalnızlık ve reddedilme deneyimlediniz ve çoğunuz bu enkarnasyona girdiğinde büyük direnç hissettiniz.Doğduğunuzda bilinçaltı seviyesinde sadece tek bir şey istediğinizi biliyordunuz:dualitenin ötesine geçmek ve kendinizi ruhani seviyede tanımak.

Kendi cesaretinizi görmenizi ve taktir etmenizi istiyorum.Bu enkarnasyona başladığınız zaman,dünyaya tekrar gelmeyle ilgili güvensizlikler ve şüpheler taşıyordunuz.Geçmiş yaşamlarda çözülmemiş eski acı ve korkularla karşılaşacağınızı biliyordunuz,buna rağmen içinizde derinlerde bir yerde,bu yükü üzerinize almaya karar verdiniz.Bu sıçramayı yaparken oldukça cesurdunuz ve ben kararlılığınızı ve cesaretinizi hatırlamanızı istiyorum.Sizler ışık savaşçılarısınız.

Dünyada yaşamak çoğu zaman zordur ve enerjiler,olumsuzluk çok bunaltıcı olabilir.Özellikle şuna karar verdiğinizde ‘’ Ben ruhumun Işığını Dünyada ifade etmek istiyorum’’, bu durumda korkunç korkular bilinç yüzeyine çıkabilir.Fakat ben her şeyin iyi olduğunu söylemek istiyorum,çünkü artık bu korkuları iyileştirme zamanıdır.Artık bunu başarmak mümkündür ve ben bunu sizin de hissetmesini istiyorum.

Sizden Dünyanın Ruhuna,Gaia’ya derinden bağlanmanızı istiyorum.O sizin ev sahibiniz ve bu yaşamda ikamet ettiğiniz yerdir.Ona kalpten bağlanın.Enerjisini ayaklarınızın altında hissedin.Sizi ne kadar önemsediğini ve sizi nasıl karşıladığını hissedin.Onun kucağındaki çocuklar gibisiniz.Annenizin kucaklamasıyla tekrar güvende hissedin.

Sizler burada,bu zamanda kendinizi tedavi etmek,kendinizi şifalandırmak için bulunuyorsunuz.Bunu çok açık bir şekilde belirtmek istiyorum.Bazılarınız henüz kendi Işığını ifade edememekten dolayı sorumluluk altında hatta suçlu hissediyor.Kendinize kızgın ya da sinirli hale geliyorsunuz.Bunu gözümdeki yaşlarla görüyorum.Ne kadar çok katlandığınızın farkında değil misiniz? Çok eski zamanlarda da Dünyada bulundunuz,ruh enerjinizin dünyada henüz kabul görmediği zaman bunun nasıl bir şey olduğunu deneyimlediniz.Bu eski travmalardan şifalanıyorsunuz,eski yaralardan ve kendinize azami özen ve hassasiyetle yaklaşmanız gerekli.Sizi kendinize itina göstermeye teşvik ediyorum.En travmatik parçanız kızgınlıkla ya da yargılamayla değil mümkün olan en yumuşak enerjiyle , sevgi enerjisiyle şifalanacak.Ve bu ayrıca dualite aracılığıyla çıktığınız uzun yolculuğun bir sonucudur;sevginin yaşayan realitesi haline gelmeniz.

Yolculuğunuz süresince,üçüncü gözünüzün ileri derecede gelişmiş olduğu zamanlar oldu.Büyük miktarda bilgi edinmiştiniz ve varoluşun diğer düzlemleriyle konuşmanın çok kolay olduğu bazı kültürler vardı.Ama üçüncü gözden gelen bilgelik ve bilgiye rağmen ışığınız kalbinizin derinliklerine inmek zorunda kaldı.İşte tam olarak Mesih enerjisi bununla ilgilidir ve İsa yeryüzüne bunu söylemeye gelmiştir: kalpten, birlik duygusuyla insandan insana bağlanmak için.Yani dünyadaki döngünüzü tamamlamaya yardım edecek olan bilgi değil,sevme yetinizdir,ve öncelikle kendini sevmek,özellikle de yaralı parçalarınızı.

Ne zaman kendi gelişiminiz için hayal kırıklığı ya da sabırsızlık hissederseniz , bu enerjilerin yargılama içerdiğini ve bu enerjilerin üstesinden gelinmesi gerekenler olduğunu hatırlayın.Dünya üzerindeki döngüyü tamamlamak kendi önünüzde diz çökmeyi gerektirir,bununla tüm parçalarınızı onurlandırmayı kastediyorum,özellikle de içinizdeki yaralı çocuğu.Belki bilgeliğiniz ya da üçüncü gözünüz her türlü şeyi bilip istiyor olabilir,fakat içinizdeki çocuk engellenmiş hissediyor ve direniyor.Şimdi içinizdeki bu çocuğu görmenizi istiyorum,geçmişin yüklerini aşırı derecede hisseden bu çocuğu.Lütfen onu kabul edin ve onu aranıza alın.Onu dikkatlice,nazikçe tuttuğunuzu hayal edin ve onu çevrenizdeki insanların yüzüne bakması için cesaretlendirin ki böylece o kabullenmenin nasıl birşey olduğunu hissedebilsin.

Başkasında bu çocuğu gördüğünüzde,bu savunmasız küçük çocuğu gördüğünüzde ona ulaşıp onun ne kadar güzel olduğunu söylemek istiyorsunuz.Şimdi bunu kendiniz için,kendi çocuğunuz için de yapabilirsiniz ?? İşin aslı kendinize karşı sevecen ve nazik olmak için geleneğe aykırı davranmanız gereklidir.Geleneğinizin büyük bir kısmı çocuksal dürtülerinizin kısıtlanması gerektiğini söyler,böylece çocuk yap ve yapmaların zihinsel kafesinde daha çok ya da daha az hapis haline gelir.Sizi bu çocuğu özgür bırakmaya davet ediyorum,onun içtenliğini ve masumiyetini görmeye.Dokunuşunuza,kucaklayışınıza nasıl tepki veriyor izleyin.Sizin tarafınızdan sevilmeyi seviyor.Aslında siz onun ebeveynisiniz,onun için mükemmel rehbersiniz.Ona iyi göz kulak olmanızı istiyorum.O kalbinizde ya da kollarınızda kabullenir kabullenmez ,siz,bütün bir varlık olarak,rahatlayacak ve kendinizi daha hafif hissedeceksiniz ve bu yaşamınızın gerçek amacıdır;kendinizle ve yaşamınızla barışık olmak.Şimdi bu huzuru hissedin.Çocuğu kabullenin ve sadece rahatlayın.

Bu dünyada bütün haline gelme ve ruhunuzu dünyada tezahür etme yolu bu çocukla birlikte çalışmaktır,onu karşınıza almak değil.Çocuk yanınızı severek insancıl tarafınızla kucaklaşmış olursunuz ve Işığınız diğerleri için rehber haline gelir.Hepiniz dünyada Işığınızı parlatmak üzere bulunuyorsunuz,fakat bunun sizde baskı yaratmasını istemiyorum.Bunu daha sakin ve barışçıl şekilde yapabilirsiniz.Kendinizi işleri doğru yapmamaktan dolayı yargıladığınız zaman içinizdeki çocuğu yabancılaştırıyorsunuz.Neler başardığınızı görün.Zaten cesaretinizi buraya bu enkarnasyonda tekrar gelerek gösterdiniz.Attığınız her adımı kutlayın.Eğer potansiyelinizin mesela sadece %40lık kısmını ifade ettiğinizi düşünüyorsanız kendinize bunun ne kadar inanılmaz olduğunu söyleyin,tüm olumsuzluklara ve acıya rağmen bunu başardınız ve çok iyi başardınız !

Kanallığı bu odadaki içsel çocukların varlığını kutlayarak sonlandırmak istiyorum.Sadece onların ayaklarınızın atında ikinci bir çember oluşturduğunu hayal edin.Seslerini ve heyecanlarını duyun.Tarafınızdan kabul görmekten dolayı oldukça mutlular ve her ne kadar oldukça derinden incinseler de,gözlerinde ne kadar çok Işık olduğunu fark edin.Onlar her sene gelen Bahar gibi yaşam dolular.Bugün burada bulunmanızdan dolayı çok teşekkür ederim.Hepinizi seviyorum.

Kaynak: http://spiritlibrary.com/pamela-kribbe/love-completes-the-cycle

Çeviri:Utku Maden

0 comments:

Yorum Gönder