22 Kasım 2013 Cuma

Yeni Enerjileri yönetin, Şekillendirin...

 
Mayıs Ayı başından itibaren yükselen yeni enerjiler sizlere yeteneklerinizi kazanma fırsatı sunuyor.
Aslında bu enerjiler 2012 enerjilerinin sizlerle yetenekleriniz arasında bir köprü kurmasına olanak sağlıyor. Söylediğiniz her şeye dikkat edin.


Bu enerjiler sizleri dinliyor ve istediğiniz forma bürünüyor. Özellikle çocuklara kurduğunuz cümlelere dikkat edin, bu cümlelerle hasta olabilir veya şifa bulabilirsiniz. çocuğunuza ''senin gülümsemen bana huzur ve sağlık veriyor'' dediğinizde yeni enerji 2012 enerjileri ile rezonans halinde titreşerek çocuğunuzun gülümsemesine bu misyonu kazandırıyor. 



Aynı şekilde negatif duygularla kuracağınız cümle de bu misyonu kazandıracak bu yüzden yeni enerjiler artık sizin dudaklarınızda şekilleniyor diyebiliriz. 2012 enerjileri kendinize söylediğiniz ve kendinize odaklandığınız enerjileri temsil ediyor yeni enerjiler ise karşınızda bulunan her ne ise ona söylediğiniz telkinlerin size dönmesine olanak sağlayan yapıyı oluşturuyor. 2012 süreci ''ben - ben'im'' enerjisini yükseltirken 2013 ve sonrası ''sen - ben'im'' enerjileriyle dönüşümü tamamlayarak bütünlüğü oluşturmayı amaçlamaktadır. 

Bütün içinde bir parça olan ''ben''inize cümlelerinizle bütünün ''ben''iniz için davranış biçimini onaylıyorsunuz. Ben dışında çevrenize söylediğiniz her şey bütün olan ben'i tetikliyor ve bu enerjiler bütüne dönüş için gereklidir. Şimdi bunu ayrıntılarıyla anlatmaya çalışalım.

''ben ben'im'' mantrası; suya düşen bir damlanın etkisinin halkalar halinde çevrenize yayılması demektir. burada amaç yaydığınız frekansla çevrenizi pozitif tesirlere maruz bırakarak etkilemekti. Şimdi karşınızdaki herhangi bir şeye söyleyeceğiniz ''sen ben'im'' sözcükleri onun üzerine bırakacağınız damla gibi halkalar halinde yayılması ve etkisini göstermesi anlamını taşıyor. Sakin bir denizde bulunduğunuz noktadan etrafa attığınız taşlar dalga halkaları halinde size tesir ediyor.


''sen beni'' diye başlayan tüm cümleleriniz o titreşimi harekete geçirip size anında tesir etmesini sağlıyor. ''sen beni çok üzüyorsun, bu yüzden hasta oluyorum'' dediğinizde dikkat! evet artık ona bu misyonu yüklemiş oluyorsunuz.


Herhangi bir arkadaşınıza ''seninle sohbet etmek bana iyi geliyor'' dediğinizde de ''sen ben'i'' enerjisini tetikleyerek ona kendiniz için şifacı misyonu vermiş oluyorsunuz. 


Kurduğunuz cümlelere dikkat edin. ''sen ben'i..'' diye başlayan cümlelerinizle kendinize ya cehennem hayatı yaratırsınız yada cennet. 1012 öncesi bildiğiniz (sır)''The Secret'' kuantum yaratım yöntemi daha da bütünleşerek farklı yöntemler kazanıyor. Bunun için imajine yöntemleriniz ile birlikte çevrenizin sizin hakkında düşündükleri ve söyledikleri de önem kazanıyor. 


Eğer çevrenizde sizin için ''başarısız olacak'', ''Bu işin üstesinden gelemez'' gibi negatif düşünceli yakınlarınız var ise bu yöntem sekteye uğrayacaktır. Herhangi bir işinizde başarılı olmak istiyorsanız başarınız için kendinize sizin başarı enerjinizi tetikleyecek etkiler yaratmalısınız. Hayatınızı hangi yönde değiştirmek istiyorsanız etrafınızdaki insanları bunun için ikna edin. Sizin bahsettiğiniz hayata kolaca geçeceğinizi düşünmelerini sağlayın. Bu düşünceyi basit yöntemlerle değiştirin.

Örnek olarak bir arkadaşınıza ''seninle konuştuktan sonra müthiş bir çalışma enerjisi alıyorum'' dediğinizde sizin çalışma enerjinizin tetikleyicisi misyonunu yüklemiş olursunuz. Annenizin veya eşinizin yaptığı yemekler için sorunları kolaylıkla çözme enerjisi yükleyebilirsiniz, ''Canım, senin yemeklerin bana işimi daha kolaylıkla ve başarıyla yapacak kuvveti veriyor'' dediğinizde eşinize de hedefleriniz doğrultusunda bir misyon seçmiş ve görevlendirmiş olursunuz. Aynı zamanda bu tür iltifat tarzı yöntemlerle kişilerin sizin hakkındaki düşüncelerine de doğrudan tesir etmiş olursunuz ve bu konuda eşinizin enerjisine başarınız için bir görev yüklemiş olursunuz. 


Aslında iltifatların enerjiye dönüşmesi eski bir yöntemdir fakat iltifatlarınıza kendiniz için bir misyon yükleyin. örneğin ''her zaman ki gibi çok güzelsin'' bir iltifattır, bir de bu itifata misyon yükleyelim. ''her zamanki gibi çok güzelsin, güzelliğin bana ilham veriyor.'' dediğinizde iltifat ettiğiniz kişiye size ilham enerjisini yüklemesi için misyon yüklemiş oluyorsunuz. Bu durum tamamen onun enerjisiyle sizin aranızdaki titreşimdir. 


Bu enerjilerin önemi sizin için düşünülenler ile ilgilidir. Çocuğunuza ''senin gülümsemen bana huzur ve sağlık veriyor'' dediğinizde çocuğunuz sıklıkla bunu yapacak gülümsemesiyle size de sağlık ve huzur yaratacak enerjiyi tetikleyecek. Tam tersi düşünceyi de ''senin çok konuşman başımı ağrıtıyor, mutsuz oluyorum'' dediğinizde ise bu etkileri başlatmış olup gerçekte sizi mutsuz edecek enerjileri tetiklemiş olacaksınız. 


Bahsettiğimiz bu enerjileri yönetim biçimi hem sizin psikolojik yapınızı pozitif etkileyecek hemde çevrenizde yükselen ve çoğalan pozitif halkalar yaratacaktır. Bu pozitif enerji halkaları sizin ''ben''inizde daha yüksek enerjilerin uyarılmasına neden olup daha ileri aşamalarda psişik ve telepatik yeteneklerinizi de geliştirme imkanı verecektir. Bu imkanlar sizleri kararsızlık şuurundan tamamen sıyırıp ''bütünün bilinci'' içine katacaktır. 


Tüm bu yetenek ve imkanlar yine kontrollü olarak bilincinize enerjiler vasıtasıyla sunulmaktadır. Yeni enerjileri hareket enerjisi olarak tanımlayabiliriz. Kendiniz için istediğiniz her şeyi bütünle birleştirmelisiniz. Bütün için istekleriniz gerçek ''ben''in istekleridir. Bunu zamanla daha iyi ve yoğun olarak kavrayacak ve hissedeceksiniz. ''Sen benim'' sözlerini çok iyi kullanarak sihirli cümleler haline getirebilirsiniz.


 Kurduğunuz cümleler ile kendinize bir cennet ortamı yaratabilirsiniz. Etrafınızda sizin için misyonlar yüklenmiş sihirli perilerin olması sizi hem güvende hissettirecek hemde işlerinizi kolaylıkla yapmanızı sağlayacak pozitif enerjinizi canlı tutacak ve en önemlisi etrafınızda sizin için şifa olan enerjileri harekete geçirmiş olacaksınız.

Ozan Serdar Obalı



0 comments:

Yorum Gönder