16 Nisan 2020 Perşembe

HIZLANDIRILMIŞ TEMİZLİK İÇİN GÜÇ DUASI






HIZLANDIRILMIŞ TEMİZLİK İÇİN GÜÇ DUASI
Qala Sri’ama Phoenix
GÜÇ DUASI
Sevgili Tanrı/Büyük Ruh/Kaynak/Birlik,
Şimdi evimin üzerine ve etrafına ve bölgemdeki tüm Tıp Merkezlerine ve Hastanelere Mor bir Kubbe demirlenmesini istiyorum ve bunun için dua ediyorum. Şimdi bu yerlerin temizliğinin ve arıtılmasının en yüksek şeklini çağırıyorum.
Şimdi evimin içindeki veya evimden geçmekte olan tüm düşük titreşimli enerjileri yükseltmesi, değiştirmesi ve dönüştürmesi için, Başmelek Zadkiel ve Başmelek Ametist’den 11 Mor Alev Küresi ve 77 Mor Alev Halkası getirmelerini istiyorum. Bölgemdeki her bir Tıp Merkezi ve Hastane için bu aynı İlahi Kutsamaları çağırıyorum.
 Evimi ve bölgemdeki her Tıp Merkezini ve Hastaneyi kutsamaları için Yerkürenin 7 Başmeleğini çağırıyorum. Evimin içindeki ve etrafındaki ve bölgemdeki her Tıp Merkezinde ve Hastanedeki her ağacın, bitkinin, canlı varlığın ve insanların kutsanmaları için dua ediyorum.
Bu sonraki 3 gün için, evime ve bölgemdeki her Tıp Merkezi ve Hastaneye Mor Işığın 22 Sütununun demirlenmesini istiyorum.
Dönüşümün her bir Mor Sütununun her gece Sevgi ve Işığın en yüksek Oktavlarına hızlandırılmasını istiyorum. Evime ve bölgemdeki her Tıp Merkezi ve Hastaneye bağlanmaları ve Dönüşümün Alanını aktive etmeleri için Mor Alev Sütunlarını çağırıyorum.
Evimdeki ve bölgemdeki her Tıp Merkezi ve Hastanedeki her fotonu, atomu ve enerjiyi Dönüşümün Mor Işını ile doldurun & bunların etrafındaki ve içindeki alanları tüm negatif enerjilerden süpürüp temizleyin.
Her bir Mor Işık Sütununun şimdi Işığın 12 nci Oktavına hızlandırılmasını istiyorum. Evimin, bölgemdeki her Tıp Merkezinin ve Hastanenin 3 günlük temizliğini istiyorum ve evimi ve bölgemdeki her Tıp Merkezini ve Hastaneyi bu 3 günlük periyotta 33 kez temizlemeleri için Mor Alev Meleklerini davet ediyorum.
Şimdi bölgemdeki tüm Hastanelerin ve Tıp Merkezlerinin etrafına yerleştirilen Mor Kubbelerin her birinin 100 kat kuvvetlendirilmesini istiyorum ve bu yerlerin her birindeki enerji alanını kuvvetlendirmek için Akua Elektrik Mavi Frekansı çağırıyorum.
7 Başmeleğin kutsamalarıyla, evimde ve bölgemdeki her Tıp Merkezi ve Hastanede aktive olması için Dönüşümün & Korumanın Mor Alev Armağanını çağırıyorum.
Bu 3 günde İlahi Temizliğin tüm negatif düşünce formlarını, çözülmemiş duyguları, korkuları ve düşük titreşimleri temizlemesini istiyorum.
Evimdeki ve bölgemdeki her Tıp Merkezi ve Hastanedeki tüm varlıklar için korumanın en yüksek şeklini çağırıyorum. Bölgemdeki her Tıp Merkezi ve Hastanenin tüm korkular için 100 kat güçlü temizlik almasını istiyorum.
Bunun için teşekkür ediyorum.

0 comments:

Yorum Gönder