6 Kasım 2013 Çarşamba

Riptar'dan-Deniz Şiva Oflaz-22.07.2012

 
Merhaba sevgili yol arkadaşlarım; sizinle geçmişte bir çok farklı zamanda birarada olduk ve beraber çalıştık. Atlantis'de, Lemurya'da ve daha sonra Maya uygarlığında, Antik Yunan'da, Mısır'da, Tibet'te, BİRarada bulunduk. Tekamülümüzde yükselmek için bir çok farklı zamanda birarada çalıştık, bir çok rolü oynadık. Burada Deniz Şiva Oflaz kimliğinde bulunuyorum şu anda bedensel olarak. Ruhsal ismim Riptar'dır. Daha önce Şiva titreşimi ile de çağırılmama karşın bu isimlerin hiç birinin önemi yoktur. Çünkü; galakside bu isimlerle değil şu anda dündada algıladığımiz ses titreşimlerinden öte BİR titreşimde anılıyorum. Riptar, Şiva olarak kullandığım isimler 3Boyut titreşimine uyarlanmış isimlerdir. O yüzden bu boyutun içerisinde bunu kullanmak durumundayım. Yine de siz beni benden öte ismimden öte BİR şekilde düşünün. Çünkü; şu anda benden öte BİR ben boyutu ile konuşuyorum. Her BİRimizin aslında BİR OLduğu boyutun içerisinden, kimliklerin isimlerin ötesinde BİR boyuttan.
 


Bu dünyadaki yolculuğa başlamadan önce Sirius B yıldızında idim. Bir parçam yine orada hizmet yapmaktadır. Orada farklı bedenlerde hizmet ediyor olsak da ve bedenlerimizi değiştirebiliyor OLsak da daha çok yunus olarak görünmeyi tercih ediyordum. Burada bulunan yunus ve balina akrabalarım da oradan gelmişlerdir. Onlar ses ve frekans üstadları olarak çalışırlar ve manyetik titreşimleri (ki biz onları da başka tür bir ses bandı olarak görürüz) organize ederler. Gaia ve İnsanlık titreşimsel olarak değiştiğinde gezegenin çevresindeki manyetik alanları yeniden organize ederler ki manyetik alan sizin en önemli bilinç değişim alanlarınızdan biridir. Yunusların dilini çözdüğünüzde, akrabalarım size çok şey anlatacaklar. Kendinizin ne büyük iş yapıyor OLduğunuza ve ne büyük BİR iş başardığınıza siz de oldukça şaşıracaksınız. Varlığınızın muhteşemliği şu an anlayabildiğinizden algılayabildiğinizden çok çok çok ötedir. Kendinizle onur duymanızı tavsiye ediyorum. Ben çağlar boyunca sizinle bu oyun alanında oynamaktan çok keyif aldığımı söylemeliyim.

Bu dünyaya geldiğimden itibaren, üst benliğim tarafından BİR çok farklı alanlarda eğitildim. Kuantum fiziği, Tıp, Genetik, Astronomi, Kozmik Geometri, Köken Diller ve Fonetik, Ses, Ses Frekansların Bedensel yapılara ve DNA'ya etkileri gibi. Bunlar her biri şu anda bulunduğum hayatta yapmaktan keyif aldığım armağanlarımdır. Bunları bu zamana kadar oyun alanımda işimi yaptığım oyun araçlarım olarak gördüm. Burada bedensel kimliğimde bu alanlarda çalışmış OLsam da bu alanların galaktik OLarak neyi dönüştürdüğü ve neyi ortaya çikardığı daha heyecan verici ve algılarımizın ötesinde haz veren bir durumdur. Burada her ne işi yapıyor olursanız OLun, yaptığınız işler çok dünyasal gelse bile hiç bir işinizin sadece bu dünyayla ilgili olmadığını görmenizi isterdim. Yaptığınız her ne olursa olsun, daha geniş bir makro perspektifden evrendeki bir çok şeyi dönüştürmektedir. Keşke bunu size gösterebilse idim. Ama, bir çoklarınızın bunu bildiğine eminim.

Sevgili CAN yol arkadaşlarım. Oldukça hareketli bir dönem yaşıyoruz. Ve önümüzdeki günler daha ve daha da hareketli olacak. Sizinle çok kez bu aşamaya ulaşmak için çalıştık. Ve evet, şimdi İnsanlığın Altın Cağı başlıyor; ve bu altın çağda kuracak olduğumuz bu cennet dünyada yine beraber olacağız. Şimdi lütfen olan hiç bir şeye takılmadan derin BİR nefes alıp hepimizin aslında BİR beden olduğunu ve varlığımizın sonsuz OLduğunu düşnümenizi istiyorum. Zamanın şimdi OLduğunu, ve her ne istiyorsak ona zaten sahip OLduğumuzu. Ve şu an sınırlarınızın olmadığını, kimsenin sizi sınırlamadığını düşünmenizi istiyorum. Şu an bedeninizi unutup sonsuz yaradanın kendisi olduğunuzu ve her yerde OLduğunuzu düşünmenizi istiyorum. Şu an bütün içsel yeteneklerinizi kullanmaya başladığınızı ve ona şu anda zaten sahip olduğunuzu düşünmenizi istiyorum. Ve işte OLan budur. Ve zaten öyleyiz.

Dünyada şu anda muhteşem dönüşümler OLurken artık yalnızca Insanlığın Altın Çağında yaşayacağınız cennetin içinde yasamaya odağınızı getirmenizi ve OLan her şeyin sizi oraya götürdüğünü görmenizi öneriyorum. Şu an en son yapılacak iş sizi aşağı çeken bilinç durumlarında oyalanmaktır.

Sözlerime şimdilik ara verirken her BİRinizle BİR OLmaktan duyduğum mutlulukla hepinize sarılıyorum. Oyunun en güzel zamanlarının keyfini çıkaralım. Selamat Ja

Yol Arkadaşınız yunus Riptar (Deniz Şiva Oflaz)

0 comments:

Yorum Gönder