15 Ocak 2014 Çarşamba

DÜNYAYA BİLGİ AKTARAN VARLIKLAR HAKKINDA SORULAR

 
Soru- Ramtha adlı varlık hakkında neler söyleyeceğinizi merak ediyorum. Kendisi benzerleri arasında yüksek bir profile sahip, yıllardır büyük sevgi ve rağbet görüyor. O sizin deyiminizle uygun bir varlık mıdır?

Cevap- Öncelikle şunu bilmelisin ki, şu anda dünyaya yaygın şekilde bilgi veren varlıklar içinde hiçbir uygunsuz varlık yoktur. Eğer bir uygunsuzluk varsa, medyumluk taslayarak karanlık tarafı davet eden ve onları taklit eden kişilerdedir. Ramtha mutlak biçimde uygun ve son derece doğru bilgiler veren bir varlıktır. Benim RAM-MA-THA olarak tanıdığım Ramtha hizmetteki en yüksek varlıklar arasında yer almaktadır. O gerçek bir üstattır ve bir üstadın özgürlüğüne sahiptir. Mesajları benimkiler gibi genel değil, ihtiyacı olanlara özgü belirli mesajlardır. Ramtha sadece bir medyumla çalışmaktadır. İstediği zaman buradan ayrılmakta özgürdür ya da evrenin bir başka yerinde ders vermek için enkarne olabilir. Gördüğünüz gibi bu tür bir hizmet çok özeldir.


S- Bana Solara hakkında bir şeyler söyleyebilir misiniz? Bu isimle aramda güçlü bir bağlantı hissediyorum.

C- Bağlantı hissetmen çok doğal, çünkü Solara da yeni enerjidendir. Bir kadın medyum vasıtasıyla konuşan bu varlık mutlak hizmettendir, yani hiçbir zaman derste bulunmamıştır. Asıl adı Solara değildir, o bir üstat öğretmendir ya da bazılarına göre bir melektir. Verdiği duygu benimkiyle aynı olduğu için ona bir bağlılık hissediyorsun. Benim hizmetim Solara’nınkinden farklıdır, ama ikimiz de hizmet varlıklarıyız. Onun sizi yıldız bilgisiyle eğitmesine izin verilmiştir. Bu öğretmen de benim çalışmamı önceden haber vermiştir.

S- Bana Adamis’ten söz eder misiniz?

C- Adamis gerçekten bir öncüdür. Dünyada yaşarken düaliteyi tam anlamıyla tanımak, daha dersteyken kendi varlığına medyumluk yapabilmek ve tüm bunları eski enerjide yapmak kolay değildir. Adamis, bu enkarnasyonunu gelecek şeylerin habercisi rolünde geçirmek için kontrat yapmış çok yaşlı dünyalı bir ruhtur. Geçmiş yaşamları çok zengin olduğu için böyle olması uygundur. Eğer herhangi biriniz dersteyken ruhunuzla “bir” olabilirseniz derhal buradan ayrılabilirsiniz, çünkü dersiniz artık size ya da gezegene hizmet etmez. Adamis’in son kez burada bulunduğunu söyleyebilirim. O da benim gibi teknik niteliklere sahiptir ve sonuna kadar dünyaya hizmet etmeyi sürdürecektir.

S- Kadim Nostradamus’un kehanetleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

C- Nostradamus kadim bir varlık sayılmaz. Ama sizin terminolojinizde dört yüzyıllık süre içinde kehanetleri doğru çıkar gibi görünen bir kahindi. Şimdi onun çalışmalarını bir kenara bırakın, yeni enerji bu görüşleri geçersiz kılmıştır. Söyledikleri doğruydu, ama gezegenin titreşimini yükseltme çabanız geleceğinizi değiştirdi. Nostradamus’un kıyılarınızın 2001 yılından sonraki haliyle ilgili haritasıyla, Hopi Kızılderililerinin haritası farklıdır. Her ikisi de yüksek düzeyden aktarıldıkları halde, çok daha evvel indirilmiş olmasına rağmen Hopi kehanetleri daha doğrudur. Gelecek, çalışmalarınıza bağlı hareketli bir hedeftir. Doğrusal zaman çizginiz evrensel realiteye göre bir hayalettir. İşte ben bu yüzden buradayım. Yeni titreşiminiz, gezegenin enerjisini yükseltme çabanız karşılığında kazandığınız bir ödüldür. Gezegeninize belirli bir zamanda neler olacağını söyleyenlere inanmayın, bu tümüyle değişiminize bağlıdır

-------KRYON--------

0 comments:

Yorum Gönder