17 Kasım 2012 Cumartesi

Anne/Baba Tanrı’nın Kozmik Alevleriyle Gölge ve Işığı Bütünleştirmek

Onaylamalar ve Dualar ~ Anrita Melchizedek
 148124_10151502057983098_1055718687_n
Ben kendimi Tüm Yaradılışın Kozmik Kalbinde deneyimlemek için hem gölgeyi hem de Işığı bütünleştiren, İlahi Sevginin kutsal dönüştürücü Aleviyim.
Benliğimin tüm veçhelerini gerçekten sevebilmem için, şimdi eski enerjileri negatif düşünceleri ve hisleri, yanlış inançları ve yargılamaları salıvermekte bana yardımcı olmaları için Anne/Baba Tanrı’nın kutsal Kozmik Alevlerini, Cennetin Eşliğinin Işıklandırmasını ve Sevgili Ben’im Varlığımı (İlahi Benliğimi) çağırıyorum. Bedenime derin nefesler alırken ve Dünya Ana’nın Kristal Kalbine topraklanırken, Benliğimi merkezliyorum.
 
Şimdi güzel Bakır – Altın Işık Alevinin omurgamın merkezinden bedenime ve enerji alanıma aktığını, donmuş düşünce formlarını, negatif şartlanmaları, karanlık enerjileri ve ilgili renkleri temizlediğini gözümde canlandırırken, sahip olabileceğim tüm bağımlılık yapan kalıpları salıveriyorum. Onaylıyorum: “Benliğimi besliyor, destekliyor ve Seviyorum. İlahi özgün Benliğim derinden Seviliyor, takdir ediliyor ve besleniyor. Artık duygularımı baskılamaya veya bloke etmeye gereksinim duymuyorum. Varlığımın tüm seviyelerinde İlahi şekilde desteklendiğimi ve Yaşamımda ve Tüm Var Olanın Tek Realitesinde değişimler yapabildiğimi bilerek, Benliğimin tüm veçhelerini sevgiyle ve nazikçe salıverebiliyor, dönüştürebiliyor ve kucaklayabiliyorum.”
Şimdi Işığın güzel Gümüş Alevinin omurgamın merkezinden bedenime ve enerji alanıma aktığını gözümde canlandırırken sahip olabileceğim tüm kıskançlık, açgözlülük ve haset kalıplarını salıveriyorum. Onaylıyorum: “Yaşamımın tüm yönlerinde bolluk içindeyim, Yeni Dünya Işık Kalıpları ve İlahi Sevgi Merkezinde Sevgi ve bereket bilincinde yaşıyorum. İçgörü, bilgelik ve aydınlanma ile, Üstat Işık Varlığı olarak realitemi birlikte yaratıyorum. Cennet’in Eşliğinin birlikte yaratıcısı olarak her Şimdi anında gereksinim duyduğum her şeyi manyetize edebiliyor, tezahür ettirebiliyor ve realiteme getirebiliyorum.”
Şimdi Işığın güzel Gümüş – Altın Alevinin omurgamın merkezinden bedenime ve enerji alanıma aktığını gözümde canlandırırken, sahip olabileceğim tüm kurban ve zalim kalıplarını salıveriyorum. Onaylıyorum: “İlahi Sevginin kutsal dönüştürücü Alevi ve Üstat Işık Varlığı olarak kendimi onurlandırıyorum. Sağlıklı sınırlar yaratıyorum ve alanıma sadece gerçekten beni gören, onurlandıran ve Sevenleri davet ediyorum, benim onları gördüğüm, onurlandırdığım ve sevdiğim gibi. Önümdeki tüm yollar İlahi Sevginin yolları. Kendi kalbimin ışıltısına ve Benliğimin değerliliğinin ve ihtişamının bilişine açılan bu kapıya adım atıyorum.”
Şimdi Işığın güzel Altın Alevinin omurgamın merkezinden bedenime ve enerji alanıma aktığını ve donmuş düşünce formlarını, negatif şartlanmaları, karanlık enerjileri ve ilgili renkleri temizlediğini gözümde canlandırırken, sahip olabileceğim tüm gurur, önyargı veya kibir kalıplarını salıveriyorum. Onaylıyorum: “Tüm Yaşamın İlahi şekilde eşit olduğunu ve sadece Kozmik Bilinç farkındalığının bireyden bireye farklı olduğunu bilerek, tüm Yaşamı İlahi Sevgimin ışıltısıyla deneyimliyorum. Bant genişliğimi artırırken, tüm Yaşamı Birlik Bilincinde kucaklıyorum. Ben etrafımdaki herkes ile Sevgi, uyum ve barış içinde yaşayan Sevginin İlahi bedenlenmesiyim.”
Şimdi Işığın güzel Altın Alevinin omurgamın merkezinden bedenime ve enerji alanıma aktığını gözümde canlandırırken, sahip olabileceğim tüm utanç ve suçluluk sorunlarını salıveriyorum. Onaylıyorum: “Kalbimin ve Tüm Yaradılışın Tek Kalbinin ışıltısıyla Benliğimin tüm veçhelerini kucaklıyorum. Sevgili Ben’im Varlığım ve Yücelerdeki Işık varlıkları vasıtasıyla, İlahi şekilde destekleniyor ve derinden Seviliyorum, yaratımlarını güçlenme, Sevgi ve bilgelik içinde deneyimleyebiliyorum. Başkalarını Sevdiğim ve bağışladığım gibi, Kendimi Seviyorum ve bağışlıyorum.”
Şimdi Işığın güzel Elmas Alevinin omurgamın merkezinden bedenime ve enerji alanıma aktığını gözümde canlandırırken, sahip olabileceğim tüm öfke veya dargınlık kalıplarını salıveriyorum. Onaylıyorum: “Tüm dünyasal sınırlamaları ve şartlanmaları aşarken, tüm karmik kalıpların, yanlış inançların ve yargılamaların uzaklaştırılmasını istiyorum. Başkalarına ve bilinçaltı zihnime verdiğim gücü geri alıyorum. Yaradılışın Merkezi ve Anne/Baba’nın Kozmik Kalbi vasıtasıyla, rehber Işığım olarak Sevgiyi seçiyorum; iletişimde, eylemde ve tüm ilişkilerimde Sevginin İlahi bedenlenmesiyim.”
Çekirdek korku matriks uzaklaştırma programının bedenimde ve enerji alanımda aktive edilmesi için, Sevgili Ben’im Varlığımı çağırıyorum.
12 İplik DNA’mın tam aktivasyonu ve tüm ateş harflerinin, anahtar kodların ve realitenin tüm Işık boyutlarından kutsal geometrilerin aktivasyonu için Sevgili Ben’im Varlığımı çağırıyorum.
Ben’im Avatar Işık Bedenimin yaratılması ve tüm elektronlarımın, Yükselmiş Üstatların elektronları gibi aynı frekansta döndürülmesi için Sevgili Ben’im Varlığımı çağırıyorum.
Yüksek Işık üniversitelerinden bilginin Işık paketlerini demirlemek ve kendi Işık inisiyasyonlarımı hatırlamak için Sevgili Ben’im Varlığımı çağırıyorum.
Gezegensel Işık Miktarımı %92 – 99 arasında yükseltmesi için Sevgili Ben’im Varlığımı çağırıyorum.
Şimdi güzel yatıştırıcı Mavi Işık Aleviyle sarmalanıyorum, bedenimi ve enerji alanımı titreşim ve frekansta kendi mükemmel dengesine getiriyor.
Bedenime derin nefesler alırken ve bir kez daha Dünya Ana’nın Kristal kalbine topraklanırken, Işığın İlahi bir Varlığı Olduğumu ve Dünya Ana’ya ve onun tüm Yaşamına Hizmette İlahi Sevginin kutsal dönüştürücü Alevi olduğumu bilerek Kendimi merkezliyorum.
(Çeviri : Saffet Güler)

0 comments:

Yorum Gönder