22 Kasım 2012 Perşembe

YUVANIN KUCAKLAMASINI HİSSEDİN

 
Pamela Kribbe tarafından kanallık edilen Jesus/Jeshua mesajı

Sevgili dostlar,ben Jeshua.Ben sizin kardeşinizim.Beni aranıza kabul edin.Ben sizin ailenizim ve beni kardeşiniz olarak tanıyın,aranızda insan olarak yaşamış biri olarak.


Burada sizinle olmaktan çok mutluyum.Güzelliğinizi ve aydınlığınızı görüyorum.Biliyorsunuz ben size öğretmek istemiyorum,nasıl hareket edeceğinizi ya da neye inanacağınızı.Her şeyden öte kim olduğunuzu hatırlatmak istiyorum.Kendi yüceliğinizi fark etmenizi istiyorum,bu yüzden izin verin bu yüceliğe dokunayım.Önünüzde durduğumu ve gözümün içine baktığınızı hayal edin.Birliğimizi hissediyor musunuz? Enerjim tarafından harekete geçirildiniz çünkü onu yuvanın enerjisi olarak tanıdınız.Ve size bugünkü mesajım şudur: yuvaya şimdi dönebilirsiniz.Sizin için yuva burada ve ben burada sizi yuvada karşılamak için bulunuyorum.

Yuvada olduğunuzu hayal edin ve şimdi dinlenebilirsiniz.Tamamen olduğunuz gibi olabilirsiniz;hiç bir şey saklamanıza gerek yok.Korkularınızı,şüphelerinizi, endişelerinizi ve daha da önemlisi yüceliğinizi saklamak zorunda değilsiniz.

Evren boyunca yolculuk ettiniz - sizler Ebedi Varlıklarsınız.Kendinizi bu kadar az düşünmeniz nasıl mümkün oluyor ? Özellikle dünyada bu zamanda kim olduğunuzu hatırlamanız büyük önem taşıyor.İlerlemeye ve geçmişi bırakmaya hazırsınız.Evet hepinizin geçmişten derin acı ve yaralar taşıdığı bir gerçek ama çoğu zaman bu acı tarafından körleştiriliyorsunuz.Bu acı ve korkunun ötesinde kim olduğunuzu fark edemiyorsunuz.Onlar tarafından hipnotize ediliyorsunuz ve çoğu zaman bu çevre ve toplumdaki korku dolu inançlarca güçlendiriliyor.Sonrasında ise kalbiniz ve ruhunuz yüksek seviyede titreşirken,siz düşük titreşimlerde saplanıp kalıyorsunuz.Bunun olduğunu görmek bana acı veriyor,çünkü açık bir şekilde sizin bilgeliğinizi ve yüksek titreşiminizi görüyorum.Size bir ayna tutmak istiyorum çünkü tüm yaşamınız boyunca sorular sizin dışınızdaki bir bilgi ya da otorite tarafından yanıtlanmadı , yanıtlar kendi iç bilgeliğinizden geldi.Öz varlığınızı,ruhunuzu hatırlayarak size mümkün olan tüm bilgiye sahip olursunuz.

İnsanlar kanallık etmeyi arzuladıkları zaman kalpten istedikleri şey yuva enerjisiyle iletişime geçmektir,kendi öz varlıklarıyla.Bu enerjiye özlem duyuyorlar ve bu özleme sahip olmak doğaldır.Doğal olmayan gergin,korku dolu bir zihinle yaşamaktır,bu nedenle sizi şiddetle içinizdeki bu arzuyu takip etmeye teşvik ediyorum.Gerçekte istediğiniz ruhunuzu dünyada ortaya çıkarmaktır.Kanallık becerilerinizi geliştirmek içinngünlük yaşamınıza bakın ve ne zaman gevşemiş olduğunuzu,akışla ilerlediğinizi ,ne zaman huzurlu ve ilham dolu hissettiğinizi gözlemleyin.Bu zamanlarda ruhunuzun ve rehberlerinizin size ulaşması daha kolaydır.Sizin için zor olan bu akışı devam ettirmektir,korku ve kızgınlık gibi düşük titreşimlerle karşılaştığınızda bu yüksek titreşim durumu dokunulmazlığını korumaktır.

Bazılarınızın bu düşük titreşim dünyasından çekilme isteği hissediyor,çünkü sonrasında sizin için çok daha normal olan bu huzurlu titreşimlerde kalmak daha kolay olacak.Ve ben sahip olduğunuz bu arzuyu anlıyorum.Fakat tam anlamıyla bütün haline gelmeniz için dünyada gördüğünüz bu düşük titreşimlerin kendi içinizde de olduğunu fark etmelisiniz - sizde de korku,öfke ve üzüntü var.Yani dünyada sizin için bir insan varlığı olarak gerçek zorluk düşük titreşimleri Ruhunuzun Işığıyla kucaklamaktır.Dünyadan kaçmak kendinizden kaçmak olurdu ve bu zamanlarda dünyada ruhlarına kanallık eden insanların oldukça topraklanmış kalmaları ve dünyada olmaları çok önemlidir.Size burada ihtiyacımız var.

Bugünkü güzel mesajım ise:artık Dünya'da gerçekten olduğunuz gibi var olmak mümkün.Dünyada kendinizi tam anlamıyla ifade etmekle ilgili çok fazla endişe ve kötü hatıra taşıyorsunuz.Çoğu zaman kendinizi farklı hissettiniz ,yabancı ya da toplumdan dışlanmış biri olarak.Fakat eğer dünyadaki insan toplumuna bakarsanız süregelen bir kriz durumu var.Enerjik seviyeden bakılırsa;dünyada korku dolu kalıpların olduğu yerlerde bir çok yoğunluk vardır.Fakat bu yoğunluk seviyesinde şimdi tabiri caizse açık delikler var.İnsanlar genellikle farklı bir şey için açılıyor,başka türlü bir rehberlik,çünkü onlar herhangi dışsal kesinliğe tutunamayacaklarını fark etti.İnsanlık bütün olarak bilinçte ileriye doğru bir sıçramayı arzuluyor ve buna ihtiyaç duyuyor.Kendi yerinizi bilmek çok önemlidir,bu enerjiler alanındaki doğal yerinizi.

Farklı olduğunuz doğrudur.Tabiri caizse kalbinizde farklı bir şarkı dinleyebilirsiniz ve ona sadık kalabilirsiniz.Fakat,yine de yeriniz bu dünyadadır.Ve özellikle en düşük titreşimlerinizi ışığınızla kucakladığınız zaman diğer insanların neler yaşadığına dair gerçek bir anlayış edinirsiniz.Bu diğer insanlara şefkatle bakmayı mümkün kılar,onlar sizden çok farklı olsa bile.Bu,onlarla birlikte acı çekeceksiniz demek değildir.Yeni Dünyanın bir sakini olabilir ve hala eski enerjilerin ortasında bugünde kalabilirsiniz.En yüksek titreşiminize sadık kalıp hala düşük titreşimlerde yaşayabilirisiniz.Kim olduğunuzun farkına varmak,toplum tarafından reddedilmiş hissetmemek,yeni bir çeşit bilinç için burada olduğunuzu anlamak ve dünyada oldukça iyi karşılanmak ; bir ruh olarak gerçek olgunluğun işaretidir.

Yani bu geceki mesajım iki yönlüdür.Bir yandan mutluluk ve kutlama duygusuyla doluyum,çünkü güzelliğinizi ve ileriye doğru bir atılım yapmaya hazır olduğunuzu çok açık görüyorum .Ancak geçmişin hala size tutunması ve korkularınızın ve şüphelerinizin sizi yıprattığını hissetmeniz ölçüsünde sizinle gayet doğrudan konuşmak istiyorum. Dünyada halen çok yoğunluk olduğundan bu düşük enerjilerle yüklenmeniz çok kolay,fakat sizi uyandırmak istiyorum özellikle kendinizi oldukça düşmüş hissettiğiniz bu anlarda.Bu gibi anlarda şunu hatırlayın: hazırsınız , olgunsunuz ve bütünsünüz.

Gözlerimin içine bakmanızı isteyerek sonlandıracağım.Güzelliğinizi ve kırılganlığınızı aynı anda görüyorum.Korku duygunuz,düşük titreşimleriniz hakkında herhangi bir yargılamam yok.Kabullenişi hissedin;hepinizi kabul ettiğimi hissedin ve yuvanın kucaklamasını hissedin.



Çeviri:Utku Maden



Kaynak: http://spiritlibrary.com/pamela-kribbe/feel-the-embrace-of-home


0 comments:

Yorum Gönder